WILKOŁAKI&VAMPIRY S1 (by vanziom) Rekrutacja

WILKOŁAKI&VAMPIRY SEZON 1 (ZASADY)

Sporo rzeczy zostało przekopiowane od mistrza Yanglegend .

I. OgĂłlnie:

Gra opiera się na rywalizacji dwĂłch nacji , dobra i zła , gdzie w skład nacji zła wchodzą dwie frakcje Wilkołaki oraz Vampiry. Wieśniacy nie znają tożsamości wilkołakĂłw/vampirĂłw, jednocześnie odgadnięcie tego kto jest wilkołakiem/vampirem jest głĂłwnym celem gry dla nacji ludzkiej. W takim przypadku oczywiste jest, że głĂłwnym zadaniem wilkołakĂłw/vampirĂłw jest pozostanie niewykrytym. Jednocześnie wilkołaki ustalają między sobą codziennie kogo chcą przejąć(dokładnie wyjaśnione w punkcie 3).

GłĂłwną metodą eliminacji i walki z wilkołakami są codzienne głosowania - osoba wybrana większością głosĂłw zostaje uśmiercona podczas egzekucji.

1. W sezonie 1 uczestniczyć będzie 20 graczy(jeśli się tylu nie zbierze pomyślimy nad zmianami) Po zapełnieniu wszystkich miejsc Mistrz Gry

(MG) wyśle do wszystkich graczy PW z informacją o tym jaka klasa postaci została mu przydzielona. Przydział klas oraz ras graczy jest całkowicie losowy.

2. Proporcje co do nacji to: 18 ludzi 1 wilkołak 1 vampir

3.Cała interakcja pomiędzy graczami (oskarżenia, głosowania, analizy, podstępy) odbywa się za pomocą tematu gry oraz wiadomości PW wymienianych pomiędzy graczami.

4. Gracze, ktĂłrzy zostaną uśmierceni, nie psują zabawy innym i nie wypowiadają się już w temacie gry.

5. Po śmierci gracza MG zawsze podaje prawdziwą nację i klasę postaci oraz jeśli była ona zarażona podaje jej wcześniejszą klasę

.

6. Wygrywa nacja, ktĂłra zostanie przeżyje (dobro czy zło).

7. Chronologia tury: uśmiercenie ofiary egzekucji - > mord oraz użycie skilli: ochrona rycerza, strzał snajpera. Wszystkie pozostałe skille(czyli prześwietlenie) można rzucić w dowolnym momencie dnia i ich działanie jest natychmiastowe (instacast). Natomiast w przypadku trzech wymienionych wyżej skilli wymagane jest, aby postacie przeżyły etap egzekucji, w innym wypadku giną przed użyciem swoioch umiejętności.

II. Głosowanie szczegĂłły:

1. Głosowania odbywają się codziennie, a każdy gracz oddaje swĂłj głos jawnie w temacie gry.

2. Aby głos był ważny należy go napisać do godziny 21:45.

3. Wycofywanie głosu nie jest możliwe ! Raz oddanego głosu nie można zmienić !

4. W przypadku, gdy kilku graczy zebrało największą liczbę głosĂłw to uśmiercani podczas egzekucji są wszyscy z największą liczbą głosĂłw.

5. Żeby głos był brany uwagę, musi zostać napisany konkretnie: Oddaję głos na XYZ, Spalić XYZ. Samo snucie domysłĂłw i rzucanie oskarżeń nie jest traktowane jako oddany głos.

III. Klasy i cały gameplay:

Dobro(ludzie):

Rycerzy(x2) - rycerz może obronić wyznaczoną osobę raz dziennie, nie może obronić siebie ani 2 rycerza. Pierwsza obrona dopiero 1 dzień po głosowaniu .

Snajper(x1) - raz na 3 tury może strzelić do kogo mu się zachcę . Pierwszy strzał dopiero 1 dzień po głosowaniu .

Jasnowidz(x1)-raz na 3 tury może kogoś prześwietlić .Pierwszy raz 1 dzień po głosowaniu

Zło(wilkołaki&vampiry):

Wilkołaki i wampiry nie rĂłżną się zbytnio niczym , ale chodzi o to że zarĂłwno jeden jak i 2 strona nie zna członkĂłw przeciwnej frakcji .Czyli mogą oni się eliminować przez przypadek , lecz mogą rĂłwnież wspĂłłpracować ,jeśli się tylko nawzajem "poznają" .

Raz dziennie przeprowadzają tajne głosowanie dzięki ktĂłremu wybierają jedną osobę ktĂłra chcą by się do nich przyłączyła, decydujący głos ma "guru" wampirĂłw/wilkołakĂłw jakim jest pierwszy wybrany wampir/wilkołak(gdy taki zginie "guru" zostaje kolejna osobą ktĂłra została jako 1 wciągnięta do frakcji i tak dalej)."Guru ma za zadanie wysłać wiadomość do MG o tym kogo chcą dziś wybrać . To czy osoba się przyłączy/zginie/nic jej się nie stanie zależy od rzutu kostki :

1-2- wybrana osoba zostaje zarażona i przyłącza się do frakcji , jest to tajne więc tylko ta osoba dostaje wiadomość na PW o tym .

3-4-osoba ginie

5-6-osobie nic nie dzieje lecz wie że została oznaczona .

Uwaga pod czas 1 dnia(dzień z głosowaniem , często pierwszy jest bez głosowania, ze wzgledu na godzinę rozpoczęcia) zarĂłwno Wampiry jak i Wilkołaki mają 100% szansę na zarażenie gracza .

Gdy wampir wyznaczy wilkołaka lub na odwrĂłt wyznaczona osoba ginie . Wyjątkiem jest 1 dzień gdy taka sytuacja będzie miała miejsce frakcje poznaczą inne osoby z 2 frakcji .

Wszystkich proszę o wyczyszczenie swoich skrzynek odbiorczych !

Użytkownik VampirLord niech nawet nie pisze nic w tym temacie bo nie zostanie dopuszczony do gry , jakikolwiek jego post tutaj będzie uważany za offtop .

Lista:

1.byczsek

2.Xasarm

3.Niewiara

4.Karthas

5.sentriel

6.Budzioch

7.Zenodoros

8.Abraxus

9.nesquik

10.ProGmR

11.Currick

12.Hemes

13.Kakeru

14.Rexin

15.Misiael

16.Cosiek

17.Omega

18.DeimonD

19.Robilist

20.JuniorR

Wpisz mnie!

Zgłaszam się.

Dopisuj.

Zgłaszam się.Ostrzegam to mój pierwszy raz xd

Oo nawet Karthas się zgłasza zapraszamy ^_^

mnie też wpisz

Wpisuję się ;)

Śledzę ten temat i wcześniejsze gry forumowe (podziękujcie vanziomowi) wiec chciałbym sie wpisać.

Zgłaszam się. Mam nadzieje że będzie to lepsza gra niż ostatnio (za dużo afk było).

Także się zgłaszam. Dopisz ;)

Zapisz. BTW. w punkcie 1. napisane jest "W sezonie 8", no mógłbyś już to zmienić :D

Dzięki Pro ... z dwa razy to robiłem i mi się psuło wszystko a tu mi się chrom wyłączył z d*py a to kliknąłem backspace to za 3 razem już nie zauważyłem :P

Chętny :D

Ponad połowa osób w 4 godzinki , nie jest tak źle ^_^

a nie lepiej, żeby wilkołaki wygrały gdy zabiją wszystkie wampiry i ludzi(w 2 stronę tak samo)?

Możesz mnie wpisać.

Ofc, wpisz.

sentriel ale porażka jednej złej frakcji nie oznacza ogólnej porażki .

zgłaszam się !