Tak jak w temacie Jako gracze chciałbym abyście się wypowiedzieli co byście chcieli zmienić, dodać do Guild Wars 2.
Chciałbym aby twórcy wprowadzili możliwość dueloowania się - tak abyśmy nie musieli wbijać na własną arenę spvp ;P
Tak jak w temacie Jako gracze chciałbym abyście się wypowiedzieli co byście chcieli zmienić, dodać do Guild Wars 2.
Chciałbym aby twórcy wprowadzili możliwość dueloowania się - tak abyśmy nie musieli wbijać na własną arenę spvp ;P
Duele w open worldzie, mounty i moze troche wiekszy nacisk na trojce (jak ktos chce grac tankiem to na milosc boska, nie ma taka mozliwosc), wiecej dungeonow czy innych aktywnosci w pve dla 5-osobowych druzyn.
-Mounty
-Możliwość grania pve w party(niestety zwyczajnie nie da się robić serduszek razem. Zastanawiam się po co możliwość tworzenia party)
-Zwiększenia doświadczenia za potworki(mimo wszystko fajnie by było móc wbić lvl na nich. Teraz robią jedynie za przedmioty do questów)
-Wycofanie tego skalowania poziomów(moja własna opinia, zwyczajnie nie lubię na wysokim poziomie musieć męczyć się z początkowymi potworkami. Jak już coś wbiję to chcę czuć, że moja postać jest silniejsza a to skalowanie sprawia, że progresu nie ma)
swieta trójca
poziom trudnosci
open world pvp
Od najbardziej wyczekiwanego
1. Derwisza ew. kosa jako broń, rytualista, patron.
2. PvP:
1) Nowe tryby w PvP:
- przede wszystkim 10, 15 czy nawet 20 vs 20, gdzie walczymy o surowce (Jade Quarry) albo gdzie dokonujemy oblężenia/bronimy (Fort Aspenwood)
- chciałbym też capture the flag, ale obawiam się, że przy obecnym spamie boonów i Druidzie to będzie insta win
- guild vs guild - serio, dalej nie widzę, żeby to co ma Guild Halle miało jakieś PvP. Chodzi mi o PvP jak z GW1 - gildia się zapisuje na walkę w siedzibie i dostaje drugą gildię do walki; i nie, nie chodzi mi tu o to, co mamy w 5vs5 (swoją drogą, GW1 też to miało i miało dodatkowo GvG, więc można)
2) nowa mapa co kwartał (ale mam coś wrażenie, że ANet właśnie to ogarnęła; zobaczymy, jak długo utrzymają te tempo)
3. Polymock - KOMPLETNIE NIE ROZUMIEM, CO ANET ODWALA. Ma taką świetną mini-grę z GW1 i w GW2 jest nawet arena do walki, a oni dalej nic. WTF? Pet Battles się chowa przy polymocku.
4. Housing
5. Dungeony. Odeszli od dungeonów na rzecz raidów. Głupi pomysł patrząc na to, jak trudne są raidy, a jak łatwe dungi. To zupełnie inna grupa graczy.
6. Przygody. Coś jak dungi. Do szukania w LFG.
7 Cantha.
8. Wyzwania. Wyzwania typu "utrzymaj się przy życiu jak najdłużej", czy "zabij jak najwięcej wrogów". Również dla grup.
9. Elona.
10. Wyjaśnienie kim jest Mr E? Mamy już ls3, a oni dalej tego nie wyjaśnili. Porzucili wątek?
11. Gdzie jest Mallyck? Gdzie jest Mai Trin?
Jeszcze lepszej optymalizacji
Ja bym pewnie najbardziej chciał jakieś epickie mounty w tym latające, gliding jest fajny, ale chciałbym mieć jeszcze możliwość wzlotu w powietrze, a nie tylko ze skoku. Gdyby wprowadzili mounty pewnie nie oderwałbym się od gw2 :< @ Btw. czy ArenaNet mówił, kiedyś np. że na pewno mountów NIE wprowadzą?
A drugą rzeczą to to pvp na open worldzie.
1 zwiększyć wysokość skoku postaci
2 ułatwić wbieganie po bardziej nachylonych płaszczyznach
3 optymalizacja bo wciąż jej mało
4 przyśpieszenie biegu postaci (ewentualnie mounty)
Większe możliwości rozwoju postaci, bo aktualnie czuję się jakbym grał w LOL-a lub jakąś inną MOBA: Wybierz postać z odgórnie przypisanymi zdolnościami podstawowymi które będziesz używał non stop ( nawet slotów na pasku skilli nie zamienisz ), następnie możesz wybrać kilka zaklęć przywoływacza które będziesz używał od czasu do czasu. Następnie pozostaje wybranie kilku specjalizacji na drzewku i tyle. Chociaż MOBA maja o tyle lepiej że tam chociaż ekwipunek coś znaczy, bo w GW2 wszystko jest skalowane + wszystkie sety danej kategorii na dany lvl mają identyczne staty i żadnych cech specjalnych, więc równie dobrze ekwipunku mogłoby w ogóle nie być.
Większe możliwości rozwoju postaci, bo aktualnie czuję się jakbym grał w LOL-a lub jakąś inną MOBA: Wybierz postać z odgórnie przypisanymi zdolnościami podstawowymi które będziesz używał non stop ( nawet slotów na pasku skilli nie zamienisz ), następnie możesz wybrać kilka zaklęć przywoływacza które będziesz używał od czasu do czasu. Następnie pozostaje wybranie kilku specjalizacji na drzewku i tyle. Chociaż MOBA maja o tyle lepiej że tam chociaż ekwipunek coś znaczy, bo w GW2 wszystko jest skalowane + wszystkie sety danej kategorii na dany lvl mają identyczne staty i żadnych cech specjalnych, więc równie dobrze ekwipunku mogłoby w ogóle nie być.
Te skalowanie było zamierzone od samego początku i tak to miało wyglądać, gdyby nie to to byłaby to w ogole inna gra, a dzięki skilom broni + skalowaniu gw2 jest w jakiejś tam mniejszej czy większej mierze wyjątkowe. Sam lubie rywalizację i ulepszanie ekwipunku, no w innych grach ubierasz postać by mieć fajne statystyki, a gw2 by fajnie wyglądać W Gw2 liczy się za to bardziej wymasterowanie postaci, umiejętności.
Większe możliwości rozwoju postaci, bo aktualnie czuję się jakbym grał w LOL-a lub jakąś inną MOBA: Wybierz postać z odgórnie przypisanymi zdolnościami podstawowymi które będziesz używał non stop ( nawet slotów na pasku skilli nie zamienisz ), następnie możesz wybrać kilka zaklęć przywoływacza które będziesz używał od czasu do czasu. Następnie pozostaje wybranie kilku specjalizacji na drzewku i tyle. Chociaż MOBA maja o tyle lepiej że tam chociaż ekwipunek coś znaczy, bo w GW2 wszystko jest skalowane + wszystkie sety danej kategorii na dany lvl mają identyczne staty i żadnych cech specjalnych, więc równie dobrze ekwipunku mogłoby w ogóle nie być.
Pod tym względem jest tak samo jak w GW1 i to jest właśnie charakter tej gry, wiec dla mnie nie ma co zmieniać.
Jest kilka rzeczy dla mnie do dodania/zmiany:
1. Monk, co za tym idzie jakiś porządny support/healer.
2. Mamy tak duży świat, że aż się prosi o mounty.
3. Housing jednak jest to całkiem spoko dodatek.
4. I o czym własnie wspomniał
1) Nowe tryby w PvP: - przede wszystkim 10, 15 czy nawet 20 vs 20, gdzie walczymy o surowce (Jade Quarry) albo gdzie dokonujemy oblężenia/bronimy (Fort Aspenwood) - chciałbym też capture the flag, ale obawiam się, że przy obecnym spamie boonów i Druidzie to będzie insta win - guild vs guild - serio, dalej nie widzę, żeby to co ma Guild Halle miało jakieś PvP. Chodzi mi o PvP jak z GW1 - gildia się zapisuje na walkę w siedzibie i dostaje drugą gildię do walki; i nie, nie chodzi mi tu o to, co mamy w 5vs5 (swoją drogą, GW1 też to miało i miało dodatkowo GvG, więc można)
tych trybów bardzo mi brakuje bo były świetną zabawą w GW1
Chciałbym klasyczne questy jak w WoW: rozmowa z NPC, pobranie, zabijanie, powrót do npc. Strasznie nie podobają mi się te dynamiczne eventy i to sprawia, że nigdy nie zabawiłem w grze na dłużej , mimo usilnych starań. Dodałbym też drzewko skilli z WoW WOTLK. To było coś świetnego.
przydałby się jakiś konflikt rasowy, np Charr-y kontra ludzie, a reszta raz musiałaby sie zadeklarować, a co za tym idzie mogliby wprowadzić obszary należące do poszczególnych ras , dodatkowo tzw contested na których można byłoby sie PvP-kowac bez ograniczeń, cos jak zawsze było w WoWie
Oj tak :C W ogóle brakuje mi większego PvP w GW2. Nie chodzi mi tutaj o masowe PvP, ale 5 osób to dla mnie trochę za mało.
Zapomniałem jeszcze dodać, że zmieniłbym wygląd Nornów. O ile kobiety jakoś wyglądają, to facet wygląda okropnie. W GW1 wyglądali jak olbrzymi ludzie, a w GW2 jak mutanci. Ich klatka piersiowa jest strasznie dziwna. W ogóle cali są nieproporcjonalni.
Jak wyglądają na artach:
Spoiler
A jak w grze (duży obrazek):
Spoiler
Ich klatka piersiowa jest straaasznie dziwna. Wiem, że arty różnią się od tego, co jest w grze, ale to w ogóle inna postać. Tamta jest muskularna z sylwetką wojownika, a tu...
@FraMan
Nie widzę różnicy między "zabij 10 dzików", co zlecane jest przez NPC-a a serduszkiem w GW2. Tak więc nigdy nie zrozumiem argumentu "to wyróżnia GW2". Dla mnie to to samo. W GW2 jest o tyle wygodniej, że nie muszę latać do NPC-a po to, żeby wziąć questa i żeby questa oddać. Tak więc rozwiązanie w GW2 pasuje mi o wiele bardziej.
Tylko że jak już poświecili serduszka na "zabij dziki" czy "podlej kwiatki" to mogliby wprowadzić questy, które coś opowiadają i nie skupiają się na "zabij x dzików". Questy z The Secret World i z The Elder Scrolls online są dobrym przykładem.
Ty nie widzisz różnicy, ja natomiast ją odczuwałem. Nie potrafiłem się przez to wczuć w klimat gry. W WoW czy Allods całość trzymała się kupy, można było poczuć ten klimat, questy mimo, że w większości opierające się na podobnej zasadzie (zabij 10x, pozbieraj 10x) były wyjaśnione w czasie ich pobierania czasami składały się z łańcucha połączonych questów z epicką nagrodą. W GW2 poprzez zbytnie uproszczenie nie ma już tej przyjemności z rozwiązywania co trudniejszych questów, jesteśmy prowadzeni jak na smyczy, wszystko jest nadmiernie uproszczone.
1. Mounty byłby fajną opcją, ale w tej sytuacji musieliby wycofać WayPointy
2. Z pewnością nie powinni ułatwiać gry, z każdą zmianą gra staje się co raz bardziej casualowa, bo większy challenge i zaczyna się płacz na forach, że za trudne, że nie da się zrobić (gra stała się banalnie prosta)
3. Zdecydowanie przywrócenie dungów dungi kiedyś nie dawały nic ciekawego no to dodali całkiem spoko nagrody (w formie golda), potem to spieprzyli obniżając wynagrodzenie (o jakieś 60%?)
4. Przyzwoita optymalizacja, bo tego tutaj brakuje
5. Mi osobiście trochę przeszkadza skalowanie lvla, gdyż nie czuje tej przewagi nad niskich lokacjach, lecz tego z pewnością nie zmienią w końcu to jest urok, który wyróżnia GW2 od innych MMORPG
6. Dokładniejsza praca nad update'ami, na przestrzeni 4 lat lat nie przypominam sobie, żeby wprowadzili update, którego nie musieliby naprawiać godzinę później bądź przez kolejne 2dni.
7. Większe urozmaicenie na PvP. Ile można grać Capture the Point, szczerze podziwiam ludzi, którzy od początku dalej grają PvP.
8. Więcej sezonów na WvW i zlikwidowanie reward tracków bądź zmiana punktacji (nie wiem nie logowałem się do gw z dobre 2 miechy)
9. Gra zwie się Guild Wars czyli Wojny Gildii, ale jakoś nie widzę tych GvG, nad tym też powinni pomyśleć
10. Do story nie mam zarzutów ciekawa fabuła, ale mogliby trochę intensywniej nad nią pracować częściej wprowadzać kontynuację.
11. Odnośnie pkt 10. Jeżeli nie są w stanie w stanie tego zmienić to niech chociaż wrzucają ciekawsze "zapychacze" coś ala Dragon Bash z dawnych czasów, Southsun Cove event z królową kark.
Generalnie gra ma wielki potencjał, ale cóż Anetka sama sobie kopie grób, zamiast wziąć się w garść i coś podziałać.
Powyższe 11 pkt przyszły mi do głowy na poczekaniu, mógłbym dopisać więcej, ale z pewnością inni w końcu wpadną na to czego ja tutaj nie dopisałem
Progres instancji... uwielbiam MMO w którym trzeba iść na instancje 1 żeby móc iść (po zebraniu ekwipuneku) na instancje 2 itd.
1. Mounty i możliwość latania po świecie. Tak wiem, są znajdźki które by przestały działać z lataniem, ale ja mam proste na to rozwiązanie - latanie byłoby nagrodą za zrobienie 100% mapy i można latać tylko tam gdzie właśnie wszystko ma się odkryte. Waypointy można zostawić tylko jeden na dany zone i tyle. I tak większość z nich się psuje przy eventach więc sens ich istnienia jest taki sobie...
2. Mniejszy nacisk na crafting. Jak ja widzę co trzeba mieć by wycrafcić ascended/legende to po prostu mnie skręca. Mogliby dać jakieś questy łańcuszkowe na to albo po prostu jako drop z instancji. Nie każdy lubi bawić się w crafting, a kupienie tego wszystkiego z AH znowu wiąże się z farmieniem golda.
"10. Wyjaśnienie kim jest Mr E?"
To brzmi jak jakiś kalambur - Mr E (:mister I:) = mystery. Zagadka, tajemnica,
Co do tych rzeczy:
1. Mounty. Ostatnio po dłuższej przerwie wbiłem do GW2 i po innych MMO, bieg postaci jest zwyczajnie mozolny tutaj. Kiedyś mi to nie przeszkadzało, teraz zaczęło.
2. Więcej dungów ze zróżnicowanym poziomem trudności - niektóre dungi są proste, inne mają kilka mechanik, które mogą napsuć krwi. Ogólnie dobrze byłoby, gdyby dodano ich więcej.
3. Jakieś masowe PvP kolejkowane, np. 20vs20, 30vs30 czy 64vs64.
4. Częstsza rotacja map na WvW.
8. Więcej sezonów na WvW i zlikwidowanie reward tracków bądź zmiana punktacji (nie wiem nie logowałem się do gw z dobre 2 miechy) 10. Do story nie mam zarzutów ciekawa fabuła, ale mogliby trochę intensywniej nad nią pracować częściej wprowadzać kontynuację.
8. Więcej sezonów WvW nie będzie, ANet wypowiadała się na ten temat na reddicie czy w samej grze
10. Fabuła jest dobra, tylko trzeba się w nią zagłębić. Nie jest prosta i nie jest podawana na tacy, co jest jak najbardziej plusem.
jedynie czego mi brakuje to open pvp, wvw to taki średni zamiennik tego, o ile można to tak traktować