WoI - Kilka Pytań

Witam, zacząłem grać ok 13.00 w WoI, wbiłem 31 lvl ( http://zapodaj.net/6ccadbae5be7.bmp.html ), ale i tak jestem zielony w tych sprawach, zatem:

1. Jak, gdzie i czym upgreadować itemy.

2. Gdzie jest jakieś miasto, takie wielkie, wiecie o co chodzi ;).. duzo ludzi, spam na czasie, wszedzie ludzie!

3. Czy gra opiera się tylko na chodzeniu od questa do questa( tak jak ja robie), czy jest równiez grind.

4. Czy są jakieś instancje, jak tak to od którego lvl.

Mało tego, ale chyba nie da się bez wiedzy o takich rzeczach grać, z góry dziekuje!

1. nie jestem pewien ale są takie jakieś kamyczki do tego i u npc też coś można upgreadować

2. Atlantis to takie większe miasto na jego środku jest dużo ludzi (sklepy,i insta)

3.z tego co wiem to na początku jest dużo chodzenia, potem jak expa brakuje to grind

4.jest dużo instancji, pierwsza to chyba magnetos od 40 lv potem paladin trials (chyba lv 50) w Roan Harbor też jest jakaś.

tyle wiem po moim 1 dniowym doświadczeniu :)

"kamyczki i do npc"

tyle to i ja się domyśliłem, chodzi mi o konkrety :D

5. Czy da się grać bez robienia questów, czy są one obowiązkowe jak w CABALU?

no wybacz ale napisalem ze nie jestem pewnien :D

"kamyczki i do npc"tyle to i ja się domyśliłem, chodzi mi o konkrety 5. Czy da się grać bez robienia questów, czy są one obowiązkowe jak w CABALU?

Nie wiem jak jest w WOI, ale w BoI nie robiłem questów od 40lvla, a nabiłem 96, więc jakoś można.

Tylko trzeba uważać na ważniejsze questy, które dają jakieś tytuły, itp...

Co do upgradowania, to jest dużo sposobów.

Fortify Crystalami (Tak się to nazywa w BoI, nie wiem jak w WoI) robisz itemki na +.

Stardustami i Gemami, dodajesz różne atrybuty.

Starswordami, podobnie, ale aby wsadzić starsword, musisz mieć kilka wymaganych do owego starsworda stardustów. :)

Mhm, jest jeszcze jakiś Soul *cośtam*, ale to tylko w WoI, a w WoI za bardzo nie gram.