Zanikający internet przez wi fi

Witam.

Borykam się z pewnym problemem. Mianowicie internet na laptopie ciągle zanika i niesamowicie zwolnił.
Laptopa mam stosunkowo od niedawna. Od czwartku zeszłego. Jest to Dell Inspiron 14Z.
Laptopa kupiłem używanego, ale w b.dobrym stanie.

Do rzeczy.
Mam w domu parę laptopów. Mieszkam w UK z paroma znajomymi. U nich internet normalnie działa i nie przerywa. Dzisiejszego dnia zaczęły mi się problemy z zanikaniem internetu, Na laptopie miałem od początku windows 8. Dzisiaj zrobiłem formata żeby mieć windowsa 8.1, a internet zaczął zanikać parę godzin po formacie. Sterowniki ściągałem ze strony producenta.
Dodam tylko, że zrobiłem formata drugi raz, ale nawet bez sterowników działo się to samo, i analogicznie po wgraniu sterowników ciągle to samo.
Dostawcą internetu jest Virgin Media. Prędkość ok. 50mb/s
Jestem raczej zielony w takich sprawach, ale postaram się wypełniać jakiekolwiek wskazówki.
I co robić?

Dołączam screen z cmd jak pingowałem. IP wziąłem z komendy ipconfig /all i wziąłem ten z serwera DNS.

post-6187-0-57072500-1417993444_thumb.jp

To wina windy 8.1. Na wielu forach ludzie borykają się z tym problemem.

Jak mogę zatem rozwiązać ten problem?

Jedyne wyjście to powrót do 8.0. Można spróbować zrestartować router, reinstalować sterowniki od wifi, jednak ludzie piszą, że to nic nie daje. Próbuj kolejno instalować różne sterowniki, aż może szczęście dopiszę i będzie działało.

Spróbuj tak: Wejdź w mój komputer > właściwości > menedżer urządzeń > kliknij prawym przyciskiem na swoją kartę wifi i naciśnij wyłącz, po tej procedurze zrestartuj komputer! Po restarcie załącz wifi i może cud techniki Windows 8.1 szmelc będzie działać. Przy okazji włącz jeszcze FIPS, czyli: centrum sieci i udostępniania > PPM na ograniczoną kliknąć stan > właściwości sieci bezprzewodowej > zabezpieczenia > zaawansowane > włączyć FIPS > zrestartować kompa.