Zestaw dla gracza - 20 tysięcy

Witam wszystkich!

Na początku chciałbym zaznaczyć, że to mój pierwszy post, chodź śledzę forum od dawna :-)

Jak w temacie, śliczne proszę aby ktoś doradził mi jaki komputer złożyć do 20 tysięcy złotych (ewentualnie trochę więcej jeśli ma to znacząco wpłynąć na osiągi). Komputer ma głównie służyć mi do grania, aczkolwiek nie pogniewam się jeśli będę na nim mógł obejrzeć jakiś film czy pobawić się w Photoshopie:-) Mowa jest tu o samej jednostce centralnej. Osobiście do gustu przypadł mi procesor 5960x oraz Titan z ale jestem laikiem i podejrzewam, że istnieją już lepsze rozwiązania:-) Dodatkowo byłbym wdzięczny jeśli ktoś by mi wytłumaczyl jak stoi sprawa z DDR4:-) Proszę o powstrzymanie się od komentarzy, że taka inwestycja jest nie opłacalna itd.

Pozdrawiam ;-)

Myślę ze jeśli chodzi o komputer za taka kwotę najlepiej będzie jak poradzisz sie gdzieś na forum poświęconym komputerom a nie MMO, tam lepiej ci doradza jednak tutaj może tez coś znajdziesz ;)

Btw: Twoje MMO Tibia ? Mieć PC za 20 tysi i grac w Tibie :D

Raczej mmo dzieciństwa i od niej cała moja przygoda z tym światem się zaczęła :-) Z reszta póki co praca mnie całkowicie pochłania i na żadne mmo, prócz małej rundki w lola czasu nie mam :-)

PS. Chciałem dopisać ze może pobawie się w streamy wiec fajnie jakby komputer podolal :-)

Rozumiem, że miało tego nie być, ale zapytam - po co aż tyle. Toć to przerost formy nad treścią. Wystarczy Ci zgrabne 7k i złożysz prawdziwego potworka do gier, który nie będzie miał sobie równych. Dalej już możesz się tylko bawić w kilka kart graficznych i inne takie, co osobiście odradzam. Pomijając już fakt, że jak mówisz, jesteś zielony i nie wykorzystasz mocy tego komputera w stu procentach.