A może LOTRO?

Witam

Jak wygląda sprawa z lotro tj. czy na prawdę znaleźć tam gracza to cud ? Zastanawiam się nad 3 podejściem do tej gry na pewno co mnie zachęca to jest klimat, który tam jest wspaniały - oraz uniwersum ( jestem fanem Tolkiena ) Już nawet nie będę pytał o IS. Czy jest sens grania samemu w ten tytuł? Teoretycznie zawsze wolałem grać sam, ale nie wiem jak tam wygląda sytuacja z zadaniami grupowymi ( o ile takie są ). Jeżeli chodzi o klasy postaci to czy każda klasa poradzi sobie spokojnie grając solo/ czy jakaś klasa (darmowa) wychodzi przed szereg ?

Wczoraj zacząłem grać, jak coś to można się jakoś zgadać. Tylko jestem zupełnie zielony w tej grze.

Zacząłem go właśnie pobierać. Teoretycznie dzisiaj go będę miał o ile do północy nie zasnę - jaki serwer wziąłeś jak coś ?

Jakby znalazła się ekipa to też bym z chęcią ponownie spróbował. Do gry podchodziłem już wielokrotnie, ale zawsze bardzo szybko mi się nudziła, więc również jestem zielony ;(

Ja tez ściągam na jakim serwerze najwięcej polaków?

Snowbound czy jakoś tak.

Z chęcią bym zagrał z wami jak coś to prosze o pw

Nie chce mi progresywnego pobierania uruchomić wyskakuje unable to use patch

Gram na Snowbourn.

Brandywine - serwer na którym jest masa ludzi (na forach nawet narzekają, że aż za dużo :D). Ja osobiście gram na Evernight i w miastach zawsze jest spora grupka osób, w terenie jest ich mniej , ale nadal można spotkać innych graczy i z nimi pograć. Zachęcam do grania ze znajomymi, gra solo może się szybko znudzić, choć zależy co kto lubi.

To będzie w końcu jakaś ekipa? Jak tak to na jakim serwie?

Nie chce mi progresywnego pobierania uruchomić wyskakuje unable to use patch