Nie przejmuj się. To jest dość powszechny problem ostatnimi czasy w GW2. Nie jesteś jedyny. Przekopałem się przez kilka tematów na forum ANet i widziałem, że sporo osób ma taki sam problem. Póki co nie wiadomo nic na temat tego, kiedy będzie ewentualna poprawa. Jedyne, co mogę Ci doradzić na to od siebie, to odblokowanie portów GW2, czyli 80, 443 i 6600. Jeśli to nie pomoże, dodaj do elementu docelowego na skrócie gw2 komendę "clientport 80". Powinno to wyglądać tak: "D:\Gry\Guild Wars 2\Gw2.exe" -clientport 80. Jeśli to też nie zadziała, to zamień 80 na 443(w moim przypadku akurat 443 pomogło). Gdy wszystko zawiedzie, dodaj zamiast -clientport (port) na -diag. Zrób test, zapisz log z tego i napisz ticket do supportu, załączając ten log. To ułatwi im pracę i na pewno przyspieszy cały proces. ^^ Mam nadzieję, że jakoś pomogłem.