Zalogowałem się dziś pierwszy raz do Aiona i moim oczom ukazała się postać na 65lvlu (cleric) na niemieckim serwerze. Postać ma "pomarańczowy" ekwipunek z domieszką "niebieskiego" (nie znam się) i dużo różnych materiałów oraz ilość pieniędzy wystarczającą na 2 gold packi. Jest to tez konto weteran (chyba z gold packiem). Ktoś włamał się na moje konto, grał na nim oraz kupował gold packi. Teraz moje pytanie: za ile można taką postać sprzedać? Mogę potem wstawić pare screenshotów.
Wartość konta
Wystaw Screenshotów tylko zasłoń nick. Wtedy będzie można ocenić.
Mam to samo na WoT, komuś oddałem a koleś już wparował 170zł.
Na niemieckim serverze postac nic nie warta napewno nie na allegro
Bo nitk tego nie kupi;)
Nie bawiłem się w zamazywanie nicku.
Jak nie będzie nic warta nawet na eBayu czy jakimś innym sposobem to sprzedam wszystko i przerobie na gold packi albo będę grał
Z tego co widać jedyna wartością konta będzie status veteran a 65 cler dodatkiem. Jeśli na niemieckim serverze to jedynie ebay. Myśle, że coś koło 20-30 euro będzie warte.
To jest galeria z 14 screenami
Na reszcie screenów są pokazane pomarańczowe itemy.
To jest galeria z 14 screenami Na reszcie screenów są pokazane pomarańczowe itemy.
Veteran nic teraz nie warta bo gold packa mozna kupic na free A ze jest na niemieckim to tez nic nie warta .
zarcu, jak chcesz kupić gold packa za free...? A co do tego, że na niemieckim serwerze, to nic nie znaczy, na ebayu wszystko się sprzeda
Zalogowałem się dziś pierwszy raz do Aiona i moim oczom ukazała się postać na 65lvlu (cleric) na niemieckim serwerze. Postać ma "pomarańczowy" ekwipunek z domieszką "niebieskiego" (nie znam się) i dużo różnych materiałów oraz ilość pieniędzy wystarczającą na 2 gold packi. Jest to tez konto weteran (chyba z gold packiem). Ktoś włamał się na moje konto, grał na nim oraz kupował gold packi. Teraz moje pytanie: za ile można taką postać sprzedać? Mogę potem wstawić pare screenshotów.
Trochę śmiesznie to brzmi.