Bluescreen przy graniu

Witam.

Od ponad tygodnia laptop mi sie wylacza podczas graniaw CS:GO, Dragon Nesta i inne gry w ktore gram.

Dziwne jest to ze gram od ponad roku na tym laptopie a bluescreeny pojawiaja sie od ponad tygodnia. Zdarza sie, ze zamiast bluescreena i resetu laptop sie wylacza. Najczesciej po jakies godzinie grania.

Laptopa skanowalem antywirusami, Ccleanerem, registy mechanic i nic. Dysk formatowalem jakis miesiac temu. Nie bylo to zwykle formatowanie tylko przywracanie systemu przez AIRecovery, poniewaz jak to przy kupnie laptopa nie dostaje sie plyty z windowsem tylko trzeba plytki nagrac tym recovery.

Specyfikacja:

Laptop Asus X53S

CPU : Intel Core I3-2310M , 2.1 GHz

Grafika : NVIDIA GeForce 610M

Ram : 4 Gb

HDD : 500 Gb

System : Windows 7 Home Premium, SP 1 64 bit.

Patrzylem tez pod katem temperatury, ktora jest calkowicie w normie, rowniez podczas grania.

Po bluescreenie i resecie wyskoczyla ramka z wiadomoscia , ze system sie zrestartowal itd oraz jak rozwine liste to napisane jest dokladnie co to za problem wystapil.

Wyglada to tak(Windows w jezyku niemieckim niestety) :

Problemsignatur:
Problemereignisname: BlueScreen
Betriebsystemversion: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Gebietsschema-ID: 1031
Zusatzinformationen zum Problem:
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFF88005F066FA
BCP3: FFFFF880035AF748
BCP4: FFFFF880035AEFA0
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Dateien, die bei der Beschreibung des Problems hilfreich sind:
C:\Windows\Minidump\031814-21590-01.dmp
C:\Users\krzychu\AppData\Local\Temp\WER-56831-0.sysdata.xml
Lesen Sie unsere Datenschutzbestimmungen online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0407
Wenn die Onlinedatenschutzbestimmungen nicht verfügbar sind, lesen Sie unsere Datenschutzbestimmungen offline:
C:\windows\system32\de-DE\erofflps.txt
Klikalem w rozwiazywanie problemu przez internet ale nic sie po tym nie wydarzylo.