Wspólna gra WoW!

Witam. Mam na imię Daniel, mam 16 lat. Gram już w World of Warcraft od paru lat ( więc grę już ogarniam ), lecz ostatnio mialem przerwę około 3 miesięcy. Mam zamiar wrócić do WoWa i zacząć grę od zera na innym serwerze z jakąś polską gildią. Dlatego szukam osoby lub osób do wspólnej gry, możesz być początkującą osobą która dopiero zaczyna swoją przygodę z World of Warcraft lub osobą która ma zamiar zmienić serwer a nie chcę zaczynać od nowa samotnie - dla mnie to nie robi różnicy ;). Myślałem nad serwerem Stormscale, lecz to jest jeszcze do uzgodnienia. Od razu też mówię że szukam osoby która nie odejdzie po paru dniach gry, najlepiej chciałbym dobić najwyzszy lvl wspólnie, czyli 90.

To by było chyba na tyle, także jestem otwarty na wszystkie propozycje (o ile jakieś sie znajdą - mam nadzieje ;D)

Kontakt na Skype Dan59005 , ewentualnie wiadomosc na pw. ;-)

Pozdrowienia.

Ja tak tylko informacyjnie napisze, że realm Stormscale jest w najlepszej Battlegorupie w europie dlatego na arenach ciężko coś osiągnąć i się wybić (nie mówię że nierealne ale że jest ciężko). Polska gildia jest tylko jedna, nastwiona na pvp, wiadomo cały realm jest tam głównie nastwiony na pvp. Teraz troche o pve : są dwie trzy gildie hardocre pve ale zagraniczne, jak dobrze komunikujesz się w języku angielskim (TS) to można do nich startować ;). PUGi oczywiście są, ale to nie to samo co z gildią :) Ogólnie na serverze gra dużo ludzi, w godzinach 19-22 są minimalne kolejki, max 5 minut czekania. Wszyscy grają w hordzie, ostatnio jak sprawdzałem to horda online :2200 graczy a alianci 160.

Mam nadzieję że trochę pomogłem w wyborze realmu ;)

Ostatnio powstała nowa gildia, lecz to na serwerze Burning Legion, Gildia nazywa się Tempus Moriendii (odsyłam do tematu http://mmorpg.org.pl/forum/topic/43283-world-of-warcraft-tempus-moriendi/ ) .

Zasadniczo jest nas tutaj całkiem sporo, bo 31 osób, a gildia ciągle się powiększa, zapraszam serdecznie :)