Witam wszystkich bardzo serdecznie, mianowicie chce zmienić swojego 7 letniego złoma na coś lepszego. Głównie chodzi o komputer do gier, nie będę ukrywał, że jestem zielony jeśli chodzi o składanie komputera. Byłby ktoś tak miły i podesłał jakiś zestaw za około ~4k. Poczytałem trochę i chyba i6600 i 1060 cenowo się zmieści wraz z całą resztą. W grę wchodzi jeszcze obudowa (nie interesuje mnie specjalnie wygląd, (po kosztach może być). Różnica może się w cenie wahać o te kilka stów. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś mógłby pomóc oraz przy okazji powiedzieć dlaczego taki zestaw a nie inny
Pozdrawiam serdecznie.
EDIT: https://www.morele.net/inventory/info/XzPJUx/ - będzie coś z tego, czy przeceniłem swoje umiejętności i wiedzę laika w tworzeniu stacjonarki ?
Zielony potrzebuje pomocy
Nie ma sensu wydawać więcej niż 3 tysiące na komputer tylko do gier, drożej do już specjalistyczne maszynki do obróbki grafiki zawodowo.
https://www.morele.net/morele-sky-g3000-707109/
Masz 199 komentarzy na temat tego zestawu.
Sam zastanawiałem się niedawno nad takim zestawem :
grafika - gtx 1060 (1300-1500zł w zależności od producenta)
procesor - i5 6600k (ok. 1100)
płyta główna - z170 (500-700 w zależności ile wejsc potrzebujemy i jaki ram wsadzimy itp)
ram - 16gb ripjaws ddr4 (ok. 400 w zależności od wyboru płyty głównej - najlepiej obsługującej 3000-3200 mhz)
zasilacz myśle ze 500-600w starczy (300-400zl na tym sie nie oszczędza)
obudowe za około 200 fajna znajdziesz
czyli za około 3800-4400zł złożysz bardzo fajny komp.
Nie ma sensu wydawać więcej niż 3 tysiące na komputer tylko do gier, drożej do już specjalistyczne maszynki do obróbki grafiki zawodowo. https://www.morele.net/morele-sky-g3000-707109/ Masz 199 komentarzy na temat tego zestawu.
Po prostu szukam teraz wydania tego ~tysiąca, pół tysiąca więcej i mieć z głowy na kolejne kilka lat, dlatego nie wiem czy chce brać grafikę z "poprzedniej" generacji.