Zajęcie na wakacje na którym mozna zarobić?

Tak jak w temacie może jakieś sprawdzone sposoby przez internet ?

Piszcie propozycje

Bukmacherka, Polecam bah'a ale najpierw musisz włożyć około 50 zł.

Poker.

Nie znam się ;()

Nie znam się ;()

Zawsze jest ten 1 raz :)

Wybijanie kont w LoL'u?

Najlepiej wyjechać do pracy o miast turystycznych np Zakopane :) jak byłem ostatnio to na każdym kroku tabliczka " pracownik poszukiwany PILNIE!"

Idzie fajny pieniądz zarobić i zaliczyć fajne wczasy przy okazji.

Pewno nie zawsze, ale często ten pieniądz jest spory i wiem, że ostatnio kumpel z sopotu z hoddogów po 2 miesiącach do domu przytargał ponad 4 koła.

Ja polecam expekt. Aktualnie korzystam jak masz w pyte czasu to mozesz 100zl dziennie bez problemu ale nie mozna odejsc od pc. A jak mniej czsu to od paru groszy w wzwyz. Jest ryzyko jest zabawa.

Zrób konto w jakiejś grze, poświęć na nie całe wakacje, a na koniec sprzedaj za grubą kasę :)

W path of exile tez mozesz troche zarobic, tylko trzeba farta do dropu.

Co wy gadacie, nie da się zarabiać na grach. Jeśli da to musisz w cholerę dużo sprzędzie czasu, lepiej idź weź się do pracy niż siedzieć przez netem. Jeśli jesteś młody idź na pamiątki lub na kuchnie. Może poznasz parę nowych fajnych osób.

Co wy gadacie, nie da się zarabiać na grach. Jeśli da to musisz w cholerę dużo sprzędzie czasu, lepiej idź weź się do pracy niż siedzieć przez netem. Jeśli jesteś młody idź na pamiątki lub na kuchnie. Może poznasz parę nowych fajnych osób.

Le pfff. Ktos o e sporcie nie slyszal duzo ludzi utrzymuje sie z grania w csa lola dota itp Wystarczy wygrac pare waznych meczy i sponsora przytulic. Lub byc pro i wygrywac wiekszosc meczy.

Moim skromnym zdaniem lepiej pójść do normalnej pracy zwłaszcza w okresie letnim niż szukać jakieś alternatywy zwłaszcza w jakiś grach chyba, że jesteś pro gamerem. Lepsze to niż jakieś zarabianie za jakieś klikanie reklam za 20 groszy czy Bóg wie co jeszcze > jak zarobić, aby się nie narobić.