Wyjazd w poszukiwaniu pracy

Witam !

Może i wiele osób tutaj jeszcze się uczy itd...

Ale od kilku dni przeczesuje internet i przepytuje znajomych na temat pracy i lepszego życia w kraju.

Chodzi mi o to, że przez wiele czynników u mnie w mieście (Zielona Góra) i okolicach nie ma pracy.

Bujam się i nie tylko ja bo praktycznie każdy z moich znajomych... nie ma roboty, a jak jest to na chwilkę i jest duży problem bo człowiek chce żyć normalnie... Nie ma przemysłu... nic się nie kręci... wszystko stoi... tylko markety stawiają.

I chciał bym wiedziec jak to wygląda np w Warszawie, na Śląsku itd czyli w tych dużych miastach.

Chce wyjechać, ale nie chce opuszczać kraju... Żyje z kobietą, mieszkamy razem i czy opłaca nam się wyjechać ?

Oczywiście pewna kwota w kieszeni awaryjnie na jakiś czas by przeżyć.

Jak by to było z szukaniem pracy w takiej Warszawie? Jestem mechanikiem z zawodu.

Jest to warte zachodu?

Licze na to, że kilka osób z was chociaż troche ogarnia temat bo wątpię bym tylko ja był w takim położeniu.

Wiadomo, że trzeba iść na wynajem i trzeba to opłacić... wiadomo, że trzeba mieć prace w nowym mieście by normalnie funkcjonować.

Ale czy jest to na chwile obecną możliwe? Warto zaryzykować ?

Siedząc na tyłku i robiąc na czarno co kilka dni stoje w miejscu..., a takiego czegoś nie lubie i muszę coś z tym zrobić.

Ja jako programista ze znalezieniem pracy nie miałem najmniejszego problemu, mnóstwo firm tworzących software tu na śląsku jest :D.

Reperujesz tylko samochody? Bo jak nie, to tutaj (Śląsk) powinno być sporo roboty przy konserwacji takich machin przemysłowych. Musiałbyś się jakoś zakręcić i sprawdzić co się tutaj dzieje jeżeli chodzi o przemysł etc., bo mnie to nie bardzo interesuje, ja wiem co się dzieje w mojej branży :D.

Warszawa może być kusząca, ale z tego co wiem to koszt utrzymania się w Warszawie jest niemały :)