Zmiany zmiany

Ave, mój dobry kolega chciałby wymienić swój jakże zacny lecz już lekko wiekowy sprzęt. Niestety jego fundusz emerytalny nie pozwala mu na więcej niż wymiany jednego , mianowicie , Kartę ładnie graficzną bądź procesor. Maksymalnie może przeznaczyć 300 zł, wiem , wiem , nie są to miliony , ale na sprzedaży arbuzów w ciemnych uliczkach dużo nie zarobimy .

A oto jego sprzęt ( pam pam pam...)

-GeForce 9400 GT ( Karta graficzna)

-Athlon 3000+ 1,8 Ghz ( Procesor)

- 2 GB Ram DDR 2 , 2 kostki po 1 GB ( Ram, nie nie taran, Ram...)

- Gigabyte M68M-S2P ( Płyta główna)

- ATX power supply 350 watt what czy tam vat , nie mi to pisane ... czy coś ... ( Zasilacz)

Chodzi o maksymalne zwiększenie wydajności , czyli aby gra nie polegała na oglądaniu zdjęć a filmu że tak powiem :)

Nie jestem informatykiem , nie wiem co i jak , nie czepiać się, po autografy w kolecje, pojedyńczo ...

Będzie ciężko. Nie wiem czy lepiej kupić samą kartę czy rozłożyć i kupić kartę wraz z zasilaczem oraz podkręcać procka. Ozonek pomóż

Choćbym nie wiem jak myślał, nie wymyślę. Zasilacz do niczego, procek słaby, płyta główna na starym sockecie, karta graficzna przedwojenna.

Teoretycznie mógłbyś kupić jakiegoś HD5750 (niskie zużycie prądu) i spróbować podkręcić procka i liczyć na to, że zasilacz nie będzie robił problemów.

Najlepiej by było kupić oczywiście cały nowy zestaw, ale jeśli to nie wchodzi w grę, to zbierać kasę i kupować używki na allegro w kolejności:

Zasilacz>Grafika>Płyta+Procek+RAM. Są tanie zestawy płyta główna + procek + RAM na allegro, zwykle na sockecie 775. Wiele toto warte nie jest, ale lepsze niż to co on ma.

Ja bym proponował HD 4850 używke za 200zł + zasiłkę Fortrona za ~120zł i kręcić procka ile dusza dała.