Wurm online - czego NIE robić?

Prosty poradnik - czego NIE należy robić:

-uciekać przed niedźwiedziami brązowymi i krokodylami do wody (kończy się to zazwyczaj szybką utratą kondycji i jednoczesną śmiercią od obrażeń i tonięcia).

-chodzić po drogach o slope powyżej 20 (jeśli jesteśmy idle i idziemy po takiej drodze, może się to nawet skończyć śmiercią od ciągle otrzymywanych bardzo lekkich obrażeń).

-atakować nieznane zwierzęta wodobojne (czyli większość) w środku lądu - jeśli zwierzę okaże się silniejsze i zrani nas w nogi, nie mamy jak uciec.

-do obrony budować inne mury niż tall stone wall i palisady (niski kamienny mur jest dwa razy mniej wytrzymały od wysokiego. Żelazny dwukrotnie od niskiego, a drewniany to tylko dekoracja. Tyle starczy?).

-na serwerze wild budować fortyfikacje poza deedem (poza deedem fortyfikacje są 10 razy mniej wytrzymałe, poza tym mają decay. Mury muszą być chociaż jedno pole wgłąb deeda, te stojące na granicy są uważane jako te poza deedem.

-rozwijanie perimeteru w wioskach (jest bezużyteczny, gracze i tak budują się zazwyczaj z dala od osad).

-na wildzie - rozpalanie ognisk na wrogim terenie oraz chodzenie z lampą o wysokiej jakości - zarówno w pierwszym, jak i w drugim przypadku pozwala cię to bardzo łatwo wykryć.

-na freedom - budowanie blisko osad (niemal na 100% przekreśla to twoje szanse na utworzenie kopalni, a jeśli nawet gdybyś taką stworzył, powstałby gigantyczny dropshaft).

-budowanie się na terenach bardzo górzystych (może wydawać się wyzwaniem i przy okazji być łatwe do obrony, ale niesie za sobą jedną konsekwencję - domy budować jest na takiej powierzchni ekstremalnie trudno).