World of warships?

http://zapodaj.net/32f18ca98edd0.png.html

wytłumaczy mi ktoś skąd taki ping w tej grze? skacze jeszcze bardziej akurat nie mam problemu z innymi grami bo sprawdzałem...

Pewnie dlatego że trwają otwarte testy beta i chętnych jest dużo. Z czasem się to ustabilizuje

Mi się nigdy nie zdarzył tak wysoki ping. Od znajomych też nic o tym nie słyszałem. Sprawdź firewall'a i wyłącz aplikacje w tle, które mogą zjadać łącze.

A moze win update sprawdzal lub pobieral aktualizacje btw to jest wg takie pingi to normalka w wocie czasem sie takie cus zdarza

A moze win update sprawdzal lub pobieral aktualizacje btw to jest wg takie pingi to normalka w wocie czasem sie takie cus zdarza

Gram w wota od 2010/11 roku i takiego pingu jeszcze nie miałem więc nie to nie jest norma.

Masz może procesor AMD? Słyszałem różne pogłoski, że gra świruje na procesorach od AMD.

^ Mam procesor AMD, gra działała dobrze, nie zauważyłem żadnych lagów, gorzej z fpsami bo gra nie wykorzystuje więcej niż 2 rdzeni tak samo jak Wot przez co czułem się jak w 2008 roku grając na playstation 2 (gra wygląda średnio i optymalizacja kupa)

^ Mam procesor AMD, gra działała dobrze, nie zauważyłem żadnych lagów, gorzej z fpsami bo gra nie wykorzystuje więcej niż 2 rdzeni tak samo jak Wot przez co czułem się jak w 2008 roku grając na playstation 2 (gra wygląda średnio i optymalizacja kupa)

No to może w końcu sobie poradzili z AMD w koncu celują w konsole to pewnie trochę pracy dołożyli na optymalizacje.

Sewery statków stoją chyba w luksemburgu także to też nie jest spowodowane ruskimi sankacji :D Może router? Jeżeli masz router to spróbuj podłączyć kabel bezpośrednio do komputera.

poczekam może aż oficjalnie gra stanie zobaczę czy coś poprawili. aby taki ping mieć to chyba muszę przez wszystkie kraje (UE) łączyć się do jednego serwera xD

Gram w wota od 2010/11 roku i takiego pingu jeszcze nie miałem więc nie to nie jest norma.Masz może procesor AMD? Słyszałem różne pogłoski, że gra świruje na procesorach od AMD.

Co ma procesor do opóźnienia względem serwerów. Przecież to zależy tylko i wyłączenie od internetu, Żadne podzespoły nie mają związku z pingiem i tym bardziej lagami. Słaby procesor to może fps obniżać. Zwyczajnie niedawno gra weszła w open bete i dokładane są nowe serwery - jak przy każdej premierze czy otworzeniu gry na wszystkich

Co ma procesor do opóźnienia względem serwerów. Przecież to zależy tylko i wyłączenie od internetu, Żadne podzespoły nie mają związku z pingiem i tym bardziej lagami. Słaby procesor to może fps obniżać. Zwyczajnie niedawno gra weszła w open bete i dokładane są nowe serwery - jak przy każdej premierze czy otworzeniu gry na wszystkich

Polecam poczytać forum statków :) Mówisz że ping zależy tylko od internetu? Guzik prawda mi tak samo tylko w lolu ping skacze do wartości 250 podczas gdy w innych grach mam stały 30. Teza z serwerami też tutaj jest błędna ponieważ WG nie dodaje serwerów cały czas działają na jednym na tyle mocnym żeby udźwignąć kilkaset tysięcy graczy jednocześnie.

Zresztą skoro autor sam piszę, że z innymi grami jest wszystko OK to internet tutaj nie gra najmniejszej roli.

Polecam zapoznać się z definicją pingu. Tak ping zawsze zależał tylko i wyłącznie od połączenia między komputerem gracza, a serwerem gry. To jak szybko dane są przesłane zależy tylko i wyłącznie od internetu. To co się później z nimi dzieje to już inna sprawa i nie dotyczy gracza, bo są sczytywane przez serwer i analizowane. W przypadku dużego obciążenia serwer zwyczajnie ma natłok danych i przetwarza je dużo wolniej.

Jeżeli chodzi o serwery nowo otwartych gier to nigdy nie jest udostępniane sto procent. W zależności od zapotrzebowania udostępniane są coraz większe moce obliczeniowe, a te przekładają się na komfort gry. Przy każdej nowo otwartej grze pojawia się problem z serwerami ponieważ wydawca dopiero zaczyna dopasowywać wydajność serwera do zapotrzebowania.

Obciążenie procesora/karty graficznej objawia się tak zwanym spike czyli całkowitym zatrzymaniem gry na chwilę lub ewentualny spadek fps. Obciążenia łącza i problemy z połączeniem hosta objawiają się opóźnioną reakcją sterowanej przez nas postaci (w tym wypadku pojazdu) i ewentualne cofanie jej czy też czasami w wypadku utraty pakietów brakiem wyświetlania rzeczy robionych przez innych graczy (brak animacji ich ataku etc)

Mam nadzieje że z tym postem skończysz twierdzenie że procesor komputera ma wpływ na ping.

Sam wczoraj miałem takie "lagi". Winny był Updater Windowsa. Co do kłótni powyżej - ludzie poczytajcie coś zanim zaczniecie się udzielać... Super-znawcy nawciskają wam kitów a wy to łapiecie... Tym bardziej na forum takich gier jak LoL czy WoT gdzie masa gimbusów co nic nie wie... Tutaj pełną rację ma Nvminer.

http://zapodaj.net/32f18ca98edd0.png.html

wytłumaczy mi ktoś skąd taki ping w tej grze? skacze jeszcze bardziej akurat nie mam problemu z innymi grami bo sprawdzałem...