Witam, jak wygląda sytuacja w Linage 2? Dużo ludzi gra? Można z kimś pograć na początku czy biegają same koxy? Jak wygląda sprawa z expieniem questy czy grind? Jak z pvp i pve? Jestem kompletnie zielony w L2, mam ochotę spróbować. Może ktoś chętny zacząć od początku? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Warto zacząć?
Powiem z własnego doświadczenia z serwera Ramona który nei dawno wystartował. jezeli interesuje cie PvE to jak najbardziej jeżeli PvP to zapomnij bez wydawania realnej gotówki i to nie małej
W grze nie można zarobić? Jest p2w?
na godzie sie zarobic nie da, +musisz min 4 osoby miec na insty(cp ala druga praca ala ustalone godziny gry gdzie musisz byc bo inaczej inni beda mieli problem).
classic, privy do il cp nie wymagaja, ale to nie zabawa dla "nowych".
Jeśli chcesz zacząć zabawę to wbijaj na lineage.ru. Nowy serwer ze zjadnymi ratami. W zależności ile masz czasu jesteś w stanie wbić max lvl w 1 dzień, max tydzień. Później się ubierasz itd. Jest Polska gildia a i ja mogę Ci wytłumaczyć co i jak. Bede w domu po 17 to dam Ci info co do TSa np.
Wolałbym na oficjalnych serverach pograć. Co to znaczy "na godzie się zarobić nie da"?
Gameplay na oficjalach to kupa.
To mi nic nie mówi, dlaczego kupa?
Nie lepiej jakiś inny tytuł, GW2 ci polecam nie ma p2w i najmniej ograniczeń w stosunku do innych gier, no chyba że chodzi ci o L2 tylko to czekaj na te klasyczne serwery officialne i już lepiej zasubskrybowac abonament.
GW2 grałem, ale mam tylko podstawkę, bo grałem dawno temu.
A co myślicie o Aionie? Myślę, że to ulepszone 4story. W które bym z chęcią pograł jak za dawnych lat.
Jeśli chodzi o L2. Serwery ncwest Naia populacja 2.4k graczy.
Istnieją polskie klany jak by Cie to interesowało.
Czy warto na to Ci nie odpowiem jak gram tam już przeszło 8lat.
To ile będziesz zarabiał w grze zależy od tego ile będziesz farmił i co będziesz farmi.
Parę filmików mojego CP z Naia
Jak zaczynac od nowa to tylko na Ramonie na innych serwerach nie ma sensu .