Xbox 360 Pad / pc

Jaki pad polecacie przewodowy czy bezprzewodowy, jakie edycje itp.

W konsolach jestem zielony ostatnio grałem w coloseum road to freedom ( czy coś takiego, swoją drogą mega fajna gierka polecam ) w 2011.

Kupiłem dark soulsy na muve i teraz czyham na pada, co polecicie ?

http://www.morele.net/gamepad-microsoft-xbox-360-wireless-controller-black-jr9-00010-do-pc-i-xbox-360-odbiornik-do-pc-w-zestawie-377318/

no u mnie jest taka sama sytuacja i przykładam się do kupienia tego co kolega wyżej wrzucił ale z kablem USB. kiedyś miałem xboxa 360 i bezprzewodowego pada i pamiętam, że dość szybko "zjadał" baterie i często rozłączał na kilka sekund nawet z odległości jednego metra. nie wiem, może tylko u mnie tak było. z resztą wole kupić coś konkretnego niż jakieś chińskie ch wie co za 60zł. ^_^

Avitus ty to zawsze wszystko wiesz, jak jeden ziomek z 10k+ godzin w skyrima, co nie zapytam to wie ;]

Jeśli można zapytać to jakiego ty używasz pada ?

Zamknięte z powodu grypy.

A właśnie, ten odbiornik to co takiego to robi, da się bez tego żyć ?

Po necie chodzą też "ładowaczki" do tych padów działa to ?

@up

A o akumulatorkach to słyszał ?

Odbiornik, jak nazwa wskazuje, odbiera sygnał z pada. Potrzebujesz go, żeby podłączyć bezprzewodowego pada do kompa. Z doświadczenia wiem, że bateria dłuuugo trzyma (akumulatorki przy częstym graniu zmieniam jakoś co miesiąc). Jeżeli masz okazję kupić przewodowy (amazon/ebay) to polecam bardziej.
A co do kabelka ładującego, nie mam i nie testowałem. Wolę ładować co jakiś czas akumulatorki

Co do odbiornika to mozesz podlaczyc do jednego do 4 padow