Cześć napisałem dwa posty pytające o 2 sklepy internetowe z ceneo ( nie podam nazw bo zostane oskarżony o reklame) i zostałem oskarżony o głupotę i reklamę. Z pierwszym się zgodzę mam 15 lat i nie znam się w ogóle na regulaminach sklepów dlatego chciałem zapytać starszych i mądrzejszych użytkowników forum co myślą o danych sklepach. Jednak zamiast pomocy otrzymałem fale hejtów. Jeżeli nie mogę nawet zapodać linka do sklepu innego niż morele.net czy mediamarkt to przepraszam, ale dziwi mnie to że inni mogą wstawiać złożone komputery z morele a ja nie mogę wstawić telefonu z mało znanego sklepu internetowego. Jeżeli postąpiłem źle proszę o bana i dziękuje osobie która mi pomogła w pierwszym poście pytającym o ocenę sklepu. Najwidoczniej te forum nie jest dla młodszych odbiorców którzy nie chcą popełnić błędów i sprawić problemów rodzicą.
Zarzuty do mnie
Też byłem zdziwiony tym, że tak na ciebie najechali wtedy, ale ogólnie dla mnie cały ten cyrk jest niepotrzebny
Nie ma tutaj wymogow co do sklepow, mozesz wstawic link do kazdego. Kazdy mysli samodzielnie i wysuwa wlasne wnioski a ze uzytkownicy potraktowali to jako reklame to co mamy skarcic?
P.S. Swoja droga to naprawde dziwne ze samemu jest tobie ciezko przeczytac regulamin danego sklepu…
Dokładnie, to nie chodzi o reklamę sklepów internetowych(chociaż tak to wyglądało), tylko o to, że jesteś leniwy, żeby przeczytać regulamin i wysunąć samemu wnioski. Dodatkowo zakładałeś kolejne i kolejne, podobne, tematy...
@cicutaVenenum
Nie jest leniwy, tylko boi się, że czegoś nie zauważy... Jest młody i się po prostu nie zna na tym.
Nie zakładał kolejnych i kolejnych, tylko założył 2. Oba są zamknięte, więc drugi założył prawdopodobnie dlatego, bo pierwszy został zamknięty.
A wy na niego najeżdżacie, jakby nie wiadomo co złego zrobił xd
Dziękuję za wyrozumiałość i macie rację następnym razem sam przeczytam regulamin i napisze dopiero jak coś będzie mi nie pasowało.