Witam forumowiczów
Na początku chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem i nie znam się na “składaniu” sprzętu komputerowego dlatego proszę o pomoc.
Aktualnie jestem posiadaczem już przestarzałego gtx750TI i planuje zrobić zmianę na gtx1050TI dokładnie na ten model https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx-1050-ti-oc-4gb-gddr5-128-bit-hdmi-dvi-dp-box-gv-n105toc-4gd-975508/
Moje pytanie brzmi: Jakie parametry swojego komputera powinienem znać aby być pewnym że ten model będzie kompatybilny z moim sprzętem ?
Dzięki za odpowiedz.
Wymiana karty graficznej
Skoro 750 ti działa więc i 1050 ti będzie pracować . Podaj coś więcej na temat swojego pc , jaki proc , ile pamięci , może model płyty głównej .Możesz też sprawdzić wymiary tej karty bo nie mam pojęcia jaką masz obudowę i czy się zmieści do niej . Sprawdź zasilacz jakiej firmy bo jak z czarnej listy to szkoda karty kupować . 1050 ti obsługuje dx 12 , jeżeli chcesz z tego korzystać to win 10 .
Tak naprawdę to najważniejsza rzeczą jest wielkość obudowy, większość nowych kart graficznych ma znacznie większe wymiary (są dłuższe) niż stare… gdy przybyła nowa karta graficzna okazało się że muszę dokupić jeszcze obudowę bo w starej brakowało jednego centymetra żeby się zmieściła
Minimum GTX 1060 3GB (1349zł 5 lat gwar) - jednak na 1050-tkę szkoda tyle pieniędzy wydawać.
Co najwyżej zasilacz i tyle, PCI-E jest z nami od lat i jest wstecznie kompatybilne więc wsadzisz ją i do 8 letniego komputera.
Jeżeli ma te 350 ziko to faktycznie warto dołożyć , ale musi podać zasilacz jaki ma ,bo 1060 potrzebuje dodatkowego zasilania czyli przydało by się dobre, stabilne zasilanie .
Stanowczo przepłaca za wydajność jaką oferują te karty.
Otworzyłem swojego blaszaka i sprawa wygląda następująco:
Płyta główna:ASROC B85M PRO3
Zasilacz: Corsair vs450
Ram: 2x4 Balistix 1600 MHz
Procesor:Intel core i5 4460
Grafika: gtx750ti
Obudowa: ZalmanZ3