Zadanie z... matematyki

Witam panowie, otóż natrafiłem na te zadanie:

Chciałbym was poprosić o to byście opisali mi w jaki sposób dojść do rozwiązania punktu D, jedyne czego jestem pewien to to, że punkt ten jest prawdziwy.

(Wiem zadanie proste, ale jakoś nie jestem w stanie dojść do tego)

Myślę, że ten filmik pomoże

Wzór na pole trójkąta: 1/2*a*h.

Więcej nic nie potrzebujesz.

@Might TayProszę mi powiedzieć jak to wykorzystać, będę dozgonnie wdzięczny

a to długość boku, na który pada wysokość trójkąta.

h to długość wysokości, która jest rzucona na bok.

1/2 to iloraz licznika i liczby 2.

Możesz to też całkować, co zresztą polecam:

Untitled.jpg

W podpunkcie drugim Maqes ambitnie zastosował teorię strun. Przyjął, że istnieje co najmniej 10 wymiarów, stąd taki wynik h=3.

W podpunkcie drugim Maqes ambitnie zastosował teorię strun. Przyjął, że istnieje co najmniej 10 wymiarów, stąd taki wynik h=3.

Nie dopisywałem tego, bo wydawało mi się to oczywiste.

Sądzę że zadanie gimnazjalne przerosło wszystkich tu obecnych, dlatego temat może zostać już zamkniety

Witam panowie, otóż natrafiłem na te zadanie:

Chciałbym was poprosić o to byście opisali mi w jaki sposób dojść do rozwiązania punktu D, jedyne czego jestem pewien to to, że punkt ten jest prawdziwy.

(Wiem zadanie proste, ale jakoś nie jestem w stanie dojść do tego)