WoW/LoL - Początkujący gracz szuka kolegów do wspólnej zabawy!

Cześć!

Mam 20 lat i jestem studentem informatyki. Czasami wieczorkiem jak mam trochę czasu lubię sobie pograć w jakieś gierki. Znudziło mi się już jednak granie samemu. Dlatego postanowiłem napisać posta na tym forum. Moja propozycja pada na dwa tytuły:

1. League of Legends - już od dłuższego czasu chodzi mi myśl, aby zagrać w tą grę. Jednakże gra solo nie wydaje mi się zbyt pociągająca. Dlatego fajnie by było, gdyby znalazły się jakieś osoby do wspólnej gry. Nie chcę nakładać tutaj jakiś specjalnych wymagań odnośnie osób, które ewentualnie byłyby chętne ze mną zagrać. Jedyne must have to komunikacja głosowa oraz tolerancja faktu, że jestem całkowicie początkującym graczem :)

2. World of Warcraft - W tą gierkę już gram jakiś czas, jednak też nazwałbym siebie początkującym graczem. Do tej pory w wowa grałem solo. Teraz jednak chciałbym wylevelować sobie nową postać i fajnie byłoby to zrobić grając z kimś, a nie tak całkiem samemu. Tutaj, jako że będę zaczynał całkiem nową postać, jestem całkowicie otwarty na sugestie odnośnie realmu. Najprawdopodobniej moja nowa postać będzie tankiem, ale nie wiem jeszcze którą klasą zagram. Fajnie by było, aby były to osoby też jeszcze levelujące swoje postaci. W ten sposób już na tym etapie moglibyśmy się trochę zgrać, levelując sobie na dungach etc :) A i łatwiej by mi się uczyło, tej całkiem nowej dla mnie roli w party (bez ryzyka kiknięcia :P)

To tak jeszcze kilka informacji:

- Komunikator dowolny, dogadamy się jak znajdą się chętni ;)

- Zazwyczaj będę dostępny od około 21 do północy albo 1:00

- Dotyczy to dni, w które będę dostępny, nie gwarantuję że będzie to codziennie :P

- W przypadku mmorpg, nie proponujcie innych tytułów, interesuje mnie tylko wow ;)

- W przypadku moby, jestem otwarty na ewentualną zmianę.

Kontakt w grze:

Lol: Schept97

BattleNet: Schept#21435