Witanko

Dzieńńńń dobryyyyy,

jak można było zauważyć postanowiłem, że założę sobie konto na forum, po co tylko czytać jak i można trochę pogawędzić. Mam na imię Paweł, wkrótce skończę 23 lata [dokładnie w pierwszy dzień wiosny]. Z racji, że jestem studentem często czytam różne forma, no wiecie mam trochę wolnego czasu. W wolnych chwilach pogrywam sobie w OGame, całkiem miła "gra", na dodatek można "obsługiwać" swoje floty z każdego urządzenia z internetem :) Lubię rysować, niekiedy obrabiać coś w photoshopie. Jak jeszcze byłem w formie i w miarę się ruszałem trenowałem koszykówkę [ok 8 lat]. Co do MMO, interesuję się tą dziedziną ok 10 lat i własnie też tyle sobie w ten rodzaj gier pogrywam.

Mam nadzieje że miło i bezkonfliktowo spędzimy mile czas i wymienimy się doświadczeniami, pozdrawiam :)

z8700796X,Ciasteczkowy-potwor.jpg

Witam witam. :) Kurde, jak żeś się rozpisał, ale bardzo mi miło.

Cześć,życzę miłych chwil spędzonych na forum :)

No cześć. Mam nadzieje, że masz dużo cierpliwości oraz tolerancji - przyda Ci się :)

Siema. Miłego pisania na forum. :)

Witaj. Czytałem kilka twoich postów i już dla mnie jesteś spoko.

Witam witam. Kurde, jak żeś się rozpisał, ale bardzo mi miło.

Rozpisał? Człowieku ja ostatnio na innym forum rozpisałem się na podaniówkę, miałem tutaj to samo uczynić, ale mi się nie chciało. Może na 1000 post. Kto wie. :lol:

Czesc, milego bytowania.

Witam bardzo.

Siemanko ! B)

Gad Morning, end aj fink, że będzie ci się dobrze write na tej site!

Miłego pobytu na forum - życzy i pozdrawia Krige :)

Cześć mapet ;d

Siemanko;)

Witam :)

Dzieńńńń dobryyyyy,