WILKOŁAKI&VAMPIRY S2 (by vanziom) Rekrutacja

I. Ogólnie:

Gra opiera się na rywalizacji dwóch nacji , dobra i zła , gdzie w skład nacji zła wchodzą dwie frakcje Wilkołaki oraz Vampiry. Wieśniacy nie znają tożsamości wilkołaków/vampirów, jednocześnie odgadnięcie tego kto jest wilkołakiem/vampirem jest głównym celem gry dla nacji ludzkiej. W takim przypadku oczywiste jest, że głównym zadaniem wilkołaków/vampirów jest pozostanie niewykrytym. Jednocześnie wilkołaki ustalają między sobą codziennie kogo chcą przejąć(dokładnie wyjaśnione w punkcie 3).

Główną metodą eliminacji i walki z wilkołakami są codzienne głosowania - osoba wybrana większością głosów zostaje uśmiercona podczas egzekucji.

1. W sezonie 2 uczestniczyć będzie 18 graczy . Po zapełnieniu wszystkich miejsc Mistrz Gry

(MG) wyśle do wszystkich graczy PW z informacją o tym jaka klasa postaci została mu przydzielona. Przydział klas oraz ras graczy jest całkowicie losowy.

2. Proporcje co do nacji to: 16 ludzi 1 wilkołak 1 vampir

3.Cała interakcja pomiędzy graczami (oskarżenia, głosowania, analizy, podstępy) odbywa się za pomocą tematu gry oraz wiadomości PW wymienianych pomiędzy graczami.

4. Gracze, którzy zostaną uśmierceni, nie psują zabawy innym i nie wypowiadają się już w temacie gry.

5. Po śmierci gracza MG zawsze podaje prawdziwą nację i klasę postaci oraz jeśli była ona zarażona podaje jej wcześniejszą klasę

.

6. Wygrywa nacja, która zostanie przeżyje (dobro czy zło).

7. Chronologia tury: uśmiercenie skille->ofiary egzekucji - > mord . Skille takie jak prześwietlenie i szpiegowanie można rzucić w dowolnym momencie dnia i ich działanie jest natychmiastowe (instacast).

II. Głosowanie szczegóły:

1. Głosowania odbywają się codziennie, a każdy gracz oddaje swój głos jawnie w temacie gry.

2. Aby głos był ważny należy go napisać do godziny 21:45.

3. Wycofywanie głosu nie jest możliwe ! Raz oddanego głosu nie można zmienić !

4. W przypadku, gdy kilku graczy zebrało największą liczbę głosów to uśmiercani podczas egzekucji są wszyscy z największą liczbą głosów.

5. Żeby głos był brany uwagę, musi zostać napisany konkretnie: Oddaję głos na XYZ, Spalić XYZ. Samo snucie domysłów i rzucanie oskarżeń nie jest traktowane jako oddany głos.

III. Klasy i cały gameplay:

Dobro(ludzie):

Rycerzy(x1) - rycerz może obronić wyznaczoną osobę raz dziennie, nie może obronić siebie oraz innego rycerza . Pierwsza obrona dopiero 1 dzień po głosowaniu .

Snajper(x1) - raz na 3 tury może strzelić do kogo mu się zachcę . Pierwszy strzał dopiero 1 dzień po głosowaniu .

Jasnowidz(x1)-raz na 3 tury może kogoś prześwietlić .Pierwszy raz 1 dzień po głosowaniu .

Szpieg(x1)-codziennie może prześwietlić wspólną rozmowę wilkołaków albo vampirów (tylko jednej frakcji na dzień ) . Wygląda to tak że MG wysyła mu przebieg rozmowy z tego dnia . Nicki graczy którzy są w/v są ukrywane .

Sabotażysta(x1)- kiedy zostanie przyłączony do w/v ginie on oraz połowa v/w (w zależności kto go przyłączy) zaokrąglona w dół .

Nekromanta(x1)-raz na 3 tury może osłonić jedną wyznaczoną osobę . Jeśli mu się powiedzie wilkołaki bądź vampiry będą oszołomione i na następny dzień nie będą mogły atakować . Jeśli nie to w miejsce osoby która miała zostać przejęta wchodzi on i ginie . Szansa 50 na 50% .

Klasa losowa(x1)- będzie to jedna z powyższych klasy jako druga dodatkowa , wylosowana na początku gry oraz nie ujawniona .

Zło(wilkołaki&vampiry):

Wilkołaki i wampiry nie różną się zbytnio niczym , ale chodzi o to że zarówno jeden jak i 2 strona nie zna członków przeciwnej frakcji .Czyli mogą oni się eliminować przez przypadek , lecz mogą również współpracować ,jeśli się tylko nawzajem "poznają" .

Raz dziennie przeprowadzają tajne głosowanie dzięki któremu wybierają jedną osobę która chcą by się do nich przyłączyła głos ten musi zostać oddany do godziny 21 . Zabrania się komunikacji na innych współdzielonych PW niż założy MG . To czy osoba się przyłączy/zginie/nic jej się nie stanie zależy od :

Gdy w frakcji jest jedna osoba przyłączenie drugiej to szansa 50% (50% że przeżyje)

Gdy w frakcji są dwie osoby przyłączenie trzeciej to szansa 40% (40% że przeżyje 20% że zginie)

Gdy w frakcji są trzy lub więcej osób przyłączenie kolejnej to szansa 30% (30% że przeżyje 40% że zginie)

Złe frakcje mają też możliwość prześwietlenia wybranej osoby codziennie lecz zmniejsza to szanse na przejęcie o połowę oraz klasa prześwietlonej osoby będzie ujawniana na forum .

Uwaga pod czas 1 dnia(dzień z głosowaniem , często pierwszy jest bez głosowania, ze względu na godzinę rozpoczęcia) zarówno Wampiry jak i Wilkołaki mają 100% szansę na zarażenie gracza .

Gdy wampir wyznaczy wilkołaka lub na odwrót wyznaczona osoba ginie . Wyjątkiem jest 1 dzień gdy taka sytuacja będzie miała miejsce frakcje poznaczą inne osoby z 2 frakcji .

Wszystkich proszę o wyczyszczenie swoich skrzynek odbiorczych !

Lista:

  1. Rexin
  2. nesquik
  3. Drapon
  4. byczsek
  5. Abraxus
  6. Niewiara
  7. kakeru
  8. Currick
  9. ProGmR
  10. Karthas
  11. Misiael
  12. Budzioch
  13. pitterek12
  14. sentriel
  15. Xasarm
  16. Zenodoros
  17. Might Tay
  18. DeimonD

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły szczególnie dotyczące klas to proszę o PW .

Zapisz mnie Vanziomku ! (to ze mną pisałeś o tej klasie wysłałem do ciebie pw o niej )

Nie może mnie zabraknąć. Zapisuj ;)

Mnie tez zapisz :).

Mnie też zapisz, przy czym ta klasa szpieg jest lipna, to tylko moje skromne zdanie :D

Szpieg jeśli mu się uda dogadać z ryckiem będą mogli współpracować . Still better than wieśniak .

Dodana kolejna klasa

Nekromanta(x1)-raz na 3 tury może osłonić jedną wyznaczoną osobę . Jeśli mu się powiedzie wilkołaki bądź vampiry będą oszołomione i na następny dzień nie będą mogły atakować . Jeśli nie to w miejsce osoby która miała zostać przejęta wchodzi on i ginie . Szansa 50 na 50% .

Możesz śmiało mnie zapisać :P

Zapisuj

Zapisz.

a kiedy dostaniemy klasy ?

Jak wypełnione zostaną wszystkie miejsca .

wpisuj :D

Jak dla mnie sabotazysta jest troche przesadzony.

Doooopisz.

vampir a ty czasami nie jesteś wykluczony ?

Tak Vampirek nie ma wstępu , nie pisałem tego 2 raz myślałem że zrozumie ale widocznie nie .

Tak czysto z ciekawosci. Dlaczego on nie ma wstepu?

Za trolling.

Bo ma -100 do ogarnięcia.

@up Katrth grasz ?

To nie był trolling tylko głupota , oddawanie głosu bo tak na kogoś wypadło bezpodstawnie oraz nie czytanie ( i przyznanie się do tego ) wcześniejszych postów .