Witam
Planuję z dziewczyną zakup battle chesta ale nie mamy funduszy na dodatek "World of Draenor" i zastanawiamy się czy jest sens grania w WoWa tylko na pandach?
Więc chciałbym się dowiedzieć czy na samych pandach(90lvl) jest co do roboty? Jakieś pvp czy robienie eq?(Jestem zielony w tej grze ale słyszałem, że się robi eq z instancji easy>normal>hard etc)
Obawiam się, że jak wbijemy 90 lvl to nie będziemy mogli nic robić bo będą mapy pvp od 100lvl'a czy insty od 100 a na naszym 90 będzie wymarła.
Ogólnie chcemy sobie wbić 90lvl i robić te insty easy>normal>hard robić coraz to lepsze eq na 90lvl aż je wymaxujemy po bawić się na pvp i jak kaska wpadnie to kupić dodatek za parę miesięcy.
Więc jest sens?
Dziękuje z góry za pomoc!
WoW granie na pandach
Ogólnie zawsze jest sens i zawsze jest coś do roboty. Jedyne w sumie, czego nie powinniście robić, to przywiązywać się jakoś specjalnie do eq(skok w statystykach między MoP a Draenorem jest kosmiczny). Bedziecie mogli spokojnie robic instancje, raidy, chodzic na PvP, robic daily, crafting itd. Po prostu nie rushujcie tego na dungeon finderze, bo wtedy ten 90 wbijecie w max. 4 dni.
O eq to chcielibyśmy zrobić maxymalne na 90lvl(chyba nie zajmie nam to 3 dni...) a pvp wygląda tak, że będziemy się bili z innymi 90 lvlami czy 100? Co najważniejsze jak ono wygląda? Jakieś specjalne mapy?
Podstawowa sprawa zróbcie sobie recruit a friend. Ktoś z was założy konto i zaprosi drugą osobe do wowa dzięki czemu zyskacie 3x exp gdy jesteście w party, mounty po kupieniu czasu gry itp. Będziecie mogli expić masę altów do 90 poziomu, robić profesje, zarabiać golda na wielu spotach itp. Niestety pvp będzie słabe ponieważ będziecie walczyć nawet z ludzmi ktorzy maja 99 poziom. Najlepszym sposobem byłoby zablokowanie expa na 89 i grac battlegroundy na tym levelu. Możecie robić stare instancje vanilla/tbc/wotkl/z dobrym gearem nawet cata ale mop odpada chyba, że będzie z wami chodził jakiś 100 level.