World of Warcraft

Witam serdecznie. Jestem nowy w dziale Wow'a, grałem pewną chwilę, ale okazalo sie ze grac nie bardzo moglem ze wzgledu na me oceny.

Dlatego teraz, kiedy juz wszystko naprawilem postanowilem zacząć od nowa. Mam wszystkie dodatki, i konto z wykorzystanym 30 dniowym czasem gry.

To teraz pytanie do was. Daje rade jakoś zacząć grac bez wydawania tych 40 zl? Mam zarejestrowane konto w niemczech, i slyszalem o czyms takim jak raf.

Jest ktos kto chcialby pomoc mi takiego rafa zyskać? Slyszlem ze wtedy w party exp szybciej leci, i ogolnie zaczać jest latwiej.

Jest jakis ochotnik?

PS : zaczynam grać w weekend, a później od środy przez 12 dni non-stop.

http://allegro.pl/wow-raf-30dni-pelna-gwarancja-aktywne-24-7-i3190011950.html

Poczytaj sobie, tam masz wszystko napisane. Z tego co się orientuje za rafy bana nie ma

Zakładałem już kiedyś taki temat, właśnie odnośnie RAF-u http://mmorpg.org.pl/forum/topic/46214-raf-dobry-czy-slaby-pomysl/#entry319220 tu sobie poczytaj go.

Czyli nie znajdzie sie osoba, która wysłała by mi tego rafa, i zagrała by razem ze mną od samego poczatku?

Server nie ma znaczenia.

znajdz sie na bank

a) forum battlenet world of warcraft tam sa oferty zaczyna sie lato wiec nie wiem czy bedzie ich wiecej czy mniej, ale ja w 2 dni w lutym dostalem 3 oferty zesmy wyexpili w 2tyg 3x80lv potem jechalem sam do 90, powiem Ci ze lajtowo w te 2 weekendy mozna by 4 postacie do 90 pocisnac

W ogole bot na questach jest niewykrywalny wiec mozecie sie dogadac zeby z tym gostkiem co robicie jakos questy ciupac obok siebie (nie da sie za bardzo w duo) ale da sie w tym samym czasie wystartowac == to samo w ten sposob jeden z was "czuwa" czy ktos was nie pmuje(gracze) pare godzin pare ty i na zmiane.