Od jakiegoś czasu po odpaleniu komputera zaczyna się zawieszać. Po tym muszę zresetować komputer. Strasznie to denerwuje, gdy robię coś ważnego on mi się nagle zacina. Proszę o pomoc, jestem zielony w tych sprawach.
Zawieszanie komputera
Jak chce pomocy w Internetach to musisz podać specyfikację swojego kompa i powiedzieć jaki masz system zainstalowany. Jasnowidzów tu raczej nie ma, a przyczyn zawieszania się systemu może być ze sto.
@edit
Najprawdopodobniejszą przyczyną zawieszania się systemu może być:
-Syf w systemie. Wtedy należy użyć programu czyszczącego rejestr, np. CCleaner.
-Wirus, albo stado wirusów i innnych niechcianych programów. Wtedy należy użyć antywirusa, np. AVG Free. Dodatkowo programu do czyszczenia innych śmieci, których antywirus nie usuwa, czyli programiku stad. i drugi program stąd http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/ [uruchamiasz, skanujesz usuwasz]
-Przegrzewający się jakiś podzespół komputera. Należy wyczyścić z kurzu wszystkie wiatraki i sprawdzić, czy się kręcą po wyczyszczeniu.
-Uszkodzony dysk twardy. Program, np. HD Tune i poproszę o screenshot zakładki Health, żeby zobaczyć jak się ma dysk.
Jeśli nie możesz uruchomić żadnych programów, a wyczyściłeś już wiatraki i komp dalej zawiesza się od razu po starcie systemu, to pozostaje ponowna instalacja systemu. I jeśli wtedy też będzie się zawieszał zaraz po starcie, to któryś podzespół jest trafiony, a jeśli nie to poproszę o tego screena z HD Tune i przeskanuj sobie pozostałe nie formatowane partycję w/w programami.
Ogólnie wszystko tak jak napisał Fiery ale co do AVG to radziłbym użyć Microsoft Security Essentials z AVG zrezygnowałem kiedy przez niego zaczął mi wyskakiwać blue screen na kompie tak samo z Avastem.