WOW pytanie od nowego

Witam , jestem nowy w WoW , i mam pytanie jakiegoś “starter packa” ,
co warto kupić na początku gry co dużo usprawni grę tym bardziej początkującemu graczowi ? PET ? MOUNT ?
oraz, czy aktualna oferta na 6msc abonament + pet lucky jun to dobra oferte ? bo planuje kupic abonament z góry na 6msc co może wyjsc zawsze taniej a przy okazji zgarnąć petka . wow
POZDRAWIAM :slight_smile:

jesli wow retail no to kupuj battlechesta, on zawiera wszystkie dodatki prócz najnowszego oraz 30 dni gry, po tych 30 dniach zdecyduj czy chcesz w to grac w ogóle

Mam już za sobą granie w wowa i chce wykupić Kolejny abonament , a pytanie troche było inne niż to czy chcę grać dalej w wowa :slight_smile: . Pozdrawiam

z twojego posta nie da się wywnioskowac czy grałes już w wowa czy nie, jeśli szukasz precyzyjnych odpowiedzi to zadawaj precyzyjne pytania.
co do abonamentu to wystarczy poszukać w google 5 minut i widać że są tańsze oferty za 180 dni niż 66 euro

:slight_smile:

Jakiego Battlechesta. :o Teraz kupuje się tylko Shadowlands, a jeśli chce się sprawdzić gierkę do 50 poziomu lub grać tylko w Classica, wystarczy sam abonament/czas gry.
Najtaniej 30 dni da się wyrwać chyba na Allegro, ponieważ są promocje -10 zeta jeśli robi się zakupy za pomocą apki lub używa ich monet. Zazwyczaj wtedy wychodzi jakieś 40 zeta/30 dni.

Update: Widzę, że czas gry 30 dni w ciągu ostatniego miecha poszedł w górę o 10 złociszy, tak więc po zniżkach wychodzi 50 zł/30 dni

Oferta u Blizza na 6 miechów z mountem jest dobra, pod warunkiem, iż nie zmarnujesz tych 6 miesięcy.

Będę w stanie grać w tygodniu po 2h i na weekend po tyle ile bedzie wymagane :smiley:
a grając chwile już zauważyłem że co rusz jakiś podobny lvl lata z petami i mountami i choć miałoby mi to przyspieszyć transport to chętnie doinwestuje :slight_smile: