cześć, szukam kogoś do gry w w zezenia online. gra podobna do tibii, ale ma zupełnie inne community (minimalna ilość trolli, itp.) oraz nie ma botów (lub znikoma ilość)
mam 23 lata, oczekiwałbym kogoś w podobnej grupie wiekowej używającego ts3
graczom pokoroju "fenkowy" dziękuję - szukam kogoś kto pogra dłużej niż 3h
ostrzegam - początek jest bardzo trudny w tej grze chyba, że poprosi się o pomoc materialną jakiegoś h lvla
ja również jestem początkujący w tej grze mam 10 lvl
jeżeli ktoś jest chętny to GG 9934323 i możemy ogarnąć kanał ts3
Zezenia Online
Podobna? toż to silnik Tibijski, ale mocno przerobiony graficznie i klientowo.
Hmm.. zobaczymy, pogram chwilę jak mi się spodoba to napiszę do Ciebie. Bo trochę nie fair byłoby napisać do Ciebie - o zagram chętnie, wbiję zobaczę i nagle powiem sayonara.
90 graczy online -.- Też spróbuję chwilę wypróbować, ale ta mała liczba mnie przeraża - szkoda czasu na coś, co zaraz zamknąć mogą.
Gra stoi już długo czas, bywało mniej ludzi i nie upadła. Polecam, bo można się pobawić (nie jest to OTS do Tibii, mechanika jest inna, ale widać troszkę podobieństw)
Wypróbowałem i stwierdzam nie jest to gra mojego typu :[ wolę tibię 7.4
Jak w grze stoi item shop, albo jakaś premka ?
Gra już stoi dobre lata, community małe, ale czy w tibii gdy na serwerze 300 osób online z czego 280 to boty jest większe? Jak kto uważa. Tutaj botterów nie uświadczycie. Gra jest systematycznie aktualizowana i nie grozi jej upadek, to jest po prostu niszowe mmo.
Premka nie wiem ile kosztuje za złotówki, w grze są premium cards, na które myślę, że można dość łatwo zarobić (pytałem o zarobki wysoki lvl) to jakaś godzina grania na dzienną premkę.
Jeżeli ktoś trochę pogra i stwierdzi, że może zostać przy grze trochę dłużej to 9934323 gg