Xen0n

Czas aby się przedstawić ^^

Witam wszystkich serdecznie.

Mam na imię Karol,mam 17lat.Mieszkam na pomorzu blisko Gdańska,interesuje się grafika komputerową,moviemaking'em,lubie też tworzyć strony internetowe oraz konfigurować serwery dedykowane gier. Moim pierwszym MMORPG był World of Warcraft w którego grałem przez 2lata,obecnie nie gram w żadne mmo bo czekam na Allods online(dostałem się do CBT).Przeważnie gram w fps'y oraz mmo.Najwięcej czasu spędzam na granie w Counter Strike:Source,gram już w niego od 2lat bez jakiś większych przerw,grałem już w rożnych klanach i cupach zarówno 5vs5 jak i 1vs1.Często słucham muzyki,najczęściej jest to:Prodigy,Pendulum,SOAD,Metallica,Rise Against a nawet Modern Talking.To by było na tyle :)

Witom Karolu, proszę zagość na dłużej ;P

Siemka, Miłego pisania na forum. :)

Ehm... ok. Kolejny, następny użytkownik. Może być? Na uprzejmości nie licz.

Siemasz, siemasz. Miłego pobytu u nas Ci życzę.

Ehm... ok. Kolejny.

Rozwiń swoją wypowiedz.

Bo nie wiem o co ci chodzi.

Witam :D milego uzytkowania ^^

No to jezeli interesujesz sie moviemakingiem , moze nam cos pokazes?:D

;* buziaczek na zachete niah niah ^&^

@down

Moze i tak, jaki miales nick?:P

Witam milego uzytkowania ^^ No to jezeli interesujesz sie moviemakingiem , moze nam cos pokazes?;* buziaczek na zachete niah niah ^&^

ok nie ma sprawy ^^

Coś mi się zdaje że grałem z tobą w Dragonice

@ Heroic- Takie nicki Xee Xeez

@ Slod e-napinacz, nie wiem czemu miałbym liczyć na uprzejmości.

Czas aby się przedstawić ^^

Witam wszystkich serdecznie.