Wymiana sprzętu

Witam. Wiem że podobnych tematów jest dość sporo, a ja nie znam się za bardzo na tym ^^,

Komputer kupiłem jakieś ~4lata temu w markecie za śmieszne pieniądze i jestem nim bardzo zadowolony :P ale czas powoli zaopatrzyć się w coś nowego tylko nie wiem czy złożyć w całości nowy lub wymienić części w tym.

ASUS P5KPL -AM IN/ROEM/SI G31 S775 mATX

PROCESOR P DUAL-CORE E6300 2.8GHz/2M LGA775

ACTINA DDR2 2048MB PC800 OEM x2

GAINWARD GF 9500GT 1024MB DDR2/128b D/H PCI-E

ZASILACZ I-BOX ATX 350W CE+PFC 24 PIN

DVD-REC LG GH22NS50 SATA OEM

HDD SAMSUNG 1TB HD103SI 5400 SATAII 32MB ASAP

OBUDOWA I-BOX ORION 910A PRESCOT

Elementy spisane z pudła, przepisałem całość bo nie wiedziałem co sie przyda :P

Nie mam jakoś szczególnie określonego budżetu, myślałem o czymś nie przekraczającym 2k.

Jeżeli miałbym wymieniać części to co powinienem kupić w pierwszej kolejności ? :P

Z góry dziękuje za wyrozumiałość i wszelką pomoc :)

Ile masz kasy na to? Bo może być lepszy sprzęt lub jak masz dużo hajsu to można zmienić lub dokupić najlepsze co wejdzie do tego.

Na początek zmieniłbym Grafike, zasilacz.

Nie mam jakoś szczególnie określonego budżetu, myślałem o czymś nie przekraczającym 2k.

W to nie ma co inwestować.. a składać nową platformę.

Jak z dyskiem i napędem (sata)?

Wstępnie:

Bez napędu, obudowę możesz wykorzystać starąPłyta: MSI B75MA-E33Procesor: Intel Core i5-3350PPamięć Crucial Ballistix 2x4GB, 1333MHz, 1.5VKarta: Sapphire HD7770Dysk: Seagate Barracuda 500GBZasilacz: Thermaltake Smart SE Modular 530WObudowa: Zalman T1Suma: 1992,00Można zasilacz podmienić na nie modularny, ale w tej obudowie się taki przyda.

Co do obudowy o ile ta by się nie nadawała to raczej wolałbym większą, a komputer pod typowo pod mmo.

@edit

Nie do końca jestem pewny czy napęd jest sprawny bo miałem jakiś czas problemy z nagrywanymi płytami, ale i tak w sumie rzadko z niego korzystam.