Zanim wybierzesz klan - Przeczytaj!

Mam nadzieję że pisząc ten post pomogę wam dokonać wyboru który zapewne zadecyduje nad waszym przyszłym losem.Opisze w nim najkorzystniejszy dla was wybór,oraz korzyści i straty z nim związane.Dodatkowo umieszczę informację jak grać by nie sprawiać problemów i być szanowanym.Sam kilka lat temu startowałem z pozycji gracza , byłem newbie i z niejednym problemem musiałem się borykać,a wam tego chcę oszczędzić.

1.Wybór zostania Klanowiczem.

Rada:

Jeżeli jest to twoja pierwsza gra tego typu i nigdy nie byłeś w klanie to proponuję zostać klanowiczem.Zanim nim zostaniesz upewnij się że masz chwilę więcej prócz gry na rozmowę i współdziałanie z innymi.Zostając nim podejmiesz pierwsze kroki w działaniu zespołowym.

Dlaczego warto:

Miło jest czasem porozmawiać z kimś i poradzić się w sprawach swoich problemów,jednocześnie grając z innymi.

Korzyści:

-Wspólna gra z innymi .

-Możliwości rozmowy w czasie gry.

-Ułatwione rozwiązywanie problemów.

-Wsparcie ze strony graczy.

-Zawarcie nowych znajomości.

-Możliwość pokonania lepszych stworów.

-Początki pracy zespołowej.

Wady:

-Skrócenie czasu na zabijanie potworów.

-Problemy ze względu na walki klanowe.

-Możliwe przykre wrażenie po stracie klanu.

Zachowanie które ułatwi wam pobyt w klanie:

-Nie żebranie na czacie klanowym.

-Częste rozmowy z innymi klanowczami.

-Pomoc znajomym w klanie.

-Staranie się pomocy założycielowi.

-Nie wymuszanie pozycji w klanie.

-Lojalność wobec założyciela.

-Częste wspólne działania.

-Pełna uczciwość klanowa.

-Branie nauk od osoby władającej klanem.

-Staranie się o dobro klanowe i jego rozwój(np.zapraszając do klanu).

2.Gra bez klanu.

Rada:

Jeżeli decydujesz się na granie samotne ,to lepiej byś posiadał jakieś znajomości prywatne.Czasami jest to najlepsza droga do zostania najlepszym,lecz z kim się będziesz cieszył sukcesem?.

Dlaczego warto:

Między innymi dla spokojnej gry ,bez zbędnych wyrzeczeń.

Korzyści:

-Szybkie zdobywanie doświadczenia

-Niewplątywane się w politykę graczy.

-Spokojna gra .

Wady:

-Trudności z wykonaniem zadań.

-Mała ilość znajomych.

-Brak możliwości pracy zespołowej.

-Nie ma kto cię wesprzeć w chwili prześladowania cię przez graczy.

3.Zostanie Mistrzem Klanowym.

Rada:

Zanim zdecydujesz się na założenie klanu powinieneś dość długi czas spędzić jako klanowicz to ułatwi ci w twojej karierze.Pamiętaj że żeby być dobrym władcą musisz być pewien że to co robisz jest słuszne i stanowi priorytet twoich działań.Ja od około 4lat borykam się z prowadzeniem GoPa,i muszę przyznać że kluczem do sukcesu jest współpraca i zaufanie.Trzeba starać się załatwić każdą sprawę pokojowo.Aktualnie mój klan rekrutował pow.300 klanowiczów,w najpopularniejszych grach odnosząc sukcesy,lecz tego wam niestety zagwarantować nie mogę,ponieważ "Stanie się mistrzem to ciągłe problemy i masę pracy", chodź zapewne wiele osób tego nie dostrzega.Ostatecznie tylko niektórzy mogą stworzyć idealne klany,bo z takimi umiejętnościami się zazwyczaj rodzi.

Dlaczego warto:

Prócz obowiązków ,kierowanie klanem sprawia naprawdę wiele przyjemności,oraz pozwala ci na więcej,możesz także sprawdzić się jako dowodzący większa ilością osób.

Korzyści:

-Większe możliwości w grze.

-Zapewnione bezpieczeństwo.

-Zawarcie przyjaźni oraz wielu znajomości.

-Zastosowanie taktyki,oraz poszerzenie własnej wiedzy.

-Możliwości kierowania Polityką.

-Wszystko to co posiada klanowicz.

Wady:

-Duża strata cennego czasu .

-Borykanie się z problemami klanowiczów.

-Dbanie o wygląd oraz stosunki klanu z innymi klanami.

-Rozmyślanie nad wyjściem z złej sytułacji klanu.

-Wszystko to co posiada klanowicz.

Zachowanie które ułatwi wam bycie Mistrzem w klanie:

-Częste urozmaicanie rozmów w klanie.

-Pomoc potrzebującym z klanu.

-Nadawanie rang za wysiłki oraz starania.

-Ochrona klanowiczów.

-Wspólne expienie z klanowiczami.

-Dbanie o reputację klanu i jego działania względem innych klanów.

-Możliwe pokojowe wyjścia.

Ps.Mam nadzieję że wam się przydały moje wskazówki bo trochę się napracowałem.

Przestałem pisać na forum,dla niektórych to pociecha,a dla innych strata.

"Jeżeli się czegoś od kogoś oczekuje to pierw tą osobę trzeba docenić."

Przykre wrażenie? Ja płakałem jak mój zaje....fajny klan się rozpadł. Z nikim nie dotrzymałem kontaktu. A mówią że internetowa przyjaźń nie istnieje ;p

Lol widziesz date tego posta???

gz ur archeologist lvl up :D

Mam nadzieję że pisząc ten post pomogę wam dokonać wyboru który zapewne zadecyduje nad waszym przyszłym losem.Opisze w nim najkorzystniejszy dla was wybór,oraz korzyści i straty z nim związane.Dodatkowo umieszczę informację jak grać by nie sprawiać problemów i być szanowanym.Sam kilka lat temu startowałem z pozycji gracza , byłem newbie i z niejednym problemem musiałem się borykać,a wam tego chcę oszczędzić.

1.Wybór zostania Klanowiczem.

Rada:

Jeżeli jest to twoja pierwsza gra tego typu i nigdy nie byłeś w klanie to proponuję zostać klanowiczem.Zanim nim zostaniesz upewnij się że masz chwilę więcej prócz gry na rozmowę i współdziałanie z innymi.Zostając nim podejmiesz pierwsze kroki w działaniu zespołowym.

Dlaczego warto:

Miło jest czasem porozmawiać z kimś i poradzić się w sprawach swoich problemów,jednocześnie grając z innymi.

Korzyści:

-Wspólna gra z innymi .

-Możliwości rozmowy w czasie gry.

-Ułatwione rozwiązywanie problemów.

-Wsparcie ze strony graczy.

-Zawarcie nowych znajomości.

-Możliwość pokonania lepszych stworów.

-Początki pracy zespołowej.

Wady:

-Skrócenie czasu na zabijanie potworów.

-Problemy ze względu na walki klanowe.

-Możliwe przykre wrażenie po stracie klanu.

Zachowanie które ułatwi wam pobyt w klanie:

-Nie żebranie na czacie klanowym.

-Częste rozmowy z innymi klanowczami.

-Pomoc znajomym w klanie.

-Staranie się pomocy założycielowi.

-Nie wymuszanie pozycji w klanie.

-Lojalność wobec założyciela.

-Częste wspólne działania.

-Pełna uczciwość klanowa.

-Branie nauk od osoby władającej klanem.

-Staranie się o dobro klanowe i jego rozwój(np.zapraszając do klanu).

2.Gra bez klanu.

Rada:

Jeżeli decydujesz się na granie samotne ,to lepiej byś posiadał jakieś znajomości prywatne.Czasami jest to najlepsza droga do zostania najlepszym,lecz z kim się będziesz cieszył sukcesem?.

Dlaczego warto:

Między innymi dla spokojnej gry ,bez zbędnych wyrzeczeń.

Korzyści:

-Szybkie zdobywanie doświadczenia

-Niewplątywane się w politykę graczy.

-Spokojna gra .

Wady:

-Trudności z wykonaniem zadań.

-Mała ilość znajomych.

-Brak możliwości pracy zespołowej.

-Nie ma kto cię wesprzeć w chwili prześladowania cię przez graczy.

3.Zostanie Mistrzem Klanowym.

Rada:

Zanim zdecydujesz się na założenie klanu powinieneś dość długi czas spędzić jako klanowicz to ułatwi ci w twojej karierze.Pamiętaj że żeby być dobrym władcą musisz być pewien że to co robisz jest słuszne i stanowi priorytet twoich działań.Ja od około 4lat borykam się z prowadzeniem GoPa,i muszę przyznać że kluczem do sukcesu jest współpraca i zaufanie.Trzeba starać się załatwić każdą sprawę pokojowo.Aktualnie mój klan rekrutował pow.300 klanowiczów,w najpopularniejszych grach odnosząc sukcesy,lecz tego wam niestety zagwarantować nie mogę,ponieważ "Stanie się mistrzem to ciągłe problemy i masę pracy", chodź zapewne wiele osób tego nie dostrzega.Ostatecznie tylko niektórzy mogą stworzyć idealne klany,bo z takimi umiejętnościami się zazwyczaj rodzi.

Dlaczego warto:

Prócz obowiązków ,kierowanie klanem sprawia naprawdę wiele przyjemności,oraz pozwala ci na więcej,możesz także sprawdzić się jako dowodzący większa ilością osób.

Korzyści:

-Większe możliwości w grze.

-Zapewnione bezpieczeństwo.

-Zawarcie przyjaźni oraz wielu znajomości.

-Zastosowanie taktyki,oraz poszerzenie własnej wiedzy.

-Możliwości kierowania Polityką.

-Wszystko to co posiada klanowicz.

Wady:

-Duża strata cennego czasu .

-Borykanie się z problemami klanowiczów.

-Dbanie o wygląd oraz stosunki klanu z innymi klanami.

-Rozmyślanie nad wyjściem z złej sytułacji klanu.

-Wszystko to co posiada klanowicz.

Zachowanie które ułatwi wam bycie Mistrzem w klanie:

-Częste urozmaicanie rozmów w klanie.

-Pomoc potrzebującym z klanu.

-Nadawanie rang za wysiłki oraz starania.

-Ochrona klanowiczów.

-Wspólne expienie z klanowiczami.

-Dbanie o reputację klanu i jego działania względem innych klanów.

-Możliwe pokojowe wyjścia.

Ps.Mam nadzieję że wam się przydały moje wskazówki bo trochę się napracowałem.

Przestałem pisać na forum,dla niektórych to pociecha,a dla innych strata.

"Jeżeli się czegoś od kogoś oczekuje to pierw tą osobę trzeba docenić."