Zbieram ludzi do teamu [tworzenie gry MMO]

Szukam osób które jarają się tematami grami w kosmosie, star wars, sci-fi, itd. Jeśli jesteś taką osobą - potrzebuję Cię! Przejdę od razu do sedna sprawy. Od pewnego czasu przymierzam się do zrobienia gry MMO w kosmosie.

Trochę informacji:

- Widok topdown.

- 2D.

- Zaawansowana gospodarka. Przykład: górnicy 'kopią' minerały z asteroid - > sprzedają je handlarzom na stacji - > handlarze sprzedają je rzemieślnikom (crafterom) - > oni tworzą z tego na przykład rakiety - > które później są sprzedawane pojedyńczej osobie / gangowi / korporacji / sojuszowi. W przypadku większego konfliktu zwiększa się większa potrzeba rakiet, co wiąże się z podwyżką ich cen (by zwiększyć profit [co zwiększa rywalizację między handlarzami]) oraz większym zapotrzebowaniem na same minerały, od których wszystko się rozpoczyna.

- System 'własności'. Gracz może tworzyć własne stacje, a każda z nich jest praktycznie unikalna (o tym potem) i można się po niej przemieszczać. Co do tego jak będą wyglądać stacje. Nie mamy jeszcze do końca przemyślanego systemu jak stacje będą wyglądać z zewnątrz (najprawdopodobniej twórca będzie mógł sobie wybrać z kilkunastu wyglądów ten który mu się podoba). Ale wnętrze będzie losowane z kilkunastu klocków, które w losowy sposób będą się ze sobą złączyć (losowy, ale logiczny) i w ten sposób będzie powstawało coś zupełnie innego.

- Chcemy ograniczyć 'ingerencję' w to co się dzieje w grze. Jeśli ktoś chce 'zaparkować' swój statek w poprzek (w hangarze), to nikt mu tego nie ma prawa zabronić. Jeśli ktoś chce zniszczyć stację innego gracza, to może to zrobić. Może to głupie przykłady, ale wszystko będzie możliwe.

- Dodatki do statku. Każdy statek będzie można ulepszyć, montując na niego przeróżne uzbrojenie, które będzie zmieniało parametry. (lepsze działo = większe obrażenia, lepszy silnik = szybszy, bardziej zwrotny statek.)


To nie wszystko, to tylko krótki zarys całej gry. Ponieważ sam proces 'produkcji' jeszcze się nie zaczął, to wszystko może się zmienić.

Poszukuję:

- programistów (WSKAZANE doświadczenie z grami online)

- grafika 2D (pixelart [jednym z grafików jestem ja, ale przyda się druga para rąk do pomocy])

- pisarzy (misje, opisy)

- community (ludzie którzy po prostu są zainteresowani projektem, ale nie chcą / nie mogą pomoc przy produkcji)


Traktuję to jako projekt 4 fun, ale jeśli jest tu jakiś programista (w ogóle) i ma DUŻE doświadczenie z tworzeniem gier online, oraz chce podjąć się pracy, to możemy przedyskutować sprawę zapłaty za napisanie silnika. Jest to jak najbardziej poważna oferta i zdaję sobie sprawę z ilości pracy którą trzeba włożyć w tworzenie takiej gry jaką jest MMO.


We wszystkich powyższych funkcjach (prócz programisty) potrzebna jest zaawansowana znajomość j. ang.


Osoby zainteresowane proszę o kontakt:

- PW na forum (tu nie polecam pisać)

- Skype: cyganomaster (tam jestem najczęściej)

- GG: 49624153 (tu też często)


//

jeśli napisałem w złym dziale to proszę przenieście, ale nie wyrzucajcie tematu. to dla mnie bardzo ważne.

A ty sam umiesz ogarniasz programowanie??

A ty sam umiesz ogarniasz programowanie??

Tak. Póki co dawałem sobie radę.

jezeli potrzebujesz kogos kto rysuje to moge sie nadac :)

Ja również mogę jakieś arty ew. porobić :)

Jeśli potrzebowałbyś napisać jakieś dialogi, opisy questów, własne story gry czy coś, to chętnie coś skrobnę ^>^

Tyle co tych gier na forum ludzie stworzyli to hohoho...

Szkoda tylko ze ani jedno nie ujrzało swiatla dziennego ani nawet pre-pre-pre-alphy

Tyle co tych gier na forum ludzie stworzyli to hohoho...Szkoda tylko ze ani jedno nie ujrzało swiatla dziennego ani nawet pre-pre-pre-alphy

Oj tam, nie oceniaj wszystkich tak samo. ;)

@Topic

WSZYSTKICH zainteresowanych proszę o kontakt na Skype / PW, ewentualnie na GG.

Skype jest obowiązkowy, ponieważ stworzyliśmy konferencję z wszystkimi członkami grupy.

pixelart 2D w kosmosie? Nadchodzi Tibia Space !!! To ma wyglądać twoim zdaniem bardziej jak tibia w kosmosie czy tak bardziej jak stara kosmiczna arcadówka tylko że MMO?

jaki silnik gry?

pixelart 2D w kosmosie? Nadchodzi Tibia Space !!! To ma wyglądać twoim zdaniem bardziej jak tibia w kosmosie czy tak bardziej jak stara kosmiczna arcadówka tylko że MMO?

Pierwszej części postu nie skomentuję. Sandbox w kosmosie, mogłeś to wywnioskować z pierwszego postu. Wszystko jest tam opisane.

jaki silnik gry?

Nasz własny.

a powiedz co już jest zrobione/stworzone, czy tylko taki ogólny plan?

Z opisu projektu można wywnioskować że to takie "EVE Online" z grafiką 2D.

Czy może coś mi umknęło i oprócz grafiki, przewidujecie jeszcze jakieś istotne różnice ?

a powiedz co już jest zrobione/stworzone, czy tylko taki ogólny plan?

W zasadzie jest już zrobiona najważniejsza rzecz. Plan. Teraz wystarczy jechać po kolei z listą i programować.

Z opisu projektu można wywnioskować że to takie "EVE Online" z grafiką 2D. Czy może coś mi umknęło i oprócz grafiki, przewidujecie jeszcze jakieś istotne różnice ?

Hmm. Sandbox, kosmos, online - to wspólne cechy EVE Online i mojej gry. Jeśli twierdzisz inaczej, to widocznie nie grałeś w EVE i nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Po co miałbym wkładać tyle pracy i czasu w 'klona' jakiejś gry?

Ja tylko żartowałem z tą tibią. :D Moim zdaniem to nie wypali ale życzę powodzenia.

Ja tylko żartowałem z tą tibią. Moim zdaniem to nie wypali ale życzę powodzenia.

Amatorskie projekty z reguły nie wypalają z tego powodu, że nie mają całej dokumentacji i planu. Po jakimś czasie po prostu nudzi im się wymyślanie kolejnych 'ficzerów' i porzucają swój pomysł. My mamy całą dokumentację i wiemy co chcemy osiągnąć. ;)

wciąż aktualne.

Programowanie programowaniem, ale jaki język ziomuś?

proponuje ci poszukać ludzi na forum http://warsztat.gd/ tam prędzej znajdziesz odpowiednich ludzi niż tutaj ;)

Programowanie programowaniem, ale jaki język ziomuś?

C++