Witam, jest to poradnik ogólny na temat gry Wildstar, która ma w najbliższym czasie wyjść. Stworzyłem go na prośbę użytkownika Sokoren i z jego udziałem planuję go aktualizować. Można by powiedzieć, że wydałem go w wersji Alpha, co jest ostatnio modne wśród developerów, ale w przeciwieństwie do nich nie pobieram za to ani grosza
Zapraszam do lektury.
Na początek czym jest Wildstar? Jest to nadchodząca Science Fiction Massive Multiplayer Online Role Playing Game - SF-MMORPG której twórcą jest Carbine Studios, a wydawcą NCSoft. Miejscem akcji tej gry jest fikcyjna planeta Nexus, gdzie tajemnicza i wszechmocna rasa znana jako Eldanie zniknęła zostawiając w spadku po sobie bogactwo technologii oraz sekrety które to gracz będzie miał możliwość rozwiązać.
W grze wybieramy jedną z dwóch frakcji, na każdą przypisuje się cztery rasy:
Władcy(the Dominion) - Inter-galaktyczne imperium, które uważa iż planeta im się należy.
Rasy: Cassian, Draken, Mechari oraz Chua
Wygnani(the Exiles) - Grupa wyrzutków oraz uchodźców, która postanowiła sprzeciwić się tyranii.
Rasy: Human, Granok, Aurin oraz Mordesh
Po wybraniu rasy wybieramy jedną z sześciu klas. Niestety są pewne restrykcje dotyczące rasy:klasy. Dodatkowo, zależnie od klasy możemy wybrać jedną z trzech ról: DPS, Healer, Tank.
Warrior - Exile: Human, Granok, Mordesh | Dominion: Cassian, Draken, Mechari
Spellsinger - Exile: Human, Aurin, Mordesh | Dominion: Cassian, Chua, Draken
Stalker - Exile: Human, Aurin, Mordesh | Dominion: Cassian, Draken, Mechari
Medic - Exile: Human, Granok, Mordesh | Dominion: Cassian, Chua, Mechari
Engineer - Exile: Human, Granok, Mordesh | Dominion: Cassian, Chua, Mechari
Esper - Exile: Human, Aurin | Dominion: Cassian, Chua
DPS: Warrior, Esper, Spellsinger, Stalker, Medic, Engineer
Healer: Esper, Spellsinger, Medic
Tank: Warrior, Stalker, Engineer
Gra dodatkowo oferuje nam coś całkiem nowego w świecie MMO. Może sama nazwa nie jest jakaś innowacyjna, ale to co się za nią kryje już tak. A mowa tu o Path System, czyli systemie ścieżek. Jak wiadomo, każdy z Nas(graczy) ma inne powody dla których dana gra sprawia mu przyjemność. Dla jednych jest to zabijanie hord przeciwników stojących na drodze, inny czerpie radość z wykonywania zadań. Ten system daje nam właśnie wybór pomiędzy jedną z 4 ścieżek, każda z nich oferuje inna drogę rozwoju i różnorakie typy zadań.
Żołnierz | Soldier - Wybór dla tych, którzy nie są zainteresowani jak działa ten świat, co nowego można w nim odkryć, czy zbudować. Interesują ich tylko dwie rzeczy: śmierć i zniszczenie. Mając dostęp do szerokiego asortymentu eksperymentalnej broni zawsze szuka sposobu żeby w nowy i innowacyjny sposób wykończyć swoich przeciwników.
Naukowiec | Scientist - Lubisz badać wszystko? Pisząc wszystko, mam na myśli naprawdę wszystko. Twoim zadaniem będzie przemierzanie planety Nexus w celu wyszukiwania nowych okazów zwierząt, roślin, badania ich, katalogowania, będziesz się także zajmował chemią, czy archeologią.
Osadnik | Settler - Nexus jest światem szorstkim, brutalnym i wymagającym ujarzmienia. Nie kto inny jak Ty będzie wycinał lasy i budował nowe miasta. Zajmował się zaopatrzeniem, czy pomocą strażnikom miejskim w utrzymaniu bezpieczeństwa, poprzez eliminowanie stworów zagrażających Twoim nieruchomościom.
Odkrywca | Explorer - Opcja dla osób ciekawych świata, korzystających z własnych ścieżek zamiast przetartych szlaków. Cóż może być bardziej fascynującego od eksploracji i tworzenia własnych map, ścigania i polowania na potwory, czy inwigilacji przeciwników na wojnie.
Crafting!
Tradeskills - system tworzenia w którym możemy awansować, receptury których musimy się nauczyć oraz punkty talentów do rozdania. W grze możemy jednocześnie na ten moment nauczyć się dwóch umiejętności handlowych.
Podział:
Weaponsmith, Armorer, Mining, Outfitter, Survivalist, Technologist, Architect, Relic Hunter, Tailor
Weaponsmith - tworzenie broni z metalu przy pomocy obwodów Eldańskich
Armorer - kucie zbroi z metalu oraz dostarczanie im energii z mikrochipów i wzmacniaczy
Mining - wykopywanie rud oraz kryształów do tworzenia broni, zbroi
Outfitter - tworzenie średnich zbroi przy użyciu skóry i kości oraz ulepszanie ich
Survivalist - skórowanie oraz wycinanie mięsa ze zwierząt
Technologist - tworzenie mikstur, gadżetów, zwiększających statystyki ulepszeń
Architect - tworzenie, ulepszanie przedmiotów wykorzystywanych w domach
Relic Hunter - fragmentowanie przedmiotów, aby uzyskać z nich coś nowego
Tailor - szycie lekkich zbroi z materiału
Przedstawienie Graficzne:
Dodatkowo w grze każdy może mieć własne Hobby, takie jak: Zbieractwo, Łowienie, czy Gotowanie.
System Płatności:
Aby zagrać po oficjalnym wyjściu Wildstara pierwszy raz każdy będzie musiał kupić grę. Natomiast po upływie 30 dni każdy gracz ma wybór:
- przedłużenie subskrypcji płacąc w normalnej walucie $$$ - kupno C.R.E.D.D od innych graczy korzystając ze złota w grze
Przydatne Linki:
Wildstar Strona Główna, Facebook, Twitter, Rasy, Klasy, Ścieżki, Wiki