Badania o grach sieciowych

Witam wszystkich.

Mam na imię Monika i piszę pracę mgr o grach komputerowych i ich roli w uspołecznianiu nastolatków.

Muszę przeprowadzić badania na min. 100 osobach.

Dlatego piszę tutaj. Liczę na Waszą pomoc :)

W tym momencie bardzo proszę gimnazjalistów (2 i 3 klasa) o odpowiedź na tylko jedno pytanie - W jakie gry sieciowe gracie? To mi pomoże, bo w pracy mogę opisać tylko 2-3 najpopularniejsze gry.

Wtedy będę miała jeszcze większą prośbę - wypełnienie tej ankiety :)

Ale myślę, że nie będzie to problem, bo ankieta będzie na ankietka.pl, więc wypełnienie - 10 min. max.

Czekam na odpowiedzi i już dziękuję z góry za pomoc!

Jeśli umieściłam to w złym temacie, proszę o przeniesienie.

Pozdrawiam.

mod_ico.png
Ja mam tylko nadzieje, ze na tych grach jednak troche sie znasz, bo nie ma niczego gorszego, jak powazna praca napisana przez niepowazna osobe. Dzial moze byc, wiec przenosic nie bede. - Dzz'

Aion i Lineage 2 :) Ale ja jestem w 1 klasie technikum ;D. A bardzo popularny jest World of Warcraft (wow) :).

Ja głownie gram w Counter-Strike 1.6, tak jak reszta moich kolegów z klasy.

Lineage 2

World of Warcraft

opisz wowa,najpopularniejsza gra :D

Tak jak kolega wyżej- World of Warcraft jest najpopularniejszą grą MMO więc radziłbym opisać właśnie tą grę

Ja gram w WoW'a oraz LoL'a.

@Edit: Jeżeli można podała byś nazwę tej ankiety czy taka jak tytuł tego tematu?

Może nie jestem z gimnazjum, ale weź te trzy:

World of Warcraft (element popularnościowy)

Lineage 2 (całkowite przeciwieństwo powyższego - element kontrastu)

Metin 2 (element gry, źle wpływającej na graczy, mając tu na myśli chamstwo wśród większości graczy)

Ja również World of Warcraft oraz Aion, no tylko ze ja jestem 2 klasa technikum.

Kozak podał Ci idealną odpowiedz.

Aktualnie chodzę do 3 gimnazjum, więc się załapuje ;)

Otóż gram:

-Allods Online

-Arena-Albionu

-Renesansowe Królestwa