Wolny komputer

Witam, chciałbym tutaj dowiedzieć się czy jest coś nie tak z moim złomem. Komputer strasznie wolno chodzi, długo się włącza, gdy ściągnę jakiś plik większy z neta, i chcę przeciągnąć go na pulpit strasznie długo się to robi, tak samo jest z instalowaniem gier i programów. Dla przykładu wczoraj instalowałem Simsy 3, w końcu nie zainstalowałem bo po jakiś 20min miałem dopiero z 15% instalacji? Ogólnie strasznie zamula. Co jest nie tak z moim staruszkiem? Czy możliwe że na komputerze jest zainstalowany złośliwy program, który to wszystko spowalnia? Nie znam się na tym, podaje tutaj parametry komputera:

- AMD Athlon™ II X2 250, 2.99 GHz, 1,75 GB RAM - Windows XP

Przeskanuj komputer programem antywirusowym oraz przeczyść rejestr cleanerem.

Bo w sumie patrząc, to komputer nie jest chyba najgorszy, nie?

Podaj jeszcze karte graficzną.

ATI Radeon HD 4200

Jak dbasz tak masz. Komputer to nie tylko pojemnik na instalowanie i odinstalowanie dupereli, możliwe że złośliwy program możliwe że zamulony, wgraj cclear przeczyść go, najlepiej dorwij program slow Pc-fighter i też nim przeskanuj, jeżeli system masz już sporo czasu wgraj smartdefrag i daj mu się zdefragmentować, również polecam program 5 star game tunner i zoptymalizować go, jeżeli nie podziała polecam formata, bo bawienie się darmowymi antywirusami jest zbędne bo nawet jak i ci wykryje to i tak nic nie zrobi.

Aby uniknąć takich przypadków w przyszłości proponuje systematycznie (nie myśle tu o codziennym) ale raz na tydzień przejechać system programem cclear bądź slow pc-fighter i przynajmniej raz na 2-3 miesiące zdefragmentować dysk oraz dokładnie wyczyścić komputer ze sterowników i wgrać nowe, bo wiem że niektóre sterowniki lubią się sypać a zwłaszcza jeżeli chodzi i sterowniki pokroju Radeona.

No to nie jest najgorszy:D Przeskanuj i przeczyść,potem zobaczymy co dalej.

ATI Radeon HD 4200

Sprawdź przy okazji czy nie masz wirusa "Necurs"