WOW, wspólna gra, levelowanie postaci(nowy gracz), serwer Argent Dawn(?)

Witam, myślę nad rozpoczęciem gry w WOW’a, grałem tylko przez krótki czas podczas wchodzenia dodatku MOP, więc nie mam dużego doświadczenia. Dzisiaj wieczorem zacznę grać prawdopodopnie na serwerze Argent Dawn, może ktoś miałby ochotę pograć, mam sporo czasu na grę, tym bardziej, że są teraz 3 dni wolne od pracy, można powbijać parę postaci do maxa, zaznajomić się trochę z rozgrywką, zapraszam.

A że się tak zapytam dlaczego akurat Argent Dawn?

Na wykopie ktoś wrzucił ostatnio poradnik do WoWa dla początkujących, może się przyda.

Tylko po co komuś jakieś poradniki? Jeżeli to jest jakiś poradnik dotyczący End-Game to będzie tam tyle opisów nowych systemów, że i tak nic z tego nie zrozumie. Jeżeli zaś jest to poradnik podstaw to tym bardziej bez sensu WoW to gra jak każda inna, masz “samouczek” na początku i to wystarczy. Całej reszty uczysz się po prostu grając.

Ja tylko wrzuciłem poradnik z myślą, że może przyda się OPowi. Jeśli jednak mu się nie przyda, to ok. Chciałem tylko pomóc. Jeśli Ty nie potrzebujesz żadnych poradników, to gratuluję inteligencji i cudownych genów :slight_smile:
Pozdrawiam i życzę więcej luzu, to tylko forum o grach komputerowych.

Idź na Doomhammer lub Turalyon. Oba są dla nowych graczy i mają fajne community.
Zapraszam też do gildii Prohibicja, którą znajdziesz na tych serwerach w zakładce Guild Finder