3.0 Waiting room

123-990x556.png

Już jutro wielkie ogłoszenie 3.0 update, czyli największego dodatku w historii path of exile, temat zakładam żeby podsumowywać informacje jakie uda mi się zebrać, do tego mój komentarz, a nie ma chyba większego nerda od poe na tym forum, więc zapraszam do obserwowania tematu.

Dodatek będzie w okolicach czerwca, przed tym będziemy mieli jeszcze jedną ligę na początku marca.

JUŻ JEST

informacje:

  • Usunięto poziomy trudności i dodano 6 aktów, czyli teraz mamy 10 aktów!
  • Dodano system panteonów ;
Jednym z głównych dodatków do gry jest całkowicie nowy rozwój postaci wraz ze wszystkimi umiejętnościami przychodzi nowy system Pantheon, w którym, gdy gracze zabiją bogów, którzy wracają do świata(?). Będzie można ukraść moc tych bogów i wyposażyć jedną główną i jedną małą moc, która ma rozmaite skutki. https://dvsgaming.org/new-path-of-exile-expansion-announced/

  • Gracze będą dopuszczeni do testowania bety nowego dodatku niedługo, ale przed tym nowa liga Legacy w której powrócą dawne ligi. Będziemy mogli mieszać 3 ligi jednocześnie za pomocą specjalnych kamieni. Wszystko aby świętować wejście w totalnie nowe Path of exile, czyli liga mocno nastawiona na fun.

  • Porównanie mapy aktu I i aktu VI

  • Nowe support packi dla ligi Legacy w czwartek, za 30$ i 60$

Support packi dla dodatku The fall of Oriath zostaną wydane w następnym miesiącach, pewnie będą gwarantowały dostęp do bety, tak samo zrobili podczas dodawania aktu IV

Informacje o handlu:

Nadal nigdzie nie znalazłem potwierdzenia, że to są zmiany dla wersji 3.0, Chris wcześniej mówił, że w 3.0 nie skupiają się na handlu, dopiero potem planują zmiany.

  • "Nie chcemy aby handel był zbyt wygodny. Widzieliśmy co dzieje się w innych grach, oraz w naszej grze, gdy handel jest zbyt prosty pozwala to ludziom omijać content zbyt szybko" Chris Wilson
  • Nowy system handlu będzie, i będzie się różnił od tego który jest w wersji chińskiej.


System handlu w chinach i prawdopodobnie na xboxie, będzie bardziej przyjazny dla graczy ale równierz upierdliwy aby znalezć dokładny item jakiego szukamy. Gracze będą mogli kupować przedmioty od innych graczy jednym kliknięciem, ale jest w tym mały haczyk. Chris opisał system jako "wyprzedaż garażowa", gdzie gracze mogą szukać typu przedmiotu przez co pojawi się tysiące wyborów: niektóre dobre, niektóre nie. Taki system handlu będzie bardziej wygodny podczas grania na padzie, przez co gracze nie będą mogli natychmiastowo zdobyć perfekcyjnego gearu. (??????????????)

Luty 14: Ogłoszenie dodatku
Luty16: Pełne przedstawienie ligi Legacy i wersji 2.6
Pózny kwiecień/wczesny maj: Beta dodatku The Fall of Oriath
Czerwiec-Lipiec 2017: Premiera dodatku The Fall of Oriath

Kiedyś pojawiło się info o spodniach jakieś informacje są czy porzucili ten pomysł czy jednak coś robią w tym kierunku i moze w 3.0 sie tego doczekamy ?

Kiedyś pojawiło się info o spodniach jakieś informacje są czy porzucili ten pomysł czy jednak coś robią w tym kierunku i moze w 3.0 sie tego doczekamy ?

To było dawno temu i pewnie się z tego wycofali, póki co żadnego info o nowych rodzajach ekwipunku w 3.0

Mnie interesuje tylko jedno.

Usunięcie poziomu Cruel:)

Jak nie zmieniają silnika to aktualizacja nic nie zmieni.

jak Lykan i Wampir nie beda dostepne to znaczy ze GGG jest przekupnym studiem i jedzie full sciema JEBAC ICH ZA WAKACJE NA HAWAIAH

jak Lykan i Wampir nie beda dostepne to znaczy ze GGG jest przekupnym studiem i jedzie full sciema JEBAC ICH ZA WAKACJE NA HAWAIAH 

To jest b8, prawda?

A co do 3.0 to tak jak guru napisał, usunięcie cruel będzie jednym z najlepszych rzeczy co GGG może zrobić.

Jakoś tak nie czytałem wiele informacji co może się pojawić, ale jedno przykuło moją uwagę. Dodanie tych schodów w act1 to będzie naprawdę bardzo fajna sprawa :D

co to b8 ? 3 slowniki internetowego slangu otworzylem i nic nie znalazlem

Schody w A1 to już potwierdzone info:

To jest b8, prawda?

A co do 3.0 to tak jak guru napisał, usunięcie cruel będzie jednym z najlepszych rzeczy co GGG może zrobić.

Jakoś tak nie czytałem wiele informacji co może się pojawić, ale jedno przykuło moją uwagę. Dodanie tych schodów w act1 to będzie naprawdę bardzo fajna sprawa 

To nie jest sprawa na 3.0, tylko na 2.6 które będzie na początku marca. 2.6 to będzie update który wprowadzi kilka zmian tzw. Quality of life. Jeszcze by sie przydały schody w a3

Jak nie zmieniają silnika to aktualizacja nic nie zmieni.

Akurat silnik poe to jest bardzo skomplikowana sprawa, kiedy poe wyszło z bety to ich człowiek od silnika odszedł z teamu, ostatnio dopiero zaczęli pracować nad poprawą.

Ciekawi mnie, co faktycznie zostanie dodane. ZiggyD (siedzi teraz skubaniec w biurze GGG) powiedział dwa dni temu, że "to, co zobaczył przerosło znacznie jego oczekiwania", więc pewnie będzie grubo.

Możemy się tylko domyśleć co nowozelandczycy dla nas przygotowali. Dzięki niektórym źródłom niemal pewne jest, że akt 5 będzie miał miejsce w Oriath.

Osobiście podoba mi się teoria redditora Chilidawg ( pełna wypowiedź tutaj ), który uważa, że bossami aktu piątego będą Sin oraz Innocence, dzieci Kalandry, bogowie. Na grafice The Rise of Innocence widać wszędzie herby Oriath. Na dodatek każdy "witraż" nawiązuje do jakiegoś aktu.

Pierwszy witraż - miłość, życie i śmierć. Sceneria podobna do pierwszego aktu ( żywe trupy ), i boss pierwszego aktu, Merveil, była zatracona w miłości.

Drugi witraż - osądzenie. Sceneria podobna do zalesienia w akcie drugim, zwierzęta, etc. Ponadto jesteśmy osądzani za nasze akcje - bandyci, odpieczętowanie ciemności.

Trzeci witraż - poszukiwanie. Innocence poszukuje jedzenia, my poszukujemy popiersi. Sceneria katedralna, ramka z filarami takimi, jak na Marketplace czy w Sceptre of God w akcie trzecim.

Czwarty wirtaż - sceneria jak z Belly of the Beast. Na witrażu dość "kryształowo" - Crystal Veins w akcie czwartym.

Piąty witraż - Innocence zyskuje moc. I któż może być naszym bossem w akcie piątym? ;)

Krocząc przez fabułę najpierw potykamy się z "plebsem" (akt 1 oraz 2), później z arystokracją (akt 3), a następnie z arystokratą dążącym do bóstwa ( Malachai w akcie 4 ). Idąc dalej tym tokiem myślenia jasnym zdaje się być to, że w akcie piątym mierzyć nam się przyjdzie z bóstwem.

Jestem ciekaw waszych opinii na ten temat, czytam wszystko jak szalony :D

Ciekawi mnie, co faktycznie zostanie dodane. ZiggyD (siedzi teraz skubaniec w biurze GGG) powiedział dwa dni temu, że "to, co zobaczył przerosło znacznie jego oczekiwania", więc pewnie będzie grubo.

Możemy się tylko domyśleć co nowozelandczycy dla nas przygotowali. Dzięki niektórym źródłom niemal pewne jest, że akt 5 będzie miał miejsce w Oriath.

Osobiście podoba mi się teoria redditora Chilidawg ( pełna wypowiedź tutaj ), który uważa, że bossami aktu piątego będą Sin oraz Innocence,  dzieci Kalandry, bogowie. Na grafice The Rise of Innocence widać wszędzie herby Oriath. Na dodatek każdy "witraż" nawiązuje do jakiegoś aktu. 

Pierwszy witraż - miłość, życie i śmierć. Sceneria podobna do pierwszego aktu ( żywe trupy ), i boss pierwszego aktu, Merveil, była zatracona w miłości.

Drugi witraż - osądzenie. Sceneria podobna do zalesienia w akcie drugim, zwierzęta, etc. Ponadto jesteśmy osądzani za nasze akcje - bandyci, odpieczętowanie ciemności.

Trzeci witraż - poszukiwanie. Innocence poszukuje jedzenia, my poszukujemy popiersi. Sceneria katedralna, ramka z filarami takimi, jak na Marketplace czy w Sceptre of God w akcie trzecim.

Czwarty wirtaż - sceneria jak z Belly of the Beast. Na witrażu dość "kryształowo" - Crystal Veins w akcie czwartym.

Piąty witraż - Innocence zyskuje moc. I któż może być naszym bossem w akcie piątym? 

Krocząc przez fabułę najpierw potykamy się z "plebsem" (akt 1 oraz 2), później z arystokracją (akt 3), a następnie z arystokratą dążącym do bóstwa ( Malachai w akcie 4 ). Idąc dalej tym tokiem myślenia jasnym zdaje się być to, że w akcie piątym mierzyć nam się przyjdzie z bóstwem.

 

Jestem ciekaw waszych opinii na ten temat, czytam wszystko jak szalony 

Z grafik koncepcyjnych i witraży można dużo wywnioskować, wiele rzeczy w tej teorii sie zgadza ale i tak większość się wyjaśni za 10 godzin :)

GGG nie są głupi i dają graczom wskazówki w bardzo subtelny sposób, co sprawdzało się już przy wcześniejszych ekspansjach, więc spekulacje opierane na concept artach czy lore w grze są jak najbardziej na miejscu ;)

nie grajcie w gre ktora za realne pieniadze konkurencji dala sie zablokowac i nie dotrzymala obietnic w sprawie roznorodnosci skilli klas i takich tam hehe jak cos dodaja to stres i cisnienie sa widoczne na ich twarzach hahaah

nie grajcie w gre ktora za realne pieniadze konkurencji dala sie zablokowac i nie dotrzymala obietnic w sprawie roznorodnosci skilli klas i  takich tam hehe jak cos dodaja to stres i cisnienie sa widoczne na ich twarzach hahaah 

Słabo koleżko. WIem, że forum nie trzyma jakiegoś super poziomu, ale jak chcesz trollować to troszkę bardziej się musisz postarać.

A wiadomo, czy mają w planach majstrować przy pozostałych aktach?

A wiadomo, czy mają w planach majstrować przy pozostałych aktach? 

Nie wydaje mi się, żeby zmieniali za dużo - prócz wspomnianych wyżej schodów w akcie pierwszym.

Jest tylko jedna rzecz, która mnie niepokoi.. Jakiś czas temu do sieci wyciekł screenshot Lioneye's Watch za dnia z nowym NPC. Czyżby szykował się system dnia i nocy? A może wspomniani przeze mnie Sin oraz Innocence będą bossami aktu 5 w odpowiedniej kolejności, tj. Sin na Normalu, (gdzie po zabiciu go zmieni się sceneria wszystkich aktów) a potem Innocence na Merciless?

@edit: A, no i jeszcze nie zapominać o słowach Chrisa, glownego dewelopera: "Arachnid Tomb [albo Dread Thicket] will find its use in the next expansion"

Słabo koleżko. WIem, że forum nie trzyma jakiegoś super poziomu, ale jak chcesz trollować to troszkę bardziej się musisz postarać.

 

A wiadomo, czy mają w planach majstrować przy pozostałych aktach? 

ma byc 101 aktow a przejscie gry ma zajmowac 4 lata ^^

nie mam ale wzieli walize z hajsem i jada wolnoOooOO sErioOoOOO

Jak widać Paski startuje na miano najbardziej żałosnej osoby na forum.

A co do patha to mam nadzieje że jednak sprawi że będzie jeszcze więcej do roboty po aktach GGG ma genialne pomysły oby tylko starczyło im chęci i czasu by je zrealizować, i nie ukrywam że wbudowany AH był by bardzo dobrym rozwiązaniem bo Chat to nie dla mnie, a PoEt jest słabe w wykonaniu jak na moje gusta.

Dodatkowo dobrze by było zablokować ten temat do godziny 19 mniej wiecej bo pan Paski ze swoim EGO zrobi tutaj kipisz.

Pisze suko Ci dobrze a Ty mnie hejtasz IKSDE WTF

Zgłoście go, może moderatorzy w końcu zrobią coś pożytecznego dla forum.

Co do samego tematu. Fajnie jest patrzeć, jak gra totalnie wolna od itemshopu i abonamentu, rozwija się i przyciąga coraz to większe rzesze ludzi. Usunięcie Cruela to bardzo dobre posunięcie ze strony GGG. Mogliby bardziej popracować nad optymalizacją, bo chyba jest to problem, który ciągnie się od samej premiery gry, a nadal nie został rozwiązany. Tak czy inaczej, informacje o zmianach sprawiają, że mam ochotę wrócić do PoE ;D