Zestaw komputerowy 3,5k +

Witam, tematów sporo ale każdy pod indywidualne zapotrzebowanie. Zgłaszam się z prośba, ponieważ nie znam się aż tak na dobieraniu podzespołów, dlatego piszę tutaj. Blaszak będzie służył tylko do gier i chciałbym żeby był wystarczający na najbliższe 3/4 lata, ponieważ tak sobie raty chcę dobrać, później oczywiście będę go ulepszał ale jakąś bazę trzeba mieć ;) . Jedynie co udało mi się ustalić to żeby zestaw posiadał i5 6600k lub i5 7600K chyba, że jakiś dobry AMD w tej klasie i kartę Radeon RX580. Budżet ok. 3500zł, lekko go można przekroczyć ;)

Wiesz o tym, że procesory 6600k i 7600k to takie, które mają możliwość podkręcania? Będziesz się w to bawił? Bo jak nie to lepiej zaoszczędzić i wziąć I5-7500.

Teraz jestem zajęty, ale potem spróbuję złożyć jakiś koszyk.

Na twoim miejscu wziąłbym taką podstawę. https://www.morele.net/inventory/info/GwVKp2/

Resztę przeznaczyłbym na RX 580, ew. na inną kartę na jaką się zdecydujesz

Jeśli chciałbyś zestaw do podkręcania to musiałbyś do tej kwoty dołożyć +250zł na płytę i +200zł na procesor.

Tak, wiem że one są do podkręcania, nie znam się na tym ale jest dużo filmów na YT jak to zrobić także, myślę że to nie problem. Chyba, że ten i5 7500 rzeczywiście wystarczy mi na te 3lata to wtedy nie ma co się bawić i brać właśnie tego. Jakbym mógł prosić to o dwa koszyki, jeden z opcją bez podkręcania i drugi z podkręcaniem.

Tak, wiem że one są do podkręcania, nie znam się na tym ale jest dużo filmów na YT jak to zrobić także, myślę że to nie problem. Chyba, że ten i5 7500 rzeczywiście wystarczy mi na te 3lata to wtedy nie ma co się bawić i brać właśnie tego. Jakbym mógł prosić to o dwa koszyki, jeden z opcją bez podkręcania i drugi z podkręcaniem.