Zapraszamy do nas!

PRIORITY SERVERS

30m7tk2.png

Jesteś fanem dragon balla? Lubisz tibie? Chcesz poznać unikalne systemy, poczuć klimat dragon balla a przy tym dobrze się bawić z przyjaciółmi?

Jeżeli tak jesteś w dobrym miejscu!

Uwaga! Pracujemy nad nowymi grafikami, nie które są widoczne już przy systemach - Całkowicie unikalne, stworzone przez naszych grafików ;)

Raty

Exp: Własne

Skille: Własne

Loot: 1.25x

Strona: http://Priority-Servers.pl

Forum: http://DBPots.cba.pl

FanPage: https://www.facebook...priorityservers

Wikipedia DBP: http://wiki.dbpots.cba.pl/

Co oferujemy?

Saga System:

Jest to system połączonych ze sobą misji w których wykonujemy różne zadania, przy których rozmawiamy z wieloma npc. Pokonujemy wiele postaci które się pojawiły w anime. Jest on zgodny z tym co działo się w anime 90%!

- Potwory sagowe nie atakują graczy, którzy nie mają danej sagi

- Nie można zablokować sag itemami, potworami, postaciami

- Musimy zbić dany % hp aby zaliczyło nam sage

itd...

Na chwile obecną jest 85 sag!

(Pilaf Saga, Red Ribbon Saga, Piccolo Saga, Saiyan Saga, Freezer Saga, Cyborg Saga, Cell Saga, Buu Saga, Bebi Saga)

saga.png

Reborn System:

Przy przejściu z dbz sag na sagi z gt < bebi saga.. jest saga po której gracz jest sprowadzony do 1 lvla!

Podobnie jak w anime gdy Pilaf wypowiada życzenie i goku staje się maly!

Uwaga! Nie jest to taki system jak na innych otsach, HP/Ki się nie kumuluje! Jest to trochę inny system!

reborn.png

Status System:

W grze jest do zdobycia 18 osiągnięć za które otrzymamy nie cale 50 punktów statusu.

Natomiast punkty możemy rozdać do specjalnych skilli pobocznych: agility, power, vitality, ki force oraz critical.

300px-Ach3.PNG

status.png

Status2.PNG

Merchant System:

Mamy możliwość ustawienia sklepu, w czasie kiedy jesteśmy offline lub po prostu możemy założyć drugą postać/postacie sklepowe i na niej/nich wystawiać sklep/sklepy. Oznacza to koniec/zmniejszenia wymuszenia pisania ofert na kanale Trade.

Mech2.PNG

Transform System & Fusion System:

Mamy solidny system transformowania postaci!

- Transformy okresowe oraz stałe

- Efekt aury przy prądach

- HP/KI/Ki DMG/Meele DMG/Attack Speed itd za transformacje

transform.png

Capsule System:

Jest to system, który minimalnie nagina anime ale wchodzi bardziej w klimat RPG.

Po użyciu danej capsułki otrzymujemy efekt (Regeneracja ki/hp | Pełne Najedzenie | Dodanie hp/ki | Rage co pare sekund)

Efekty są oczywiście na czas

capsule.png

Dragon Ball System:

Na ziemie spadają dragon balle, bardzo rzadko. Gdy uzbieramy 7 dragon balli możemy przyzwać Shenrona! Spełni on jedno życzenie!!!

db.png

Bounty Hunters:

Jest to system w którym możemy wyznaczyć nagrodę za czyjąś głowę.

Jeżeli ktoś Ci zaszkodzi a posiadasz sumę która zachęci kogoś innego do zabicia tej osoby - Natychmiast daj zlecenie!

bh.png

Emoticon System:

Posiada 20 różnych emoticonów. Są one używane przez graczy i npc. Przy npckach są symbolami co dany npc oferuje. Gracza ich używają do odniesienia swoich emocji!

emo.png

BOSS System:

Unikalne bossy, które dodają zeni (waluta) oraz exp. Liczone z algorytmu tak aby każdy lvl dostał odpowiednią nagrodę za zabicie bossa!

Można też otrzymać sign of karma, item dzięki któremu można zredukować 50% karmy, jeżeli mamy ukończonego questa.

boss.png

Karma System:

Jest to system częściowo wam znany pod nazwą blessy z real tibi. Ale jest znacznie bardziej rozbudowany!

Możemy mieć 100 procent good karmy (Otrzymujemy wtedy expa co sekunde)

Neutral (Nie spada nam level, podobnie jak przy good karmie ale tutaj nie dostajemy expa)

Możemy mieć 100 procent bad karmy (Spada nam wtedy exp, przy dedzie)

karma.png

Quest System:

Mamy 3 poziomy trudności questów. Easy Quest, Medium Quest, Hard Quest. Po wykonaniu wszystkich questów z danego poziomu zdajemy więcej obrażeń z ki damage lub zadajemy większe obrażenia!

quest.png

Rage System:

Jest to system który zastępuję soul z real tibi. Im większe rage tym większa szansa na krytyczne uderzenie. Jest ono 85% mocniejsze od zwykłego.

Rage możemy zdobyć atakując potwory z większym lvlem od nas oraz jeżeli nasza postać to saiyan to możemy je zdobyć po użyciu techniki furie!

rage.png

Unikalne techniki:

- Instant Transmission > teleport do gracza, jeżeli spełniamy wymagania

- Zanzoken > teleport na daną kratkę po użyciu PPM

- Kaioken > Technika dla graczy premium, dzięki której uderzamy o 25% wiecej z technik oraz mamy trochę większe hity z meele

- Sai Sei - Technika która zmienie częsciowo obrażenia na ki a częściowo na hp

- Ikoukan Hatsusei - Technika podobna do technik sai sei która zmienie częsciowo obrażenia na ki a częściowo na hp

- Mind Control - Jest to technika która odbija częściowo obrażenie zadawane z ki przez przeciwnika

- Furie - Jest to technika ładują nam rage [saiyany]

- Power Up/Power Down - Pierwsza regeneruje hp/ki, druga spala ki

technika.png

Planety:

ziemia.png

vegeta.png

namek.png

imegga.png

Screeny:

1000734_382444901878796_1877668608_n.png

998422_382444968545456_694045056_n.jpg

1003465_382445285212091_1728325209_n.jpg

1004402_368148603308426_1615018461_n.jpg

1002264_368148583308428_400766200_n.jpg

946655_368148589975094_376925058_n.jpg

935047_368738746582745_569303394_n.jpg

1016500_368738729916080_530617984_n.jpg

1011065_368738889916064_1622391332_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...368374254_n.jpg

http://priority-serv...oad/reklama.png

Ładnie to wygląda, życzę powodzenia. Kiedyś na pewno sprawdzę jak będę miał czas. Serwer PVE czy PVP? ;p

PRIORITY SERVERS

30m7tk2.png

Jesteś fanem dragon balla? Lubisz tibie? Chcesz poznać unikalne systemy, poczuć klimat dragon balla a przy tym dobrze się bawić z przyjaciółmi?

Jeżeli tak jesteś w dobrym miejscu!

Uwaga! Pracujemy nad nowymi grafikami, nie które są widoczne już przy systemach - Całkowicie unikalne, stworzone przez naszych grafików ;)

Raty

Exp: Własne

Skille: Własne

Loot: 1.25x

Strona: http://Priority-Servers.pl

Forum: http://DBPots.cba.pl

FanPage: https://www.facebook...priorityservers

Wikipedia DBP: http://wiki.dbpots.cba.pl/

Co oferujemy?

Saga System:

Jest to system połączonych ze sobą misji w których wykonujemy różne zadania, przy których rozmawiamy z wieloma npc. Pokonujemy wiele postaci które się pojawiły w anime. Jest on zgodny z tym co działo się w anime 90%!

- Potwory sagowe nie atakują graczy, którzy nie mają danej sagi

- Nie można zablokować sag itemami, potworami, postaciami

- Musimy zbić dany % hp aby zaliczyło nam sage

itd...

Na chwile obecną jest 85 sag!

(Pilaf Saga, Red Ribbon Saga, Piccolo Saga, Saiyan Saga, Freezer Saga, Cyborg Saga, Cell Saga, Buu Saga, Bebi Saga)

saga.png

Reborn System:

Przy przejściu z dbz sag na sagi z gt < bebi saga.. jest saga po której gracz jest sprowadzony do 1 lvla!

Podobnie jak w anime gdy Pilaf wypowiada życzenie i goku staje się maly!

Uwaga! Nie jest to taki system jak na innych otsach, HP/Ki się nie kumuluje! Jest to trochę inny system!

reborn.png

Status System:

W grze jest do zdobycia 18 osiągnięć za które otrzymamy nie cale 50 punktów statusu.

Natomiast punkty możemy rozdać do specjalnych skilli pobocznych: agility, power, vitality, ki force oraz critical.

300px-Ach3.PNG

status.png

Status2.PNG

Merchant System:

Mamy możliwość ustawienia sklepu, w czasie kiedy jesteśmy offline lub po prostu możemy założyć drugą postać/postacie sklepowe i na niej/nich wystawiać sklep/sklepy. Oznacza to koniec/zmniejszenia wymuszenia pisania ofert na kanale Trade.

Mech2.PNG

Transform System & Fusion System:

Mamy solidny system transformowania postaci!

- Transformy okresowe oraz stałe

- Efekt aury przy prądach

- HP/KI/Ki DMG/Meele DMG/Attack Speed itd za transformacje

transform.png

Capsule System:

Jest to system, który minimalnie nagina anime ale wchodzi bardziej w klimat RPG.

Po użyciu danej capsułki otrzymujemy efekt (Regeneracja ki/hp | Pełne Najedzenie | Dodanie hp/ki | Rage co pare sekund)

Efekty są oczywiście na czas

capsule.png

Dragon Ball System:

Na ziemie spadają dragon balle, bardzo rzadko. Gdy uzbieramy 7 dragon balli możemy przyzwać Shenrona! Spełni on jedno życzenie!!!

db.png

Bounty Hunters:

Jest to system w którym możemy wyznaczyć nagrodę za czyjąś głowę.

Jeżeli ktoś Ci zaszkodzi a posiadasz sumę która zachęci kogoś innego do zabicia tej osoby - Natychmiast daj zlecenie!

bh.png

Emoticon System:

Posiada 20 różnych emoticonów. Są one używane przez graczy i npc. Przy npckach są symbolami co dany npc oferuje. Gracza ich używają do odniesienia swoich emocji!

emo.png

BOSS System:

Unikalne bossy, które dodają zeni (waluta) oraz exp. Liczone z algorytmu tak aby każdy lvl dostał odpowiednią nagrodę za zabicie bossa!

Można też otrzymać sign of karma, item dzięki któremu można zredukować 50% karmy, jeżeli mamy ukończonego questa.

boss.png

Karma System:

Jest to system częściowo wam znany pod nazwą blessy z real tibi. Ale jest znacznie bardziej rozbudowany!

Możemy mieć 100 procent good karmy (Otrzymujemy wtedy expa co sekunde)

Neutral (Nie spada nam level, podobnie jak przy good karmie ale tutaj nie dostajemy expa)

Możemy mieć 100 procent bad karmy (Spada nam wtedy exp, przy dedzie)

karma.png

Quest System:

Mamy 3 poziomy trudności questów. Easy Quest, Medium Quest, Hard Quest. Po wykonaniu wszystkich questów z danego poziomu zdajemy więcej obrażeń z ki damage lub zadajemy większe obrażenia!

quest.png

Rage System:

Jest to system który zastępuję soul z real tibi. Im większe rage tym większa szansa na krytyczne uderzenie. Jest ono 85% mocniejsze od zwykłego.

Rage możemy zdobyć atakując potwory z większym lvlem od nas oraz jeżeli nasza postać to saiyan to możemy je zdobyć po użyciu techniki furie!

rage.png

Unikalne techniki:

- Instant Transmission > teleport do gracza, jeżeli spełniamy wymagania

- Zanzoken > teleport na daną kratkę po użyciu PPM

- Kaioken > Technika dla graczy premium, dzięki której uderzamy o 25% wiecej z technik oraz mamy trochę większe hity z meele

- Sai Sei - Technika która zmienie częsciowo obrażenia na ki a częściowo na hp

- Ikoukan Hatsusei - Technika podobna do technik sai sei która zmienie częsciowo obrażenia na ki a częściowo na hp

- Mind Control - Jest to technika która odbija częściowo obrażenie zadawane z ki przez przeciwnika

- Furie - Jest to technika ładują nam rage [saiyany]

- Power Up/Power Down - Pierwsza regeneruje hp/ki, druga spala ki

technika.png

Planety:

ziemia.png

vegeta.png

namek.png

imegga.png

Screeny:

1000734_382444901878796_1877668608_n.png

998422_382444968545456_694045056_n.jpg

1003465_382445285212091_1728325209_n.jpg

1004402_368148603308426_1615018461_n.jpg

1002264_368148583308428_400766200_n.jpg

946655_368148589975094_376925058_n.jpg

935047_368738746582745_569303394_n.jpg

1016500_368738729916080_530617984_n.jpg

1011065_368738889916064_1622391332_n.jpg

https://fbcdn-sphoto...368374254_n.jpg

http://priority-serv...oad/reklama.png