Battlefield 3 - Jakość

Witam. Moj problem polega na kiepskiej płynności gry. Obecnie posiadam taki komputer: AMD AthlonII X2 255 Procesor 3.10 Ghz , 8,00 GB Ram i nVidia geforce 440 GT. Chodzi mi o to ,ze gra się strasznie tnie. Wiem ,ze jest to spowodowane sprzętem ,ale nie do końca wiem jakim elementem. Wydaje mi się ,ze to może być karta graficzna ,a może procesor? Dużo czytałem na ten temat i wiem ,ze niektórym gra chodzi płynniej na gorszych komputerem i dlatego staram się znalesc problem w moim sprzęcie. Jeżeli macie jakieś rady byłbym wdzięczny :) Z góry dzięki za pomoc lub ewentualne propozycje.

Postaraj się przeczyścić komputer bądź programy działające w tle znajomy na komputerze 30% gorszym od minimalnych ciągnie Tribesa Ascend na średnich z 30 FPSami.

No własnie sam już nie mam pomysłu co mogę zrobić ,aby chociaż trochę mógłbym cieszyć się lepsza gra.

Wciskasz CTRL ALT DEL wchodzisz w zakładkę procesy i szukasz tych które są Ci aktualnie niepotrzebne, ale są uruchomione przez twojego użytkownika w domyśle "Ja". Do tego programy typu easyCleaner na pewno nie zaszkodzą a mogą pomóc więc polecam. Wyczyść kompa od środka z kurzu. Ot takie banały a powinny pomóc

No ewentualnie OverClocking ale to już dla bardziej zaawansowanych.

zmniejszałeś ustawienia graficzne w opcjach, zmniejsz rozdzielczość żeby nie było 1080p, wyłącz cienie itd.

Gram od samego początku na najniższej grafice jakiej się tylko da ;)

Słaba karta graficzna i tyle w temacie.

Najlepiej podaj linka z kartą albo napisz specyfikacje. Gdyż jest wiele kart tego modelu. Myśle że wina bardziej leży po stronie procesora i zawalonego kompa.

Prosze o to specyfikacja mojej karty graficznej : 0301 - Card Name : NVIDIA GeForce GT 440

0302 - Manufacturer : NVIDIA

0303 - Chip Type : GeForce GT 440

0304 - DAC Type : Integrated RAMDAC

0305 - Device Key : Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0DE0&SUBSYS_040110B0&REV_A1

0306 - Display Memory : 4065 MB

0307 - AdapterRAM : 1,00 GB

0308 - Current Mode : 1366 x 768 (32 bit) (60Hz)

0309 - Monitor Name : Rodzajowy monitor PnP

0310 - Driver Name : nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um

0311 - Driver Version : 8.17.0012.9610

0312 - Driver Language : English

0313 - DDI Version : 10.1

0314 - Driver Model : WDDM 1.1

0315 - Driver Beta : False

0316 - Driver Debug : False

0317 - Driver Date : 3/1/2012 02:02:00

0318 - Driver Size : 17642816

0319 - VDD : n/d

0320 - Mini VDD : n/d

0321 - Mini VDD Date : n/a

0322 - Mini VDD Size : 0

0323 - Device Identifier : {D7B71E3E-4EA0-11CF-8A56-0D241FC2C535}

0324 - Vendor ID : 0x10DE

0325 - Device ID : 0x0DE0

0326 - SubSys ID : 0x040110B0

0327 - Revision ID : 0x00A1

0328 - Driver Strong Name : oem10.inf:NVIDIA_SetA_Devices.NTamd64.6.1:Section015:8.17.12.9610:pci\ven_10de&dev_0de0

0329 - Rank Of Driver : 00E62001

0330 - Video Accel : ModeMPEG2_A ModeMPEG2_C ModeVC1_C ModeWMV9_C

0331 - Deinterlace Caps : {6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=

0332 - D3D9 Overlay : Supported

0333 - DXVA-HD : Supported

0334 - DDraw Status : Enabled

0335 - D3D Status : Enabled

0336 - AGP Status : Enabled

0337 - Notes : No problems found.

0338 - OpenGL : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)

Dodam tez ,ze nie mam zasyfionego komputera poniewaz dbam o to ,aby nie bylo na dysku ,zadnego syfu ( kurzy tez nie ma ) :)

Karta graficzna i bez dyskusji. Seria GT jest serią kart biurowych.

Hmmm,w takim razie muszę kupić nowa kartę graficzna :( Dzięki ,za wszystkie pomocne rady :)

Geforce 9800GT lub HD 4850 starczą, a kosztują niedużo.

Lepiej zostawić karte a kupić procek ;)

W takim razie juz sam nie wiem co kupic ,karte czy procesor :)

Zmień kartę graficzną na Geforce 9800GT lub HD 4850, tak jak kristal wcześniej pisał.

Chyba że masz większy budżet niż 200zł to pomyslimy inaczej.

Karta zabardzo się nie rozwinie na tym procku ;/ A wgl jaki masz zasilacz ?:D uciagnie Ci 9800?

Zasilacz mam jakis standardowy 240 V ,nie mam pojecia jaki :) Jezeli chodzi o budżet to mysle ,ze max 400 zl ;) (Mam na utrzymaniu mieszkanie z nazeczona :P )

Karta zabardzo się nie rozwinie na tym procku ;/ A wgl jaki masz zasilacz ? uciagnie Ci 9800?

a co mu da zmiana procka kiedy i tak ma słabą grafike

a co mu da zmiana procka kiedy i tak ma słabą grafike

Mówiłem, ale się upierali. Ta karta jest na poziomie podstawówki(trololo). Jeżeli komputer był kupiony w sklepie, a nie składany to na 99,9% ma zasilacz z czarnej listy czyli po prostu GNIOT, ale jak pociągneło mu tą kartę to raczej tamtą też powinno, ale na wszelki wypadek jezeli chcesz być pewniejszy swojego sprzętu i go nie stracić oraz masz w kieszeni jeszcze +150zł to kup nowy zasilacz.