Wracamy do gry!:Gothic 2 NK:The Dark Saga

Opis moda „The Dark Saga” przez autorów: (Oryginalny dostępny na stronie projektu)

Przedstawiamy wam nową modyfikację na silniku Gothic 2 Noc Kruka – Dark Saga(Mroczna/Ciemna Saga).

Projekt był zaplanowany jako niezależne wydarzenia pomiędzy G2 i G3. Został wybrany silnik G3, ale z powodu braku moskita postanowiono realizować go na silniku Obliviona. W 2007 roku został przygotowany i wydany mini-demo moda, które zawierało sam tylko początek historii. Potem projekt został zawieszony z szeregu powodów. Scenariusz w tamtej chwili był gotowy na 90%. Wyrzucać do kosza pół roku pracy było bardzo szkoda, więc podjęto decyzję aby spróbować jeszcze raz, ale tym razem innym składem, a dokładniej członkami grupy MAGIC Team i tym razem na silniku G2.

Historia moda.

Nasz mod opowiada o losach nowych bohaterów - Alasterze i jego przyjacielu Mariku. Obydwaj są poszukiwaczami przygód, z natury awanturzyści. Swoje próżne życie w Vengradzie postanowili urozmaicić wielką podróżą, celem której było poszukiwanie pradawnego skarbu. Nie powiedziałbym, że wszystko im wyjdzie zgodnie z początkowym planem, ale przygód mają pod dostatkiem, a nawet więcej.

Oto niewielki fragment z dziennika Alastera opowiadająca o początku przygody:

Po raz pierwszy legendę o Czarnym Mieczu – źródle potężnej magii – usłyszałem w portowej knajpie w Vengradzie, stolicy Myrthany. Opowiedział ją nam podpity pirat i nie byliśmy skłonni wierzyć w pijackie brednie, ale później słyszałem o tej broni znów i znów, od różnych ludzi i powoli zaczynało być dla mnie jasne, że taki miecz naprawdę istnieje, ale nikt z tych którzy wybrali się na jego poszukiwania nie powrócił. To rodziło jeszcze więcej plotek i domysłów. Pewnego dnia w nasze ręce trafiła mapa z miejscem, w którym może znajdować się pradawna świątynia, gdzie według opowiadań był pochowany miecz wraz z jego poprzednim właścicielem. Poszukiwacze skarbów, tacy jak my, po prostu nie mogli nie udać się na poszukiwania. Gdybym tylko wiedział, gdzie doprowadzą mnie te poszukiwania, pewnie bym spalił mapę, ale bogowie przygotowali mi zupełnie inny los…

Alaster otrzymawszy mapę wyruszył na wyspę, na której znajdowała się Świątynia Czaszki. Ale podli piraci wciągają go w pułapkę. Po nieudanej bitwie i próbie się uratować, wraz z Marikiem trafiają do niewoli, następnie wysyłają ich do kopalni, gdzie panują surowe zasady i gdzie życie każdego jest warte nie więcej niż parę kawałków rudy. Czy zdołają się oni wydostać stamtąd i znaleźć pradawne ostrze, dowiemy się akurat przechodząc modyfikację.

W modzie czeka na nas wielka wyspa, na której toczy się akcja moda. Oto co o niej mówią kronikarze:

Ta wyspa jest wspaniała ze względu na swoją starożytną kulturę, pozostałością cywilizacji niegdyś wielkiego narodu – ferokijców. Oprócz tego zachowały się tu ogromne zasoby magicznej rudy, której potrzebują zarówno paladyni króla, jak i wojowniczym orkom. W centrum wyspy znajduje się Świątynia Czaszki, a nieopodal wejście do ogromnej kopalni, gdzie pod kontrolą orków setki niewolników wydobywają rudę. Piraci, obozujący na jednej z plaż, zajmują się akurat polowaniem na statki, a ci nieszczęśnicy którzy trafiają do niewoli, są sprzedawani orkom w zamian za złoto i muszą dla nich niewolniczo pracować.

Resztki ferokijców chowają się w lasach na wyspie w swoim tajnym obozie. Zostało ich niewielu, ale są niezłomni i żywią nadzieję pozbyć się najeźdźców z własnego domu.

Parę liczb.

W modyfikacji zrealizowano kilko oddzielnych lokacji:

- trzy poziomowa kopalnia niewolników;

- duża wyspa;

- podziemia starożytnego fortu;

- Świątynia Czaszki;

- kilka niedużych lokacji.

4 frakcje z różnymi ścieżkami questów; do każdej z nich można i trzeba wstępować:

- niewolnicy;

- najemnicy orków;

- myśliwi-ferokijczycy;

- paladyni;

- piraci.

Występują nowe potwory, animacje, umiejętności,utwory muzyczne itd. Scenariusz liczy około 300 stron tekstu, zawierający ponad 90 zadań.

Średni czas na przejście moda ze wszystkimi zadaniami wynosi około 40(z solucja,dla początkującego gracza nawet do 80 h,by Karthas), godzin grania.

Nowe animacje walki:

http://www.youtube.com/watch?v=QL0wmO44Ks4

Strona projektu PL(ukończonego pod patch 1.0.4):

http://thedarksaga.cba.pl/

Z całego serca szczerze polecam.

Masa nowych animacji np.

ork podczas treningu :

trenuje przewroty podczas walki"tak jak w wiedzminie"

goblin wykonujący piruety z dwuręcznym toporem

-dziesiątki nowych broni/pancerzy

-skały z ruda,zlotem,srebrem i kamieniami szlachetnymi

-super klimatyczne/zabawne questy

-trudność gry dużo większą niż w nocy kruka

-specjalne uzbrojenie na specjalnych przeciwników(np.srebrne strzały na nieumarłych)

-Gra bez litości(np.zapomniałeś przynieść dzienna normę rudy/złe wyrażenie w kierunku rozmówcy? Jesteś Trupem!Prędzej czy później)

-masa ukrytych skrytek(np.trzeba popchnąć beczki by dostać się do mini składziku)

Świetnie to wygląda. Patrząc na to zastanawia mnie, jak to jest, że twórcy Gloria Victis nie potrafią ogarnąć animacji przy pomocy motion-capture, skoro totalni amatorzy potrafią. Na pewno spróbuję tego moda w lipcu/sierpniu, kiedy to zawsze - zgodnie z tradycją - przechodzę całą serie (I-III, bez Zmierzchu Bugów i żałosnej Arcanii).

Tutaj macie oficjalny trailer Darka Saga przedstawiający fragment kopalni oraz jedną z aren zawartych w modzie:

Mod przetłumaczono na język polski ,przy czym pozostawiając rosyjski (bardzo klimatyczny) dubbing.

Utwór muzyczny z Dark Sagi:

Da się jakoś wyłączyć dubbing rosyjski -,-?

Raczej mało prawdopodobne jako że rosyjski dubbing jest chyba scalony z modem.

Ruski! Kak priekriasnie! Czy cuś... Również jestem zwolennikiem polskiego duba. Mimo to chyba się zainteresuję, chociaż nikomu niczego nie obiecuję, nawet sobie :)

Swoją drogą trochę szkoda, że to nie stoi na silniku G3... Dla mnie G3 na full detalach był (i nadal jest) niczego sobie żyletą.

G3?Raczej jest to niemożliwe,jeżeli chcesz zobaczyć jak robi się moda na silniku G3 to zobacz CSP:

http://page.g3csp.bplaced.de/?lang=en

Podobno przerabiają G3 na rozdziały.Super ssy mają.

Co do dubbingu rosyjskiego w DS:

Wole rosyjski,szczególnie glosy orków bardziej niż ten z MT.

poszukałem i.. znalazłem !

ten pliczek dezaktywuje dubbing!

ale ulga.. moje uszy.. :D

ja bym radził nie pobierać pliczku z końcówką exe który ma ledwo 0.1 mb

wirus czy inne gówno tam siedzi

ja bym radził nie pobierać pliczku z końcówką exe który ma ledwo 0.1 mbwirus czy inne gówno tam siedzi
A jest taki plik?:D Z tego co wiem gdy ściągałem kilka dni temu to była dark saga ponad 1GB i PL także dosyć sporo;d
A jest taki plik? Z tego co wiem gdy ściągałem kilka dni temu to była dark saga ponad 1GB i PL także dosyć sporo;d

chodziło mi o pana up :P bo dał linka do pobrania gdzie był pliczek 0.1mb xD i niby on wyłączał dubling ;D

co do gry bardzo mi się podoba język bo jest klimatyczny

ale takie pytanie czemu nie zrobicie gry od 0? a nie mod

Sprawdzilem plik, wylacza dialogi, to nie zaden wirus :) Plik ma WYLACZYC DIALOGI, ile ma zajmowac wedlug Ciebie?

Bedzie trzeba sobie pare godzin zarezerwowac na tego moda. Jako nastotalek gralem w ten brutalny i kriwsty swiat. Dalem sie poniesc rowniez na mody i nie czulem sie zawiedziony. Sciagam i gram!

Bledy sa z tymi paczkami uzywalem tak : 7zip winrarr unrarr i haozip i ciagle to samo.Moze wiecie co zrobic lub co sie dzieje prosze o pomoc nie moge przegapic takiego modu :(

7zip rozpakowuje :)

no wlasnie nie rozpakowuje

Spolszczenie zip/mod winrarr

Witam,

Jeśli ktoś ma problem z rozpakowaniem spolszczenia, radzę pobrać go stąd. W 4-ch częściach poniżej czerwonej ramki. To się rozpakowuje bez problemów każdym dearchiwizatorem.

P.S.

Jest już dostępny patch 1.0.1.5 oraz odpowiednia łatka polonizacyjna. Szczegółowa instrukcja znajduje się tutaj, a najświeższe informacje zawsze znajdziecie na tej stronie.

Opis moda „The Dark Saga” przez autorów: (Oryginalny dostępny na stronie projektu)

Przedstawiamy wam nową modyfikację na silniku Gothic 2 Noc Kruka – Dark Saga(Mroczna/Ciemna Saga).

Projekt był zaplanowany jako niezależne wydarzenia pomiędzy G2 i G3. Został wybrany silnik G3, ale z powodu braku moskita postanowiono realizować go na silniku Obliviona. W 2007 roku został przygotowany i wydany mini-demo moda, które zawierało sam tylko początek historii. Potem projekt został zawieszony z szeregu powodów. Scenariusz w tamtej chwili był gotowy na 90%. Wyrzucać do kosza pół roku pracy było bardzo szkoda, więc podjęto decyzję aby spróbować jeszcze raz, ale tym razem innym składem, a dokładniej członkami grupy MAGIC Team i tym razem na silniku G2.

Historia moda.

Nasz mod opowiada o losach nowych bohaterów - Alasterze i jego przyjacielu Mariku. Obydwaj są poszukiwaczami przygód, z natury awanturzyści. Swoje próżne życie w Vengradzie postanowili urozmaicić wielką podróżą, celem której było poszukiwanie pradawnego skarbu. Nie powiedziałbym, że wszystko im wyjdzie zgodnie z początkowym planem, ale przygód mają pod dostatkiem, a nawet więcej.

Oto niewielki fragment z dziennika Alastera opowiadająca o początku przygody:

Po raz pierwszy legendę o Czarnym Mieczu – źródle potężnej magii – usłyszałem w portowej knajpie w Vengradzie, stolicy Myrthany. Opowiedział ją nam podpity pirat i nie byliśmy skłonni wierzyć w pijackie brednie, ale później słyszałem o tej broni znów i znów, od różnych ludzi i powoli zaczynało być dla mnie jasne, że taki miecz naprawdę istnieje, ale nikt z tych którzy wybrali się na jego poszukiwania nie powrócił. To rodziło jeszcze więcej plotek i domysłów. Pewnego dnia w nasze ręce trafiła mapa z miejscem, w którym może znajdować się pradawna świątynia, gdzie według opowiadań był pochowany miecz wraz z jego poprzednim właścicielem. Poszukiwacze skarbów, tacy jak my, po prostu nie mogli nie udać się na poszukiwania. Gdybym tylko wiedział, gdzie doprowadzą mnie te poszukiwania, pewnie bym spalił mapę, ale bogowie przygotowali mi zupełnie inny los…

Alaster otrzymawszy mapę wyruszył na wyspę, na której znajdowała się Świątynia Czaszki. Ale podli piraci wciągają go w pułapkę. Po nieudanej bitwie i próbie się uratować, wraz z Marikiem trafiają do niewoli, następnie wysyłają ich do kopalni, gdzie panują surowe zasady i gdzie życie każdego jest warte nie więcej niż parę kawałków rudy. Czy zdołają się oni wydostać stamtąd i znaleźć pradawne ostrze, dowiemy się akurat przechodząc modyfikację.

W modzie czeka na nas wielka wyspa, na której toczy się akcja moda. Oto co o niej mówią kronikarze:

Ta wyspa jest wspaniała ze względu na swoją starożytną kulturę, pozostałością cywilizacji niegdyś wielkiego narodu – ferokijców. Oprócz tego zachowały się tu ogromne zasoby magicznej rudy, której potrzebują zarówno paladyni króla, jak i wojowniczym orkom. W centrum wyspy znajduje się Świątynia Czaszki, a nieopodal wejście do ogromnej kopalni, gdzie pod kontrolą orków setki niewolników wydobywają rudę. Piraci, obozujący na jednej z plaż, zajmują się akurat polowaniem na statki, a ci nieszczęśnicy którzy trafiają do niewoli, są sprzedawani orkom w zamian za złoto i muszą dla nich niewolniczo pracować.

Resztki ferokijców chowają się w lasach na wyspie w swoim tajnym obozie. Zostało ich niewielu, ale są niezłomni i żywią nadzieję pozbyć się najeźdźców z własnego domu.

Parę liczb.

W modyfikacji zrealizowano kilko oddzielnych lokacji:

- trzy poziomowa kopalnia niewolników;

- duża wyspa;

- podziemia starożytnego fortu;

- Świątynia Czaszki;

- kilka niedużych lokacji.

4 frakcje z różnymi ścieżkami questów; do każdej z nich można i trzeba wstępować:

- niewolnicy;

- najemnicy orków;

- myśliwi-ferokijczycy;

- paladyni;

- piraci.

Występują nowe potwory, animacje, umiejętności,utwory muzyczne itd. Scenariusz liczy około 300 stron tekstu, zawierający ponad 90 zadań.

Średni czas na przejście moda ze wszystkimi zadaniami wynosi około 40(z solucja,dla początkującego gracza nawet do 80 h,by Karthas), godzin grania.

Nowe animacje walki:

http://www.youtube.com/watch?v=QL0wmO44Ks4

Strona projektu PL(ukończonego pod patch 1.0.4):

http://thedarksaga.cba.pl/

Z całego serca szczerze polecam.