Wish - z czym to się je?

Czy znajduję się tutaj osoba która zakupiła "coś" przez wish'a?

Znalazłem interesująca mnie rzecz ( pewnie chiński zamiennik) w cenie 17 zł gdy oryginał sięga ceny 70zł. Zamierzam oczywiście kupić i się przekonać czy wszystko jest cacy z tą stroną.

Słyszałem, że można dostać za darmo ileś tam złotych a zapałacić tylko za przesyłkę prawda to?

Swoją drogą śmieszne jest to

400zł -> 27zł

Prośby do tych co mieli styczność z tą stroną

  1. Czy towar doszedł do was w x-y dni jak tam piszę?
  2. Jak z jakośćią?
  3. Istnieje jakakolwiek możliwość zwrotu, obsługa klienta?
  4. Ogólne stanowisko wobec strony.

Moja narzeczona kupowała na Wishu dla siebie i dla znajomych kilka rzeczy. Ogólne odczucia są takie:

1. Towar dochodził nieco później niż podają. Ok. 30 dni to jest norma na 1 przedmiot.

2. Zależy od rzeczy tak naprawdę. Są lepsze i gorsze. Naklejka na auto i pędzelki na przykład jakości super. Bizuteria i ubrania to taka chińszczyzna.

3. Tak. Jest możliwość zwrotu pieniędzy jeżeli przesyłka nie dojdzie. Mają śledzone paczki i mogą to zweryfikować ale podobno zwracają i support jest ok.

4. Strona jest super i warto jak liczysz się z tym ,że to wszystko chińskie jest. Co prawda złotówka spadła i wszystko podrożało ale i tak warto.

Kupiłem polarny kaptur za 10 zł. Doszedł po jakichś 40 dniach kiedy zdążyłem już o nim zapomnieć, co do zwrotu: z tego co się orientuję to nie da się zwrócić tam żadnych towarów więc drogich przedmiotów bym unikał.

Czy znajduję się tutaj osoba która zakupiła "coś" przez wish'a?

Znalazłem interesująca mnie rzecz ( pewnie chiński zamiennik) w cenie 17 zł gdy oryginał sięga ceny 70zł. Zamierzam oczywiście kupić i się przekonać czy wszystko jest cacy z tą stroną.

Słyszałem, że można dostać za darmo ileś tam złotych a zapałacić tylko za przesyłkę prawda to?

Swoją drogą śmieszne jest to

400zł -> 27zł

Prośby do tych co mieli styczność z tą stroną

  1. Czy towar doszedł do was w x-y dni jak tam piszę?
  2. Jak z jakośćią?
  3. Istnieje jakakolwiek możliwość zwrotu, obsługa klienta?
  4. Ogólne stanowisko wobec strony.