Zgubiłem telefon i bez niego nie mogę się zalogować do gry ! Co robić?

Witam, chciałem powrócić do GW2 , po zalogowaniu pokazało mi logowanie dwuetapowe. I teraz muszę wpisać kod otrzymany SMS, tylko że posiadam już nowy numer telefonu a tamtego nie mam. Co mam robić?

napisz do supportu, powiedz, że nie opłaciłeś i ci numeru nie przedłużyli czy coś…trochę to potrwa, rozwiązania na już nie ma…ew. możesz spróbować zadzwonić do operatora co ci poleci

Miałem kiedyś podobny problem. Po dłuższej przerwie od GW2 jak chciałem powrócić to miałem włączoną dwuetapową weryfikacje, ale już starego numeru nie posiadałem.
Napisz do supportu, że masz taką sytuacje, a oni prawdopodobnie będą chcieli potwierdzić, że ty to ty i będę prosić o jakiś dowód zakupu. Np klucz seryjny albo coś (ja mam pudełkową wersje więc nie wiem jak to teraz wygląda)

Edit:
Znalazłem u siebie na mailu stare wiadomości z tego. Ogólnie robiłem to na dwóch kontach (bo właśnie mam dwa) i z moim głównym kontem napisałem do supportu po prostu (tylko po angielsku xd), że mój numer nie jest już aktywny w związku z czym nie mogę się zalogować przez to, że jest ustawiona weryfikacja sms. Podałem swój stary numer i poprosiłem o dezaktywacje tej weryfikacji.
Po kilku godzinach mogłem się już zalogować bez tej weryfikacji sms.

Na drugim koncie trochę inaczej to wyglądało po prosili o więcej danych. A dokładnie:

  • Name on account

  • Character name(s)

  • Date of Birth

  • Phone Number

  • Your street address

If you purchased Guild Wars 2 directly from us, please provide the following:

  • Order ID
  • Last four digits ( only the last four) of the credit/debit card used
  • Billing Address including Zip/Postal Code
  • PayPal® Invoice ID associated with the purchase

Podałem dane i był git. Zdjęli weryfikacje SMS.
I tutaj też w jeden dzień rozwiązało się problem

ok dzięki za pomoc! Tak zrobię, napisze do suportu