World of warships?

http://zapodaj.net/32f18ca98edd0.png.html

wytłumaczy mi ktoś skąd taki ping w tej grze? skacze jeszcze bardziej akurat nie mam problemu z innymi grami bo sprawdzałem...

Pewnie dlatego że trwają otwarte testy beta i chętnych jest dużo. Z czasem się to ustabilizuje

Mi się nigdy nie zdarzył tak wysoki ping. Od znajomych też nic o tym nie słyszałem. Sprawdź firewall'a i wyłącz aplikacje w tle, które mogą zjadać łącze.

A moze win update sprawdzal lub pobieral aktualizacje btw to jest wg takie pingi to normalka w wocie czasem sie takie cus zdarza

A moze win update sprawdzal lub pobieral aktualizacje btw to jest wg takie pingi to normalka w wocie czasem sie takie cus zdarza

Gram w wota od 2010/11 roku i takiego pingu jeszcze nie miałem więc nie to nie jest norma.

Masz może procesor AMD? Słyszałem różne pogłoski, że gra świruje na procesorach od AMD.

^ Mam procesor AMD, gra działała dobrze, nie zauważyłem żadnych lagów, gorzej z fpsami bo gra nie wykorzystuje więcej niż 2 rdzeni tak samo jak Wot przez co czułem się jak w 2008 roku grając na playstation 2 (gra wygląda średnio i optymalizacja kupa)

^ Mam procesor AMD, gra działała dobrze, nie zauważyłem żadnych lagów, gorzej z fpsami bo gra nie wykorzystuje więcej niż 2 rdzeni tak samo jak Wot przez co czułem się jak w 2008 roku grając na playstation 2 (gra wygląda średnio i optymalizacja kupa)

No to może w końcu sobie poradzili z AMD w koncu celują w konsole to pewnie trochę pracy dołożyli na optymalizacje.

Sewery statków stoją chyba w luksemburgu także to też nie jest spowodowane ruskimi sankacji :D Może router? Jeżeli masz router to spróbuj podłączyć kabel bezpośrednio do komputera.

poczekam może aż oficjalnie gra stanie zobaczę czy coś poprawili. aby taki ping mieć to chyba muszę przez wszystkie kraje (UE) łączyć się do jednego serwera xD