Wybór studiów

Witam. Ponieważ jestem w ostatniej klasie technikum i matura zbliża się wielkimi krokami, muszę wybrać odpowiedni kierunek studiów. Nie mam zamiaru pytać się, co w tej chwili się opłaca, a co nie. Po prostu chciałbym wykonywać pewne czynności/zadania w mojej przyszłej pracy, które powodują, że jestem zmieszany i nie mam pomysłu, na jaki kierunek się wybrać, żeby osiągnąć postawione sobie cele. Kończąc ten wstęp, przejdę do tych czynności, o których wspomniałem. Mianowicie:

1. Chciałbym komunikować się z ludźmi

2. Być osobą dbającą o przekazywanie informacji pomiędzy różnymi oddziałami/zespołami współpracującymi ze sobą w firmie

3. Motywować zespół

4. Dbać o wizerunek firmy w internecie i nie tylko

5. Reprezentować firmę na targach

6. Organizować spotkania

7. Odpowiadać na pytania zadawane na forum.

8. Organizować pracę zespołu

Jeśli coś mi przyjdzie do głowy to jeszcze dopiszę.

Coś z Religią.

Przykładowo :

1. Świadek Jehowy

2. Starszy w jehowych

3. Świadek Jehowy

4. Świadek Jehowy

5. Świadek Jehowy

6. Starszy w jehowych

7.Starszy w jehowych/ Świadek Jehowy

8.Starszy w jehowych

Czyli wychodzi na coś z Religią xd. Oczywiście Jehowi są zarejestrowani jako religia ale posiadają liczne spółki prawne takie jak Strażnica. Czyli Firma i Ludzie w jednym.

Ale możesz wstąpić też do klasztoru po studiach i tam motywować braci i dbac o ich wizerunek.

P.S to nie jest troll tylko serio pisane

Może pierw powiesz jakiego technika robisz?

Technik informatyk

@KaczkaDziwaczka

Chybiłeś, bo Świadkowie Jehowy są zarejestrowani jako związek religijny. To Strażnica jest zarejestrowana jako spółka akcyjna.

Ale zgadzam się. Tak mi wyszło w obliczeniach.

I poprawię jeszcze, bo może op byłby zainteresowany:

1. Jehowy
2. Starszy w jehowych
3. Starszy w jehowych Świadek Jehowy
4. Jehowy
5. Starszy w jehowych Świadek Jehowy
6. Starszy w jehowych
7.Starszy w jehowych/Jehowy
8.Starszy w jehowych

@OP