Zmiany z kronikach

Jakby ktokolwiek chciał wam wmówić że dodatki do L2 są robione taśmowo.

Prelude (czyli podstawka)

Chronicle 1

- Najazdy na zamki (Siege)

- Antharas (największy RB w historii gier MMO :P )

- Poziom zbroi C-Grade

- Miasto Aden

- 11 Nowych Expowisk

- Pety (Zwierzaki)

- Clan Halle

- Standardowo nowe skille, poprawki, lepsza grafa itd.

Chronicle 2

- 10 Nowych Expowisk

- RB - Baium i Zaken

- Manor (kupowanie ziarenek i sianie ich w potworkach

- Coloseum

- Oczywiście nowe skille

- Treasure Chest (Skrzynki z których wypadają różne wartościowe przedmioty, głównie matsy).

- Dyes

- Zbroje B-Grade

- Zamek zajęty przez potwory (można go Siegować)

Chronicle 3

- Seven Signs

- Wyverny

- Wiadomo - nowe Skille

- A-Grade

- Całkowita zmiana interfejsu

- Subklasy

- Pomoc dla nowych graczy

Chronicle 4

- Noblesse (Szlachta)

- Olimpiada (czy po prostu walki)

- Maximum Level zwiększony do 78

- Valakas, the Fire Dragon, czyli nowy RB

- Enchantowanie SKilli

- 12 nowych expowisk, 2 nowe miasta

- Około 20, może 30 "pospolitych" RB

- S-Grade

- Fishing

- 3 Nowe Pety (Baby Pets)

- Wojny między klanami i profity z nich.

- Nagrywanie z poziomu gry (nie tracąc na klatkach, bardzo przydatne)

Chronicle 5

- Maxymalny poziom zwiększony do 80.

- 9 nowych expowisk

- Rais Boss Frintezza

- Miecz Zariche, dający od razu 9999 PK, ale również ogromną siłę.

- Nowe skille P

Interlude

- Augumentacja Broni (Dodawanie im specjalnych skillów)

- I znów - nowe skille!

- Nowa maszyna oblężnicza - armata.

- Primeval Isle (Wyspa ze stworzeniami prehistorycznymi)

- Shadow Weapons (Tanie bronie działające tylko przez pewien okres czasu, potem znikają)

- Miecz Akamanah, kolega Zariche.

- Pojedynki między graczami (możliwość wyzywania ich na walkę)

Kamael

- Nowa rasa (Kamael)

- Zmiana wyglądu Zariche i Akamanacha

- Transformacje (gracz może zmienić się w potwora, a nawet w Raid Bossa)

- 5 Nowych Expowisk

- Hellbound (przypominające Oblivion miejsce, najlepsze expowisko w grze)

- Instancje

- S-80-Grade

- Fortece (mniejsze formy zamków, które można oblegać non-stop)

- Great Wolf (Wilk na którym można jeździć)

- Nowy interfejs

- Nowe skille (!!!)

A już wkrótce Gracia :)

Hmm :huh: Imponujący spis :)

jak "już wkrótce gracia" :huh:

Gracia już jest w 2/3 wprowadzona więc mi tu nie pisz że wkrótce :D

już wprowadzono Part I i II więc został tylko sam Final

juz jest gracja epilogue wiec wiadomo, nie chce sie nikomu pisac

juz jest gracja epilogue wiec wiadomo, nie chce sie nikomu pisac

Mógłbyś być tak mądry, i zrobić to sam.

Noo a co nowego wprowadziła Gracia do gry?

- Kontynent Gracia,

- Armory, Weapony S84

- Nowe skille oraz grafika skilli

- Territory War (jak się nie mylę)

To chyba takie główne zmiany

Kolejne Kroniki

Freya

Freya - Królowa Lodu, nowy epic boss dla postaci 82-85 z dwoma trybami walki – normal i extreme.

Zmiany w sile epic bossów: wzmocnienie Antharasa i Valakasa. Od teraz Antharasa może atakować nawet 200 graczy naraz.

Nowe tereny: Seed of Annihilation (party, 85 lvl; Gracia), Sel Mahum Training Grounds (solo, 83-84 lvl), Labyrinth of Abyss (instancja, 80-85 lvl).

Zmienione tereny: Plains of Lizardmen (solo, 83-84 lvl), Beast Farm (solo, 83-84 lvl), Monastery of Silence (solo lub party, 83-84 lvl), Steel Citadel (party, 83-85 lvl); Pavel Ruins (solo lub party, 70-72 lvl); Frintezza (raid, 80-85 lvl); Zaken Daydream (raid, 78-85 lvl).

Nowe questy od 82 levelu i zmiany w istniejących.

Zwiększenie maksymalnej ilości rozpoczętych na raz questów do 40.

Osobny plecak na przedmioty z zadań (100 slotów).

Zwiększono maksymalne CP dla następujących klas: Sorcerer, Spellhowler, Spellsinger (o 20%), Bishop (o 29%), Elven Elder, Shillien Elder (o 80%), Overlord (o 13%).

Zmiany dotyczące oblężeń: zwiększono poziomy NPC podczas oblężeń, zmniejszono koszty przywołań i utrzymania machin oblężniczych.

Zmiany w wojnach terytorialnych: wzmocniono przemiany najemnicze (Mercenary Transformation).

W sklepach Clan Hall dodano nowe przedmioty i wzmocniono istniejące.

Spirit Ore wymagane do przyzywania cubiców oraz zwierzaków.

Zniesiono utratę zdobytego doświadczenia po przyzwaniu większości servitorów Warlocków, Elemental Summonerów, Phantom Summonerów i Nekromantów.

Nowy zwierzak Maguen i Elite Maguen – do zdobycia w Seed of Annihilation .

32 nowe bronie dla graczy od 84 levelu (high i top), 3 nowe zestawy zbroi (Moirai - s80, Vorpal - s84 high, Elegia - s84 top) dostępne jako ciężka i lekka zbroja oraz szaty oraz całe zestawy biżuterii.

Zmiany w liście mobów na których można levelować Soul Crystal. Dodano kryształy poziomu 17 i 18.

Dodano dwuosobowe emoty (wymiana ukłonów, przybicie piątki i taniec w parze) z zatwierdzaniem ich wykonywania przez drugą osobę.

Dodatkowy bonus XP za zdobyte rekomendacje.

High Five

WIELKA OLIMPIADA

Olimpiada będzie instancją – maksimum 160 walk jednocześnie.

Zwiększono minimalną ilość graczy walczących indywidualnie do 11, a zmniejszono minimalną ilość drużyn do 6.

Przeciwnicy będą wybierani według podobnej ilości punktów.

Zmienione zasady udziału (m.in. ograniczenie walk na tydzień) i punktowania.

Komenda /olimpiadstat dostępna do użycia na innych graczach.

3 nowe Areny – Orbis Oval Arena, Three-branched Road, Stadium of Heroe’s Vestiges.

3 nowe questy dostępne dla walczących.

Wzmocniono bronie bohaterskie.

Swobodne poruszanie kamery w trybie widza.

Funkcja “Replay” pozwalająca zapisać i odtworzyć daną walkę.

Usunięto możliwość kupowania przedmiotów za Noblesse Gate Pass.

Zmniejszono czas czekania między walkami do 25 sekund.

Nie można podejmować wyzwania przy zapełnieniu ekwipunku lub jego ciężarze przekraczającym 80%.

Zmniejszono koszty kupna Ancient Book – Divine Inspiration, Giant’s Codex oraz Forgotten Scrolls.

DOŚWIADCZENIE I DRUŻYNY

Mniej XP potrzebne do awansu dla postaci na poziomie 78 i wyżej.

Zmieniono wielkość bonusu EXP zależnego od wielkości drużyny (zaczynając od 2 członków: 10%, 20%, 30%, 40%, 50%, 100%, 110%, 120%).

Ilość otrzymywanego doświadczenia zależna od różnicy poziomów z najwyższym graczem – do 9 poziomów 100%, do 14 poziomów 30%, powyżej 14 poziomów 0%.

Możliwość szukania graczy po imieniu lub klasie (rozróżnia duże i małe litery).

Kliknięcie imienia gracza pokaże jego szczegółowe informacje.

Sprawdzanie danych graczy z danego pokoju nawet nie wchodząc do niego.

KLANY

Zmniejszono koszty zdobycia poziomów klanu 6, 7 i 8.

Bloody Queen będzie dostępna w Watcher’s Tomb i Seal of Shilen.

Podwojono nagrody z zadań: A Clan’s Reputation, A Clan’s Prestige, A Clan’s Fame.

Dodano do sklepików w Clan Halls zwoje klasy C-A do zbroi oraz Top SP Scroll, zależnie od miejscowości.

Clan Academy Circlet zmniejsza karę XP przy śmierci o 50% do maksimum 80% w połączeniu z innymi efektami.

Zwiększono atrybuty specjalne setów Clan Oath.

POCZTA

Dodana będzie lista odbiorców z możliwością wyszukiwania graczy oraz dodawania tych z poza listy przyjaciół lub klanu.

Podczas wpisywania odbiorcy będzie wyświetlać się lista pasujących uzupełnień nazwy gracza podczas pisania.

INTERFEJS

Okno wyboru serwera przedstawia zamiast kolumny ping ilość postaci na danym serwerze.

Ekran wyboru postaci przedstawia poziom Vitality.

Buffy zostały podzielone na rzędy:

Zwykłe Buffy – 20-24 pozytywnych efektów

Włączane umiejętności

Tańce i pieśni – 12 maksimum

Umiejętności aktywacyjne – do 24 buffów aktywowanych w określonych warunkach

Debuffy – do 12 negatywnych efektów

Karne i specyficzne dla klasy buffy

Nowy pasek skrótów (12 miejsc), ale bez możliwości przypisywania mu klawiszy.

Szczegółowe informacje o bonusach do XP i SP podczas ich otrzymywania.

Dodano czas powtórnego użycia umiejętności z maksymalną wartością 20 sekund

Dodano wskaźnik ilościowy dla przedmiotów na pasku skrótów.

Szepcząc do zablokowanego gracza pojawi się pytanie o odblokowanie go

Ulepszono segregowanie przedmiotów w ekwipunku według kolejności: pieniądze, bronie, zbroje, akcesoria, zwoje, napoje, strzały, recepty, pozostałe przedmioty.

SYSTEM URODZIN

Zamiast Birthday Buff przesyłany będzie Prezent Urodzinowy mailem, który zniknie 15-go dnia po urodzinach.

Gracz otrzyma: Birthday Hat (zamiennik Explorer Hat), Birthday Vitality Potion (daje Vitality Boost buff na 12 godzin, eliksir pozostaje po śmierci), Birthday Cake (obdarza na 20 minut drużynę buffem utrzymującym Vitality).

BŁOGOSŁAWIEŃSTWO NEVIT’S ADVENT

Zdobywanie Advent Points na różne sposoby: losowo zdobywane podczas walki z mobami, nowy poziom, odwiedziny anioła Nevit (ogłaszane w informacjach systemowych).

Punkty można zdobywać do 4 godzin, a czas jest liczony od zdobycia XP w walce i zerowany o 6.30 czasu serwera.

Nevit’s Advent daje: Vitality Recovery (bonus do XP jak na Vitality 4, niezależnie od jego poziomu), Vitality Replenish (zdobywanie XP zwiększa Vitality) oraz neguje karę XP podczas śmierci.

Po aktywacji punkty zbierane są od nowa.

Po śmierci Antharasa lub Valakasa, w każdym mieście pojawi się na 3h Nevit’s Herald, który może obdarzyć buffem Fall of the Dragon, który zatrzymuje zegar rekomendacji i Nevit’s Advent.

UMIEJĘTNOŚCI

Nowe umiejętności dla różnych klas od 24 poziomu.

7 istniejących umiejętności dostępnych dla różnych klas wojowniczych.

Zmiany działania oraz kosztów użycia 93 istniejących umiejętności.

Zmiana poziomu zdobycia 14 umiejętności różnych klas.

Zmniejszona cena SP za umiejętności trzeciej klasy.

Zmniejszenie ilości przeciwników otrzymujących równocześnie ciosy od włóczni gdy atakujący nie ma umiejętności władania włócznią lub posiada na poziomie 8 i wyżej.

Przyzywanie przez Nekromantę sług nie wymaga trupa.

Wszystkie servitory klas przyzywających będą współdzieliły atrybuty ataku i obrony.

Większość efektów otrzymanych z Forgotten Scrolls została zwiększona.

Fortune Seekers mogą używać w walce sztyletów.

Umiejętności związane z petryfikacją otrzymało zmniejszony czas działania i powtórnego użycia.

Zmniejszono ilość aden i SP wymaganych do enchantowania umiejętności.

MIEJSCA POLOWAŃ

Zmieniono zasady funkcjonowania Dragon Valley oraz Antharas’ Lair.

Wraz z przekształceniem Dragon Valley usunięcie Power of Darkness i obu części Whisper of Dreams.

Tower of Insolence – zniesiono u części mobów używanie stun, zwiększono zdobywany XP, możliwa interakcja z Dimension Vortex do podróży między piętrami.

Więcej agresywnych mobów w Swamp of Screams.

Więcej XP z mobów na poziomie 76 i wyżej.

Moby z Dimensional Rift dają więcej SP i XP.

Zamieniono moba Fortune Bug na Lucky Pig, którego trzeba karmić adeną, aby otrzymać nagrody: Kryształy B, A, S, Top-Grade Life Stone – Level 52, Soul Crystal – Stage 11, kryształy atrybutów (zależne od poziomu Lucky Pig).

Ulepszono skrzynie skarbów – można je otwierać tylko Maestro Key oraz zwiększono nagrody, w tym możliwość otrzymania jednej z 3 sakw z przedmiotami.

QUESTY

5 nowych questów opartych na historii Seven Signs dla graczy od 81 lvl.

16 nowych questów związanych z raid bossami.

Zwiększono limit przedmiotów w plecaku na przyjęcie questu z 80% na 90%.

Ułatwiono questy Possesor of a Precious Soul potrzebne do Noblesse.

PRZEDMIOTY

Bronie, zbroje i biżuterię klasy A i B można kupić w Luxury Shop w Giran za Adenę.

Podstawowe recepty i materiały na nie można kupić u handlarzy przy kowalach.

Kowale w miastach będą w stanie rozbić i założyć pieczęć na sprzęcie klasy A.

Możliwość wymiany broni klasy A na inną.

Zmniejszone koszty wymiany Cubic Piece na odpowiednie zwoje zbroi lub broni.

Zmienione ikony i nazwy Cubic Piece, np. Cube Fragment Armor – D.

Możliwość otrzymania Shiny Cube Fragments z Wondrous Cubic, które można wymieniać na błogosławione zwoje.

3 nowe peleryny dostępne w stanie Sealed oraz jako nagroda z questów (Spirit Cloak), związane z Zaken, Freya i Frintezza – umożliwiają teleportację w okolice danego Raid Bossa.

6 nowych broni z Raid Bossów – można nimi handlować, enchantować, augmentować, dodawać specjalne cechy oraz atrybuty żywiołów, ale nie będzie można wymieniać przez kowala Mammon.

Zmieniono możliwość otrzymania z mobów Giant’s Codexes i Forgotten Scrolls.

Poprawione problemy z zestawami Vesper, Vorpal i Elegia.

Zmniejszono zużycie MP przy zwykłych atakach z łuków wszystkich klas.

Zwiększono krytyczne trafienia dla Focus SA dla łuków.

Zmieniono ikony dla Herbów oraz różnych przedmiotów

RÓŻNE

Zapadająca noc ma silniejszy odcień ciemnej czerwieni, mroczny księżyc Shilen spogląda na wszystkich w nocy, a w jej trakcie sporadycznie będzie padał krwawy deszcz, tworząc gdzie nie gdzie mgły

Gracz otrzyma więcej karmy po zabiciu innego gracza, a walcząc z mobami będzie tracił jej mniej, zwiększając jednocześnie szansę na wypadnięcie przedmiotu

NPC News Informer będzie dostarczał informacji o zmianach w terenach, Seven Signs oraz zmianach związanych z update.

NPC Arena Manager będzie mógł zwracać CP, HP, rozdawać buffy i dać dostęp do magazynu. Został on przeniesiony poza ogrodzenie dla lepszego dostępu

Zwierzaki z głodem 0% nie umrą, ale nie będzie można ich kontrolować, ani nie zdobędą XP i SP.

Zmniejszona o połowę cena nowego ekwipunku zwierzaka lub wymiany na lepszy

Aby włączyć odliczanie czasu Nevit’s Blessing należy rozpocząć polowanie, wyłączenie wymaga wejścia do Peace Zone lub rozłączenia z serwerem.

Dwie nowe księgi transformacji dostępne z mobów w Tower of Insolence.

Na Fantasy Island można otrzymać buff zmniejszający obrażenia od upadku oraz zwiększający prędkość.

Rozmieszczono Warehouse Keeper NPC w różnych miejscach Fantasy Island.

Dostępne nowe akcesoria na Fantasy Island u NPC Paddie.

NPC Kind Snow na Fantasy Island pomoże w zrobieniu pięknych zdjęć.

Możliwość zdobycia przedmiotów klasy S84 w aukcjach w Rune, Giran i Aden.

Zwiększono limit punktów sławy do 100 tysięcy.

Zwiększono koszty teleportu z Oren i Schuttgart

Obecnie NCsoft szykuję najwiekszego update od czasu premiery.

Goddess Of Destruction

Największa aktualizacja gry od czasu jej premiery, zawiera:

1. 34 nowe strefy łowieckie (hunting grounds)

2. Ponad 60 nowych Raid bosses

3. 400 nowych broni i części pancerza

4. Wzmocnione interakcje pomiędzy postaciami

5. Nowa metoda przemieszczania się pomiędzy obszarami

Awakening System

1. Maksymalizacja zdolności dla każdej z klas poprzez odblokowywanie umiejętności Exclusive i Ultimate.

Duże zmiany w systemie walki

1. Dzięki dynamicznym umiejętnościom doświadczymy bardziej porywającej, stylowej walki.

Ulepszona grafika

1. Zaktualizowany silnik graficzny wyświetli bardziej naturalne i realistyczne sceny.

Według nieoficjalnych informacji gra będzie oferować maksymalny poziom postaci wynoszący 90. Awakening System umożliwić ma podobno zdobycie czwartej profesji. Wraz z dodatkiem dojdzie nowa linia fabularna, zmieniony system walki, ulepszona grafika.

Wiecej informacji na oficjalnej stronie.

up, czekam na aktualizację do linvidora tego tematu

Czekam na aktualizację do Lineage Eternal... ;)

Jakby ktokolwiek chciał wam wmówić że dodatki do L2 są robione taśmowo.

Prelude (czyli podstawka)

Chronicle 1

- Najazdy na zamki (Siege)

- Antharas (największy RB w historii gier MMO :P )

- Poziom zbroi C-Grade

- Miasto Aden

- 11 Nowych Expowisk

- Pety (Zwierzaki)

- Clan Halle

- Standardowo nowe skille, poprawki, lepsza grafa itd.

Chronicle 2

- 10 Nowych Expowisk

- RB - Baium i Zaken

- Manor (kupowanie ziarenek i sianie ich w potworkach

- Coloseum

- Oczywiście nowe skille

- Treasure Chest (Skrzynki z których wypadają różne wartościowe przedmioty, głównie matsy).

- Dyes

- Zbroje B-Grade

- Zamek zajęty przez potwory (można go Siegować)

Chronicle 3

- Seven Signs

- Wyverny

- Wiadomo - nowe Skille

- A-Grade

- Całkowita zmiana interfejsu

- Subklasy

- Pomoc dla nowych graczy

Chronicle 4

- Noblesse (Szlachta)

- Olimpiada (czy po prostu walki)

- Maximum Level zwiększony do 78

- Valakas, the Fire Dragon, czyli nowy RB

- Enchantowanie SKilli

- 12 nowych expowisk, 2 nowe miasta

- Około 20, może 30 "pospolitych" RB

- S-Grade

- Fishing

- 3 Nowe Pety (Baby Pets)

- Wojny między klanami i profity z nich.

- Nagrywanie z poziomu gry (nie tracąc na klatkach, bardzo przydatne)

Chronicle 5

- Maxymalny poziom zwiększony do 80.

- 9 nowych expowisk

- Rais Boss Frintezza

- Miecz Zariche, dający od razu 9999 PK, ale również ogromną siłę.

- Nowe skille P

Interlude

- Augumentacja Broni (Dodawanie im specjalnych skillów)

- I znów - nowe skille!

- Nowa maszyna oblężnicza - armata.

- Primeval Isle (Wyspa ze stworzeniami prehistorycznymi)

- Shadow Weapons (Tanie bronie działające tylko przez pewien okres czasu, potem znikają)

- Miecz Akamanah, kolega Zariche.

- Pojedynki między graczami (możliwość wyzywania ich na walkę)

Kamael

- Nowa rasa (Kamael)

- Zmiana wyglądu Zariche i Akamanacha

- Transformacje (gracz może zmienić się w potwora, a nawet w Raid Bossa)

- 5 Nowych Expowisk

- Hellbound (przypominające Oblivion miejsce, najlepsze expowisko w grze)

- Instancje

- S-80-Grade

- Fortece (mniejsze formy zamków, które można oblegać non-stop)

- Great Wolf (Wilk na którym można jeździć)

- Nowy interfejs

- Nowe skille (!!!)

A już wkrótce Gracia :)