AAU bugi,exploity,niezapowiedziane przerwy - co dalej?

Hej :wink:
Ktoś kojarzy czemu AAU tak nieporadnie naprawia swoje bugi i exploity?
Codziennie coś się “dzieje” a oni nie potrafią nad tym zapanować, wyłączają realmy czy ogłaszają żeby ludzie zmienili język gry na hiszpański bo gra nie działa ^^
Gra została wydana kilka lat temu pierwszy raz a nadal ma tyle bugów, że uniemożliwia to grę :wink:
Czy firma która wydaję AAU może sama naprawiać te bugi i dlatego mają z tym taki problem bo im brakuje umiejętności czy po prostu serwery stoją bo wysyłają to do korei?

AAU jest zaprojektowana w sposób nieudolny (zaraz opowiem dlaczego tak jest). Wiekszość rzeczy jest game sideded. Przez co muszą dodawać nowe skrypty po to by sprawdzać czy ktoś tego nie nadużywa. Ale i tak chuja to daje bo nawet jezeli coś zablokują to cracker znajdzie coś nowego w 2-3h. Zanim oni to wykryją i zablokują to minie ze 2-3 tygodnie. A on wyjdzie z torbami i +1-5k euro. I tak w koło macieja się dzieje.
Problem leży w rdzeniu kodu którego nie opłaca się przepisywać od nowa. Więc wpierdalają mini łatki. Przypomina to fixowanie silnika samochodu na taśme samoprzylepną. Dlaczego gra ma chujowy kod ? Jakiś jebany debil stwierdził że jezeli wpierdolą tyle ile się da na stronę klienta to odciążą serwery i zaoszczędza na kasę na utrzymaniu serwerów… i faktycznie opłaciło się to zrobić bo gra była przeznaczona na rynek koreański gdzie crack hax oszustwo w grze grozi grzywną lub pozbawieniem wolności. Dlatego gra w archeage jest najgorszym pomysłem na jaki można wpaść. Przynajmniej na europejskich serwerach (co innego w koreo)

1lajk

Zostaje jeszcze kwestia supportu, który funkcjonuje tragicznie.
Otrzymanie jakiejkolwiek odpowiedzi graniczy z cudem.

po chuj mają ci odpisywać jak już zarobili kase ? Z resztą co mieli by ci napisać ?
Jak oni nie mają kodu źródłowego gry. Co? mieli by tworzyć ticket u developera? WIedzą że nie opłaca się im to robić bo developer już dawno wypierdolił na ryj swoich programistów i postawił panią basię która odpisuje tylko na maile i daje komentarz w systemie ticketów że “zajmują się sprawą”

Wracając do tematu.
Wydawca AAU na europe nie ma kodu źrodłowego gry. Żaden wydawca gry nie będzie miał nigdy kodu źródłowego gry. Zawsze działa to tak że wydawca otrzymuje ticket system od developera. I przeważnie po angielsku ale czasem zdarząja sie takie kwiatki że system jest w jezyku ojczystym developera. WIec wydawca musi zatrudnić tłumacza który tłumaczy np z francuskiego na koreański wszystkie te tickety ;DDD
zależy od umowy jaką podpisuje wydawca z developerem gry.

Najlepsze są gry gdzie wydawca jest jednocześnie developerem gry. A raczej na odwórt. Czyli developer gry zdecyduje się zostać wydawcą.
Ale nie ma ich za dużo.

Znaczy jest w tym dużo prawdy, ale też troszkę niedopowiedzenia.
Archeage wstępnie od zera został pisany przez jakieś 5-6 osób.
Gra została wydana na unreal engine 2 w wersji alpha, a potem została przeconvertowana na unreal engine 3, pierwsze 2-3 lata archeage to było tylko ich przepisywanie kodu, dopiero +/- od patcha 3.1 mamy do czynienia z nowym contentem, przed tym wszystko już było na alphie tylko na starym silniku.

Ta gra nie jest dostosowana do dużej ilości graczy, widzimy jak się zachowuje na eventach, to nie jest wina servera tylko kodu głównie.
Kod gry jest dziurawy jak ser szwajcarski to można stwierdzić po prostu patrząc na grę. Ciężko jest stwierdzić gdzie dokładnie jest problem.
Problemy umowy developer vs xlgames są nie do ustalenia, możemy tylko gdybać ^^.

Tak jak wspomniał kolega wyżej, ta gra nadaje się tylko na Koreański gdzie ludzie nie oszukują. W aktualnym AAU exploit goni exploit i nic z tym nie zrobią, jako szary Kowalski nie jesteś w stanie sobie nawet wyobrazić jak ogromną przewagę mają nad Tobą gracze którzy z tego korzystają. Screeny z wartościami golda rzędu 80-100k to norma na AAU a Wy pewnie nie możecie uciułać 500 :slight_smile: I tak, można sobie mówić, ze “gram swoim tempem i mnie to nie rusza, nie chce być w topce” ale no nie ukrywajmy, nie da sie tego ignorować.

1lajk

Na europie nie ma takiej skali problemu.
Jest tylko jedna gildia na NA wynnie, która masowo używała tego exploita i zabijała +/- 40-50 world bossów dziennie kończąc +/- z 300-400k golda w guild banku po exploicie.
Na alexandrze exploit był nie możliwy do wykorzystania przez równowagę sił.
Jak ktoś zabił 4-5 bossów to był zarobiony, więcej? To grał po 20h dziennie i robił tylko to.
Na alexandrze dosłownie nikt nie dostał bana.
Podobno parę osób przegięło na halnaaku i podobno dostali bana, ale nie gram tam, więc nie wiem.
Reszta serverów była w zbyt wczesnej fazie developingu i miała zbyt małą populację i wiedzę by móc w większym stopniu użyć tego exploita z zmianą typów archepassów by resetować questy.

Widzę, że kolega wie tylko o exploicie z World Bossami ^ ^ Były jeszcze 3 exploity o ktorych wiem które dawały takie same albo lepsze zyski.

A nawet jeśli piszesz o tym, że na europie nie było takiej skali to weź też pod uwagę, że setki tysięcy golda pojawiło się na rynku co zaburzyło dość mocno ekonomie gry ale to już pominę. Exploit z WB był tylko początkiem : )

Nie.
To, że gracze mieli te same misje w archepassie.
To, że gracze robili dungeony na lvlach 30 postaci.
To nie są exploity tylko działanie archepassa celowe.
Po prostu xl games nie przewidział tego, że gracz europejski to tak cwana bestia i wykorzysta to w taki sposób i w takiej skali.
Ba nawet world bossy w archepassie to nie exploit.
Exploitem było tylko i wyłącznie to, że mogłeś zmieniać bez przerwy typ archepassa i przez to dostawałeś 3 nowe rerolle i 17 nowych questów, za 5 gilda starów.
Wszystko inne co się działo było nieudolną mechaniką archepassa.

Widze, że nadal znasz tylko te “pseudo” exploity dlatego nie ma co dalej rozmawiać. Tak dla jasności problemu. Znam osobiście ludzi z Alexandry którzy mają po 2-3k Dillgence Coinów i ponad 15k golda w banku. I nie robili jakiś dungeonów a z exploitów World Bossowych dawno kase zużyli XD Znasz takie exploity o których bylo głośno i wszyscy mogli ich używać przez to bo nawet na /nation pisali o nich.
ps. bana nie maja :slight_smile:

A ty mówisz o tym, że ludzie pobrali sobie kilkukrotnie te 45 diliżans coinów?
Przecież to zostanie wyrównanie I tamci gracze to stracą na dłuższą metę.

Tak jak sobie namalują to będą mieli 15k golda :stuck_out_tongue:
Na tą chwilę najwięcej ma pewnie mutiny bo sami zrobili praktycznie 2 pierwsze abbysale. (ps abbysal to +/- 36k golda)

Nie musisz mi wierzyć w te ilości golda, a to pobieranie kilkukrotnie 45 coinów. Co im niby wyrównają? Jak to w rynek można puścić, zamienić na golda a to uposledzone gamigo i tak nic z tym nie zrobi.

“tak jak sobie namalują” argument typowego cebulaczka ignoranta, na tym zakończymy ^ ^ Jest w tej grze tyle dziur i exploitów które nie mają nic wspolnego z archepassem, dramat.

Wszyscy mają miliony diliżansów i po 30k golda a dziwnym trafem moja gildia ma +/- 500 gs więcej średniego na gracza od każdej innej gildii :stuck_out_tongue:
I wszyscy na alexandrze sapią na nas jacy to exploiterzy jesteśmy xD

Jeśli ktoś madrze korzysta z exploitów to nie wali w legendarny weapony, nie wskakuje w top 10 zeby nie wzbudzić podejrzeń. Było kilku takich na alexandrze co wbili np bowa na legendary po 2 tygodniach i teraz już nie grają bo są debilami. GS w tej grze nic nie daje na tym etapie więc nie widze powodu zeby sie pchać w topke.

Pierwszy legendary co był na alexandrze.
Był archera, który miał 3,7k gs.
Gość biegał w arcane hiramie i wszystkie scrolle na bow mu weszły za 1 razem.
NSK czy nysk… Nie pamiętam.

tak, ma bana.

Nom dlatego wczoraj koło niego dropiłem coinpursy :stuck_out_tongue:

Wiem, że każdy na serverze ma takie dziwne przeświadczenie, że gdyby nie było exploitów i exploiterzy dostali bana to oni byliby top 10… Ale niestety tak nie będzie.

Co do golda… Abbysal jest trzaskany co 2 dni… Golda jest dużo i będzie coraz więcej.
Ludzie już robią sunkeny i łowią ryby…
Jeśteśmy już na etapie gry gdzie ludzie robią po 1k golda dziennie.

O, czyli dostał unbana ^ ^ Jak wbił bow na legendary to po 2 dniach zniknął z rankingu “bow” ale gamingo standardowo widzę XD

ja sie zegnam bo dyskusja z takim ignorantem nie ma sensu. Ci co zarabiaja najwiecej na exploitach nie pchaja sie w topke.

Mam około 700k golda na legacy… Chcesz screena? Pochwalisz się w gildii.
A żeby zniknąć z rankingu łuków wystarczy ściągnąć łuk na 5 minut i wbić w niego 3 infuzje… Potem za godzinę znów będzie w rankingu :P.

“gościa nie ma na rankingu na 100% ban”
Powiedział gracz nie mający pojęcia o tym, że ranking się buguje od momentu jak tylko został wprowadzony xD.

ranking broni sie nie buguje bo utrzymywalem sie tam w 2h broniach przez cały czas kiedy grałem na tym uposledzonym AAU. Buguje sie jedynie ranking ancestrali.

I to nie jest screen z legacy ale jesteś debilem wiec widzisz tylko czubek wlasnego nosa. ^ ^ Miała to byc moja ostatnia wiadomosc wczesniej ale zmarnuje jeszcze 3minuty na ciebie i dodam ostatnia.

2lajki