http://wowcenter.pl/Aktualne-Wiesci/1194/Przycinanie-Ogrodu-Wojny#Komentarze
Jak na moje to wyjdzie grze na dobre. Na ilość cc mnóswo ludzi narzekało, a raciale faktycznie często są tylko kosmetyczne i na nic nie wpływały.
http://wowcenter.pl/Aktualne-Wiesci/1194/Przycinanie-Ogrodu-Wojny#Komentarze
Jak na moje to wyjdzie grze na dobre. Na ilość cc mnóswo ludzi narzekało, a raciale faktycznie często są tylko kosmetyczne i na nic nie wpływały.
Cieszę się że zostaną usunięte gigantyczne liczby a także że postać lepiej będzie się skalować. Jednak co dodatek czuję te samo rozczarowanie spowodowane kierunkiem w jaki zmierza Blizzard który chcę zrobić grę przyjazną nawet dla ziemniaków. Co nowa zawartość usuwana jest statystyka, teraz skill'e kiedyś głupie strzały czy możliwość noszenia np. łuku jednocześnie z bronią bliskiego zasięgu. Według mnie zmiany te coraz bardziej spłycają rozgrywkę która naprawdę nigdy chyba nie była skomplikowana. Oczywiście jest to tylko moje zdanie z którym wcale nie musicie się zgadzać.
Mnie tam najbardziej nakręca możliwość budowania garnizonu. Jestem ciekawy jak to będzie skonstruowane.
http://wowcenter.pl/Aktualne-Wiesci/1194/Przycinanie-Ogrodu-Wojny#KomentarzeJak na moje to wyjdzie grze na dobre. Na ilość cc mnóswo ludzi narzekało, a raciale faktycznie często są tylko kosmetyczne i na nic nie wpływały.
Do tej pory najbardziej OP racialem jest Dyplomacja Humana... pozawala zaoszczędzić pierdylion minut/godzin/tygodnia/miesięcy/lat grindu.
Cieszę się że zostaną usunięte gigantyczne liczby a także że postać lepiej będzie się skalować. Jednak co dodatek czuję te samo rozczarowanie spowodowane kierunkiem w jaki zmierza Blizzard który chcę zrobić grę przyjazną nawet dla ziemniaków. Co nowa zawartość usuwana jest statystyka, teraz skill'e kiedyś głupie strzały czy możliwość noszenia np. łuku jednocześnie z bronią bliskiego zasięgu. Według mnie zmiany te coraz bardziej spłycają rozgrywkę która naprawdę nigdy chyba nie była skomplikowana. Oczywiście jest to tylko moje zdanie z którym wcale nie musicie się zgadzać.
Spox, na ich miejsce pojawią się inne bajery, jak np. life steal.
Jeszcze czekam na gigantyczny nerf frost maga. Obecnie wygląda to tak, że ten spec ma największy dmg i cc z pośród całej trójki. Spec ten powinien opierać się na mniejszym dmg, ale gigantycznym cc a tons of dmg powinien być domeną fire specu.
No tak samo jak berserk Trolla jest mocny. Jednak nie wszystkie raciale są przydatne. Ciekawe jak chcą to poprawić.
[1] zmiany w skillach są spoko, przyda się coś nowego a wiele z nich było/jest zbędne także zmiana na +
[2] przebudowanie raciali teoretycznie ok np. troll z 5% moar dmg na beastach (w tym niektóre bossy) i z mini BL niszczył inne rasy (w połączeniu z większością klas) ale z drugiej strony ostatnio na reddicie, pokazali to:
i nie wiem na ile jest to wiarygodne, jednak prawdopodobnie tak to będzie wyglądało - i osobiście mi się to nie podoba(np dwarf będzie zbyt silny), już wolę żeby wywalili raciale i żebym mógł grać ulubioną rasą (czyt. pandy)
[3] CC, czas najwyższy teraz można trzymać przeciwników cały czas, nawet na arenkach 2v2
[4] cyferki, zmiana niby kosmetyczna ale ja lubię duże cyferki i wolałbym zobaczyć hity za 4,400 kk dmg niż 4400, choć co tam, niech robią co chcą
Dla mnie te milionowe HP i sprzęt dający 1,2k armora było nienaturalne dobrze, że zrobili przebudowę tego. Nowe Raciale są spoko i według mnie powinny zostać. Budują większy klimat.
http://wowcenter.pl/Aktualne-Wiesci/1194/Przycinanie-Ogrodu-Wojny#Komentarze
Jak na moje to wyjdzie grze na dobre. Na ilość cc mnóswo ludzi narzekało, a raciale faktycznie często są tylko kosmetyczne i na nic nie wpływały.