Wielki problem

Problem opisaem na pclab, nie będe jeszcze raz pisał tego samego, podam linka do tematu..

bardzo prosze o pomoc, ludzi, którzy maja pojęcie,

http://forum.pclab.pl/topic/1054297-Wielki-problem/page__p__13451574entry13451574

dodam jeszcze że zainstalowałem na tym seagate dzisiaj windowsa 8.1 i dzialał, zaunstalowalem sterowniki, gry, pogralem w GTA V trochę, ale gdy wyjąlem płytę z napędu i zrestartowalem kompa to był napis DISK FAILURE........

wszystko przez tego spyhuntera 4....

Nie znam się bardzo na tym, ale sprawdź czy na pewno zainstalowałeś system na dysku, a nie na CD. Sam kiedyś przy formacie w pośpiechu zamiast zainstalować system na dysku to zainstalowałem na pendrive i też system odpalał tylko jak miałem podłączony pendriva.

Nie znam się bardzo na tym, ale sprawdź czy na pewno zainstalowałeś system na dysku, a nie na CD. Sam kiedyś przy formacie w pośpiechu zamiast zainstalować system na dysku to zainstalowałem na pendrive i też system odpalał tylko jak miałem podłączony pendriva.

kurcze, wiem że chciałes mi pomóc, dziękuję, ale nie można zainstalowac systemu na cd/dvd, z którego się instaluje :)

nie o to mi chodzi, chodzi mi bardziej o wytłumaczenie kuriozum...... zainstalowanie w7, czy w8.1 na dysku, na którym wsuo dziala, do momentu gdy wyjmę z napędu dvd płytkę z windowsem....\

Aż taki problem to nie jest... system zainstalowałem na starym maxtorze, gierki siedzą na trefnym seagate, i o dziwo GTAV działa o wiele lepiej niz poprzednio gdy mialem na tym trefnym seagate system i gry :)... jednak zaniepokojony jestem faktem ze dysk jest do uzycia ale nie dziala gdy instaluję na nim system......

Hmmm ...

Mówisz, że gdy wyjmiesz płytę z windowsem z napędu system nie startuje ... staje na logo, przed logo ... gdzie ?

Możliwe, że masz problem z MBRem.

Sprawdź czy po użyciu opcji "Napraw komputer" i przejsciu przez kreator sytuacja się zmieni.