WATAHA - Archeage - poszukuje ex membersow

Jeżeli szukasz jakiegos sensownego discorda z dobra ekipą to znajdziesz tu: discord.gg/aEzFHcs Sami doświadczeni gracze praktycznie :wink:

A nie chcielibyście dołączyć ekipą do nas? DWI z serwera Sirothe/Melisara robi reaktywacje na Unchained, kilka dni temu zaczęliśmy zbierać na nowo ekipe, tworzyć grono oficerskie, więc wszystko jest do dogadania, a miejsc mamy dużo. Jesteśmy raczej zainteresowani stroną Haranya, ale wszystko wyjdzie w praniu po meetingach. Rozkład sił jest już w sumie wstępnie znany jeśli chodzi o główne siły na serwerze, będziemy mieli m.in Codex na east i Play Faction na west, złapcie mnie na priv na discordzie to chętnie przegadam temat i podzielę się wiedzą.
Mój profil to: Fenji#7166
Nasz discord: https://discord.gg/SQrHYCD
Pozdrawiam!

Suddendeath (shout) z tej strony, co tam karuzel XD napisz do mnie na discordzie xSh0uTx#3018
Ja do teraz gram z otu botem i Merhionem, czasami gdzies tam einar albo mono sie wbije :smiley: Mam ekipe na Unchained jak by ktos jeszcze byl zainteresowany ale Angielski wymagany

1lajk

No ja angielski sprecham uno comprende tak ze ja wol. To ze luz . Troche ludzi jednak odezwalo sie wiec moze powrot do watahy , czy nie oplaca sie ? :stuck_out_tongue:
Odezwe sie na bank teraz jestem na wyjezdzie . Za miesiac wracam dopiero
W co teraz pogrywasz??

Obecny ! Jak Shouta nie przyjmiecie do gildi to wracam :smiley:

1lajk

za miesiąc może być po frytkach :slight_smile:
I jak nie będziesz miał z 50 osób to nie ma co nawet gildii zaczynać.
Wtedy lepiej jak do kogoś dołączycie :slight_smile:

Ty sie o to nie masz co martwic . Liczy sie ilosc stalych graczy aktywnych , nie na starcie ilu masz membersow .Wataha byla i bedzie . Podczas startu archeage mielismy 2 pelne gildie w ciagu miesiaca ludzie sie powykruszali i zostala 1 stala ekipa okolo 80 osob tyle wystarczylo by do tej pory o nas zarowno jak gildiowicze jak i wrogowie pamietali . Na razie nic nie wiadomo o unchained oprucz sloganu brak p2w , ale moze to byc ukryte jak w bdo. Nic nie wiemy o seson pasach , 0 wiadomosci konkretnych co do daty wydania 0 wiadomosci z jakiego patcha zaczniemy gre .Wiec wstrzymujemy sie z ocena

Jak to nic nie wiadomo…
Dzisiaj jest oficjalny stream o 19 w którym będą opisane wszystkie szczegóły.
Na 99% gra rozpocznie się na patchu 6.0
Będzie limit do 3 kont i nie można grać na multiboxie.
Server startuje 30 września.
Będą season passy z których będzie się dostawało specjalne kostiumy, meble itd.
Podstawowa wersja gry będzie kosztowała 20 euro.
Jak byście dołączyli do jakiegokolwiek discorda to byście już coś wiedzieli :).
Wataha będzie, ale jak dasz dupy to będzie wataha ale w 15 różnych gildiach po różnych stronach.
Bo gracze z watahy wrócą, kwestia ich tylko zebrać.

Patrz na daty odpowiedzi… to ze dzis przeczytales newsa jak kazdy sherloku . A tak na serio to my juz mamy grupoe starych graczy utworzona , teraz tylko pokoleji koncze roster .
A co do konkretow
Launch

•No Headstart for any of the pre-order packs.
•Starts at 6.0 Patch, named “Shadows Revealed”
•This will include swiftblade and all current 6.0 content. There will be no restrictions at launch.
•Will come with the 64 bit client
•Steam will launch at the same time.
•For pricing, check the website, € and $ will be 1:1
•Servers
•NA and EU servers
•No SA servers planned, ongoing discussion with XL
•Completely separate game on Glyph launcher
•Credits separated between the versions
•Multiple servers per region, aimed at 2 to 4 per region, based on the interest in the coming weeks, keeping in mind the influx of people at the start which dies down afterwards.
•Labor pools separate between regions, but considered a non-issue due to the complete removal of Apex.
•Nothing at all, can be transferred from Legacy. -NOTHING-
•ArchePass

•Introductory pass with Basic and Premium rewards
•Not available in store
•Basic rewards containing items like Unidentified Hiram Infusions
•Premium rewards like Gilda Stars
•Once again, -not- available in store
•Bought passes
•Premium rewards such as: UCC shirts, Crest Brainstorms, Dye Tickets, Costumes, etc
•Emphasis on items that are cosmetic in nature
•All items that improve functionality are restricted to the Basic Rewards section (Free rewards)
•Crime points

•Talked about a new mechanic in Shadows Revealed (6.0 for KR) having a mechanic in the prisons to do chores to reduce crime points
•Drought of Forgivness is not currently in AA:U and is not currently planned. Will be evlaulated in the future.
•Housing

•Every account will be able to place land.
•Housing will NOT be instanced or changed. The housing system will not see any changes.
•Tax Certs will not be sold in the marketplace and can only be crafted, aswell as being untradeable.
•Land will be locked until the first Saturday after launch (4-5 days)
•Trade System

•No change planned for now
•They are listening to, and forwarding all feedback they get
•Marketplace

•No labor pots
•No lockboxes (RNG boxes)
•Items will be UCC T-shirts, dye tickets, brain storms (Will be 100% cosmetic)
•Full catalog of costumes for direct sale, with preview
•Furniture: only those without stats
•No labor sleep pajamas, no Building Management Titles, or anything of the sort
•There will be things like Salon Tickets (hair style), Gender Swap Tickets, Crest Brainstorms, Dye Tickets, etc.
•Any type of boost/buff is moved to the Diligence Token Shop
•There will be no costumes with hidden stats.
•No Power Pets (Auto looting or boosts)
•Talks in progress with XL to make -all- cosmetics and such Bind on Pickup
•Diligence Shop

•Earned rewards through play time (think current loyalty reward system)
•“Diligence Tokens” are awarded through the free Archepass.
•Will have Mounts, Gliders, Expansion Scrolls and many other “cash shop” stlye items.
•Mounts and Gliders
•No mounts or gliders in the Marketplace, only Glider Skins.
•Mounts and gliders themselves are moved to the Diligence Token Shop or other systems like crafting with
•Manastorm Crystals
•Alt Accounts

•Lots of talking about the past history and their approach to it
•Talk about the intention with hackshield being to stop multi-clienting
•Only 1 account logged in at a time
•Maximum of 3 accounts per player, will be sanctioned if you go above
•On the topic of having more than one person playing the game in your household: This is one of the reasons they decided for the 3 per person limitation.
•Hiram Gear
•All content of the game will be available like the original version

Nie masz się co bać, squad mam ten sam od prawie 3 lat.
Ale z chęcią bym pogadał jak by co.

Ale to było wiadomo od 2 tygodni gurghul oni to tylko potwierdzili na streamie… :stuck_out_tongue:
Właśnie patrz na datę wypowiedzi.
A newsa gurowi dałem ja.

Luzno Shoucik :slight_smile: przeciez tylko zartowalem, kolo pedzla mi lata czy bedziemy w tej samej gildi czy nie :slight_smile: pozdrow bota i jego brata, gracie dalej razem ? Elo